Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

primera 2.0 td


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   murzynek2519

murzynek2519

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 10 sierpień 2010, 20:01

siemka koledzy mam taki problem ze swa nyska po puszczeniu gazu nie schodzi do normalnych obrotow przez jakis czas jest 1400 po paru sekundach sie stabilizuje wydaje mi sie ze to nastawnik pewnosci nie ma jakby ktos cos wiedzial w tym temacie bede wdzieczny???
  • 0

Reklama

#2 OFFLINE   krzysiek1958

krzysiek1958

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:ok. Ziębic
  • Kraj:POLAND
  • Model:P11.144 2.0TD
  • Nr rejestracyjny:DZA
  • :

Napisano 10 sierpień 2010, 23:12

siemka koledzy mam taki problem ze swa nyska po puszczeniu gazu nie schodzi do normalnych obrotow przez jakis czas jest 1400 po paru sekundach sie stabilizuje wydaje mi sie ze to nastawnik pewnosci nie ma jakby ktos cos wiedzial w tym temacie bede wdzieczny???

Ty juz kiedys sie o to pytales. Zrob autodiagnostyke i bedziesz wtedy pewny czy to nastawnik. Jesli Ci wyskoczy nr18 to jest to. Wtedy czyszczenie nastawnika . Gawa zaleca tylko ropowanie czystym olejem napedowym pistoletem do ropowania. Oczywiscie trzeba tez dotrzec suwak na osce. Ja to tez tak mam tylko ze u mnie jest tak przy jezdzie i nie mam zadnych bledow. Jak zrobic autodiagnostyke mam nadzieje ze wiesz.Jesli nie czujesz sie na silach wyczyscic nastawnik to lepiej zlec to jakiemus pompiarzowi i Ci od razu ustawi nastawnik. .Sprawdz tez kat wtrysku.Dopiero jak porobisz to wszystko to pisz .czesc.
  • 0

#3 OFFLINE   murzynek2519

murzynek2519

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 11 sierpień 2010, 07:12

moze i masz racje ale po zrobieniu autodiagnostyki nie wyskakuja mi zadne bledy kat wtrysku jest ustawiony????
  • 0

#4 OFFLINE   krzysiek1958

krzysiek1958

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1467 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:ok. Ziębic
  • Kraj:POLAND
  • Model:P11.144 2.0TD
  • Nr rejestracyjny:DZA
  • :

Napisano 11 sierpień 2010, 09:21

moze i masz racje ale po zrobieniu autodiagnostyki nie wyskakuja mi zadne bledy kat wtrysku jest ustawiony????

Wobec tego zostaje jeszcze sprawdzenie dawki paliwa. Ja po czyszczeniu nastawnika na pewno mam skopana dawke i w piatek jade na ustawienie. Jesli to nie pomoze prawdopodobnie trzeba bedzie sciagac pompe na stol. Wczoraj pomierzylem tez opornosci na pedale gazu . Nieznacznie ale odbiegaja od tych z manuala. Murzynek kto Ci ustawial kat wtrysku i czy ustawialiscie czujnikiem?. Czyszczenie nastawnika pomoze bo u mnie toche opilek wylecialo. Pytam o ten kat bo sa tacy co ustawiaja na sluch. Tylko ze taki fachura musi miec lata doswiadczen w tym zakresie.Nie wierz tym co mowia ze oni ustawiaja na sluch i jest git.
  • 0

#5 OFFLINE   jurgenik

jurgenik

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 588 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Rzeszów
  • Kraj:POLAND
  • :

Napisano 11 sierpień 2010, 10:45

Temat wraca jak bumerang. Widzę, że najpopularniejsza porada to czyszczenie nastawnika i docieranie ośki. Przecież to masakra jest jak ktoś bez wiedzy i przyżądów się dorwie do pompy. Mało który pompiarz umie to dobrze zrobić i w większości nie posiada odpowiedniego sprzętu do ustawienia dawki a Wy radzicie robić to samemu. Potem może być już tylko gorzej.
Już w wielu postach pisałem, aby problem z obrotami i gaśnięciem na początek spróbować rozwiązać dolaniem niebieskiego STP - do czyszczenia wtryskiwaczy diesla. Jakoś nikt tego nie podłapał, tylko w kółko dłubanie przy nastawniku. U mnie problem ustąpił po przejechaniu 20 km od tankowania, a gasła już przy co trzecim puszczeniu gazu i każdej przegazówce na postoju. Polecam.
I nie strzelajcie od razu do mrówki z armaty!
Może czasem warto ponowić poradę, bo nowi nie bardzo umieją szukać, a i w gąszczu odpowiedzi ginie.

Użytkownik jurgenik edytował ten post 11 sierpień 2010, 10:49

  • 0

#6 OFFLINE   Gawa

Gawa

    Nissanmaniak

  • Ekspert
  • 733 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera WP11-kombi 2.0TD
  • Nr rejestracyjny:WM
  • Time Online: 1d 2h 1m 6s

Napisano 11 sierpień 2010, 12:14

no widzisz... a ja jakoś dłubałem i ustawiałem i jak narazie jeżdże bez problemu... oczywiście nie odrazu doszedłem do tego co i jak trzeba zrobić...
  • 0

#7 OFFLINE   hary7

hary7

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Susz Warm-maz
  • Kraj:POLAND
  • Model:P 11 2.0 TD kombi 98r.
  • Nr rejestracyjny:NIL
  • :

Napisano 11 sierpień 2010, 18:19

Bo Ty Gawa jesteś jak MC Gyver. Wszystko umisz naprawić tanim kosztem :)
  • 0