Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SWAPownia


Gość Tofu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak z doświadczenia co do czego pasuje Do P10 SR20 96

Proszę dopisywać kto co podmieniał pewnie sie przyda a i w nowszych modelach ,,

 

PODMIANY ECU

Ecu wyposażone w immo w kluczyku można zastąpić dololnym Ecu boscha ja mam oba z wersji GT wiec 93 do maja 94 i od maja 94 do końca 94 pasuja bez mydła zwłaszcza że ten starszy jest z wersji highport z dolną przepustnicą śmiga ,,,,(różnica w sondach lambda po 94 były cyrkonowe a GT miało tytanową Gwint 12mm OTD2F NGK tylko)różnica jeszcze w sterowaniu przekaźnikiem pompy paliwa i zamiana pinow od aparatu zapłonowego miejscami ,,

Podmiana całego silnika nie ma żadnego problemu

pod warunkiem że kolektory zostaja stare wiec nie zmieniamy elektronicznie ani zapłonowo nic przekładka Kadłuba silnika są takie same , P11.144 2000r

Przekładka skrzyni też bez problemów ja wsadziłem od P11 GT wiec w P11 ma zaczepy od góry a w P10 z frontu ale na nowszej skrzyni mamy miejsce gdzie zakręcamy naszą poduszkę przeguby linki itp wsio ok ,,,bul z p11.144 tam już dali hydrauliczny wysprzęglik wiec można to zdemolować i coś poprzekładać szlifnąć i też pasi temat do kogoś kto to przerabiał...ale wiem że też sie da ,,,

DZis

Przekładka pompy wspomagania z P11,144 wygląda inaczej kółko ma mniejsze(wiecej obrotów)innaczej wyglądające zaczepy i węże są 2 grube jeden zaciskany opaską a drugi zakręcany i na nim miałm rozgałęzienie na jeszcze jakieś 2 małe wężyki ...

olewamy to odkręcamy śrubę z wężem i wywalamy to odkręcamy od swojej pompy tego węża i zakręcamy na nowszą i zakładamy pitolenia jest i jak ktoś ma klime to nie da rady wyciągnąć do góry pompy wiec jeszcze węża w podszybiu trzeba odkręcić ,,,poskładane i naciąg działa przejechałem 15km i spoko śruby w wężach pasują mają takie same gwinty ktoś mnie zrobił że nie pasi,,,,

Swap Cewki i tranzystora mocy ze 100nx GTI też wsio to samo ,,,aparaty zapłonowe .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam oto kilka moich rad przy SWAPie silnika z P11 do P10 :)

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/50304-p10w10-przekadka-silnika/page__p__598413__fromsearch__1entry598413

 

 

to dokleimy bo warto ,,,

 

 

Napisano 02 luty 2009, 15:40

Witam ponownie i dziekuje wszystkim za rady a dla potomnych żeby nie było ze tamat bez zakończenia potwierdzam Silnik SR20DEH pasuje zamiast SR20Di ale jest kilka małych spraw ktore trzeba zrobić tzn.

 

- przekładamy monowtrysk

- przekładamy rozrusznik

- przekładamy kable zapłonowe z aparatem zapłonowym i cewka

- przekladamy alternator(nie jest to konieczne ale wiedzialem ze mój jest sprawny)

- przekładamy wspornik filtra oleju(nie jest to konieczne)

- inne węze od wspomagania niż w SR20Di (przelożylem pompe z wezami od SR20Di)

- inna pokrywa zaworów trzeba zamienić z SR20DEH na SR20Di (inne wyprowadzenia podciśnienia)

- inna skrzynia biegów tzn. kołki ustalające skrzynie względem silnika w SR20Di są w skrzyni a w SR20DEH kołki są w kadłubie silnika a więc kołek w kołek nie wejdzie a ze mialem skrzynie od SR20DEH to niechcialo mi sie wiercic i przycinać kołki.Skrzynia SR20DEH podwieszana jest od góry ale ma otwory na boczną poduszke więc spokojnie podchodzi do poduszki od SR20Di.Półoski są takie same (przynajmniej u mnie tak było).

- inna miska olejowa- na styk mieści sie sonda lambda (zostawilem ta od SR20DEH)

 

Czas przekładki zajął mi tydzień dodam ze sam robiłem przekładke na dodatek poraz pierwszy nie jest to skomplikowane tyko potrzebne są dobre klucze wszelkiej maści nasadkowe, płaskie, łamane, mlotek, rurka itp. i wyciągarka + nowe płyny (chlodniczy wspomagania i olej + filtr oleju+ dobry silikon i uszczeki pod kolektory ssący i wydechowy. garaż z kanałem i jakąś belka do podniesienia silnika.

 

Koszt : 500zł silnik ze skrzynią(wszystko zalezy jak kto znajdzie) klucze miałem olej filtr i uszczelki 150zł wyciągarka- 4tony 80zł (alledrogo :) ) tydzień wolnego + troche cierpliwości i zaparcia + kilka piwek :) Razem ok 750zł

mam nadzieje ze komuś to pomoże w przyszłości dodam ze umnie pod wrockiem za sama wymiane chcą 800zl a więc wszystko zależy od tego czy kogoś stać wsadzić ok 1800zł przy dobrych wiatrach w auto o wartości 5-6 tys. czy jak to muwią POLAK POTRAFI i wydać 750zł i cieszyć sie z jazdy.Powodzenia w przekładce i życze bezawaryjnej eksploatacji nissanków. :)

Edytowane przez Tofu
doklejanie tematu ,,,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Czy do P12 w miejsce 1.8 wejdzie 2.0 (QR20).

 

Co jeśli byłby ze skrzynią z automatu?

 

TAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do P12 w miejsce 1.8 wejdzie 2.0 (QR20).

 

Co jeśli byłby ze skrzynią z automatu?

Kiedy zmieniasz na 2.0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

a do p12 pasuja końcówki drążków kierowniczych z sunnego nie do zajechania jest dłuzsza nakretka ale działa i ma wiekszą trwałość od p12 ,ze o cenie nie wspomnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość walecboard

No to ja tak ze swojego doświadczenia napisze co i jak w przypadku Primerki WP 11 98r.

Miałem 2.0 B ale tą najsłabszą wersję 115KM. Obecnie SR20DEH z GT 150 KM. Z przekładką generalnie nie było większego problemu.

-mechanicznie wszystko pięknie gra, silnik, skrzynia, półośki, hamulce pasują

-elektronika: poza przełożeniem kompa immo i stacyjki trzeba jeszcze troszkę pokombinować z wiązkami, np. kostki pod zegarami są inne ( tzn. na inne piny idą inne kable, pozatym w GT jest komp do spalania i przewodów jest więcej) ja akurat miałem całe wiązki więc nie miałem problemów.

Generalnie polecam zabieg - kupiłem rozbitka na chodzie za 2800, doszło mi do tego 300 na pierdoły typu oleje filtry itp. a po SWAPie mam 35 KM więcej no i jeszcze kasa się zwraca bo części które mi zostały daje na handel :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam kolegów

chciałem zapytać o różnice w SR20De a DE lub DEH bedę wymieniał silnik i nie wiem na co się przygotować.

Mam SR20De - 96 kW zatarty i myslę nad przekładką DE lub DEH ktoś to robił?

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na taką przkładnę nie ma problemów ja przełożyłem z P11 takie jak twoje DEHa przekładasz sam blok ważne byś nie kupił z p1o GT z dolną przepustnicą bo nie spasuje a tak to wszystko co Ci wpadnie z p11 po lifcie tak samo ,,,tz jak ominiesz p10 to z p11 wszystko podchodzi ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...