Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Podniesienie Nadwozia na ramie t1 t2 ,,Body Lift''


Gość winsurfingradom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no nie zupełnie to 30% całego zakresu PK w jakim się masz mieścić, jeszcze gorzej w przypadku WSZ bo to się zmienia najbardziej cały zakres dla WSZ to 1°30' .... pozatym zależy w którym miejscu ustawiania byłeś, bo jak na minimum to kiepsko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,jestem w trakcie remontu T1 ( odtwarzanie ramy i nadwozia) i zastanawiam się na podniesieniu nadwozia od 3-5cm,no i mam pytanie co z kolumną kierowniczą,trzeba przedłużać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 40mm wystarcza, ale .. mimo to planuje dołożyć dystanse.

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,jestem w trakcie remontu T1 ( odtwarzanie ramy i nadwozia) i zastanawiam się na podniesieniu nadwozia od 3-5cm,no i mam pytanie co z kolumną kierowniczą,trzeba przedłużać?

 

witaj ja podniosłem swojego o 5cm na budzie. do zrobienia dodatkowo to mocowanie zderzaków wlew paliwa mi wystarczył nic nie robiłem, kolumna kierownicza powinna być ok ale sprawdź na wieloklinie czy ci starczy u mnie zostało bardzo dużo więc nic nie robiłem. Przewody hamulcowe jak masz w dobrym stanie to trochę trzeba podgiąć jak w złym to szybko się zweryfikują przy doginaniu. Posprawdzaj miejsca mocowań poduswzek do budy w szczególności te z przodu bo mogą być do weryfikacji. Jeszcze trzeba przerobić nocowanie plastiku na chłodnicy tak żeby wisko nie obcierało ale to kosmetyczny zabieg. więcej nie pamiętam. A z lewarkami też nic nie trzeba robić.

A tak ogólnie to nie jest dużo roboty a efekt rewelacyjny, po tym zabiegu i podkręceniu drążków powinny wejść koła 32' a 33' jak delikatnie podetniesz przednie błotniki w okolicy drzwi/próg.

powodzenia i załóż wątek z remontu i postępu prac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z chłodnicą to sie nie zgodze trzeba całą opuścić, żeby nie tracic wydajności chłodzenia,

z leawrkami a w sumie z lewarkiem od reduktora musiałem sie pobawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z chłodnicą to sie nie zgodze trzeba całą opuścić, żeby nie tracic wydajności chłodzenia,

z leawrkami a w sumie z lewarkiem od reduktora musiałem sie pobawic

zapomniałem dopisać o opuszczeniu chłodnicy ale to oczywiste. opuszczasz chłodnicę i poprawiasz położenie plastiku chyba że go nie masz ale uważam że lepiej jak jest.

 

W TI nie będziesz miał problemu z lewarkami.

 

a tak przy okazji właśnie dostałem e-mail od eskapady4x4 podobno mają mieć w ofercie zawieszenie do terrano +80mm Trail master by Mass. za niecałe 3300. jutro do nich zadzwonie i dowiem się co wchodzi w skład zestawu.

Edytowane przez Kylo_k2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja w d21 miałem .... i to przy 4cm, bo inaczej było tak .. guma przeszkadzała w 4l

P1070212.JPG

 

a kolumne to chyba 2cm wysunąłeś ? u mnie z tyle wychodziło.

 

naginanie przewodów i naciąganie wężyków to taka troche robota na odwal sie... ale kto co lubi

 

wiecej fotek pod linkiem w podpisie ...

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody z przodu masz ułożone w spiralkę, co do tyłu to się nie wypowiem bo założyłem nowe więc dopasowałem nowy przewód. a i jeszcze trzeba przerobić uszy do linek ręcznego (muszą być dłuższe). Jak widać D21 jest inny od WD21 a przede wszystkim mają ine silniki nie wiem jak ze skrzynią (jest inna ????).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ze zdjęcia trochę inaczej te gumy wygladają takie jakby mniejsze niż w TI.

podsumowując:

Podniesienie WD21 z silnikiem td27t to bajka, jak autko jest w dobrym stanie to jak zabawa w lego jak stan jest zły to może się to skończyć tak jak u mnie, czyli generalnym remontem ale zapewniam że auto warte zachodu bo jest ich co raz mniej a te które są to w 80% nie są zbytnio zadbane a wręcz powiedziałbym że są katowane do granic wytrzymałości (tanie w zakupie do katowania). oto przykład http://otomoto.pl/nissan-terrano-C22613078.html

Jedno mnie jeszcze zastanawia na rynku amerykańskim pathfinder (terrano I) jest autem wysoko cenionym, części tuningowych jest do niego od groma, a w europie jest to autko zepchnięte na dalszy plan.

Taki mały off topic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak offtopujemy to jakby ktoś się chciał zrzucić na anglika ... ja potrzebuje silnik i skrzynie :) może ktoś chlałby ramę ..blachę ?

 

czy ja dobrze widzę ze ten trail master to jest na dystansach pod sworznie wahacza ?

 

a jeśli chodzi o remont to może cie zainteresuje http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81442-moj-prywatny-watek-pickupowy/?do=findComment&comment=836831

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to widzę że konkretna robota

 

no troche jest grzebania no ale.... jak sprzedam graty co mi zostaną to finansowo bedzie ok no i efekt mysle, ze dobry :) takze jak ktos czegos potrzebuje, jakis czesci to pytac na maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że każdy ogranietny w temacie to wie jak most doczepić do reszty ... chyba problem tkwi w ustawaniu kątów wyprzedzenia i podłączeniu drążków, oczekuje relacji co najmniej jak moja :) a mocowanie tyłu przesuwasz ?

mnie się nasuwa pytanie ile wytrzymają krzyżaki wału jeśli przesuwasz oba mosty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie kumam o co chodzi z wahaczami rozchodzącymi się na zewnątrz .. ? i górnymi wahaczami .

a w ogolę to zeszliśmy z liftu budy .. wiec może mod zrobi wątek z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sensie drążek reakcyjny? no dobra może i to wahacz wzdłużny się nazywa ale jakoś myślałem tylko o poprzecznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o mocowanie tylnego mostu masz tam 4 wahacze i panhard. 2 wahacze dluzsze nazywane dlonnymi mocowane w osi do ramy i 2 wahacze krótkie mocowane do wzmocnienia (rury) w srodku ramy nazywane górnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc,tylko układu kierowniczego sie obawiałem przy podnoszeniu budy reszte da sie zrobic,a zdjecia z remontu zamieszcze ale to jeszcze jakies dwa miesiące pracy mnie czeka a już pół roku za mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...