Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Zbiornik paliwa


Gość emi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnwgo czasu jeżdżę 350Z. Z mojej wiedzy wynika , że autko ma 80cio litrowy zbiornik paliwa. Niestety , zauważyłem że nie mogę zatankować do pełna.Od rezerwy do płna mieści się ok 50l paliwa. Prawdopodobnież nie ma przepływu pomiędzy zbiornikami. Proszę o radę lub sugestję co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Edytowane przez emi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam taki sam problem. Wskazówka pokazuje że jest empty, zalałem na ful 38 litrów i wskazówka pokazuje max. Co jest nie tak?

gdzieś wyczytałem na angielskiej stronie, że Zetka ma zbiornik paliwa z przegrodą i są tam dwie ee czujki które wysyłają sygnał o ilości paliwa w danej części zbiornika. Tam twierdzą że jedna z tych czujek mi padła. Ktoś coś może o tym powiedzieć? Czy droga jest naprawa czegoś takiego?

pozdrawiam

Edytowane przez WooX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Z racji podobnej dolegliwości odgrzewam temet.

Jak sobie poradziliście z tem zbiornikiem paliwa, bo mam tak samo, mieści mi się 65 litrów paliwa.

Podrzućcie jakieś rozwiązanie.

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Nigdy nie nalalem wiecej niz 66 litrow a DTE pokazywalo "---".

Sprawdzilem w instrukcji i faktycznie winno wejsc 80 litrow. Dajmy 5 listrow w przewodach itp. to 70-75 powinno dac sie nalac. Nie mam pojecia o co chodzi. Sadze, ze skoro wszyscy tak mamy, to po prostu zbiornik paliwa nie ma 80 litrow pojemnosci, a 70-75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby tylko pojemność zbiornika się nie zmniejszała ;-) za tydzień robię chrzest mojej nyski i chcę przejechać 1800km w 24h(wakacje), oby 4 zbiorniki wystarczyły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Mnie to się zdaje, że dużo zależy od dystrybutorów. A ja daje przykład na moim pickupie, ale wiem że maxima amerykańska znajomego ma podobnie. Albo duża rezerwa jest. Nie jestem taki że wyjadę do zera rezerwę ale może kiedyś będzie trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to jeszcze bardzo szybko schodzi wskaźnik poziomu paliwa w dół, a później się utrzymuje na niskim poziomie. Komputer długo również pokazuje, że mogę przejechać koło 100km. Dopiero po jakimś dystansie zaczyna to spadać. W końcu olałem sprawę i się do tego przyzwyczaiłem. Ot wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

a może po prostu wskaźnik paliwa mocno przekłamuje i tam jeszcze jest 20 litrów w momencie jak pokazuje, że się kończy. Ja od nowości nigdy nie nalewam więcej jak 60 litrów. Raz może 60 i kilka nalałem. Wielu producentów zabezpiecza w ten sposób właścicieli pojazdów przed zapowietrzeniem układu paliwowego co może skutkować brakiem możliwości odpalenia poza serwisem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał :dribble:

 

no tak, to kwestia odpowietrzenia albo takiej klapki co zapobiega powracaniu paliwa do korka. jak miałem volvo to ta klapka się zupełnie przekręciła przez co w ogóle nie mogłem wlewać paliwa. naprawa polegała na przesunięciu klapki i przykręceniu jej ponownie. 2h roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L.

 

Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L.

 

Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki ;)

u mnie również dokładnie wszystko tak jak napisałeś, łącznie z tym odbijaniem dopiero przy pełnym baku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No właśnie.... TO SAMO

a ten,

u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam,

właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest.

nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa

bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne..

 

a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ?

może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.... TO SAMO

a ten,

u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam,

właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest.

nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa

bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne..

 

a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ?

może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm

 

co bym nie lał nigdy nie miałem check engine, może sprawdź katalizator...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.... TO SAMO

a ten,

u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam,

właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest.

nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa

bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne..

 

a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ?

może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm

Możesz jeszcze raz tak dla mojej ciekawości sprawdzić Nr błedu bo nic takiego nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...