Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gaśnie po przełączeniu na gaz


PrzeRuSco
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podniesienie temperatury nie jest rozwiązaniem, :devil: problemu, bo przy dobrym zestawie instalacja przełącza się przy 20st na reduktorze albo jeszcze mniej :whistle:

Dokładnie ja miałem ustawioną temp na 16 st i było dobrze przez 4 lata, teraz po 100 tyś na gazie zaczyna się coś dziać mianowicie jak jest zimny gaśnie po przełączeniu na gaz, mam pytanie czy czyszczenie parownika załatwi sprawę czy to grubsza sprawa??? :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie wiadomo co pod machą, dokręcanie śrubek (opaski) przy śmierdzeniu gazem to też głupota - trzeba zmienić węże bo niedługo znow zacznie popuszczać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno, do tego można sprawdzić wtryski

Wtryski gazu to raczej nie bo to zwykła inst. nie sekwencja podaje dane : Reduktor- Lovato; Wielozawór- Tomasetto; Centralka - BingoS4; jest taka sprawa że niedawno 2 mies temu padła centralka i po jej wymianie tak zaczęło się dziać podejrzewam że gaziarz ustawił za bogatą mieszankę czy to też może mieć wpływ ?

Ale czyszczenie by się przydało po 100 tyś km na gazie mam rozumieć że uszczelki też nowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do reduktora kup zestaw naprawczy i spry do czyszczenia, do BINGO kup kabelek i sobie poustawiaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość wojt_mk..

Dzięki wielkie za imfo :)

 

Niedawno otworzyłem maskę i coś mnie tknęło żeby podokręcać wszystkie opaski od węży doprowadzających gaz z parownika do mieszalnika i o dziwo problem zniknął, jak dotąd ani razu mi nie zgasł po przełączeniu na LPG, ale jak będzie cieplej to i tak parownik do czyszczenia. :)

 

Dzięki wielkie za imfo :)

 

Niedawno otworzyłem maskę i coś mnie tknęło żeby podokręcać wszystkie opaski od węży doprowadzających gaz z parownika do mieszalnika i o dziwo problem zniknął, jak dotąd ani razu mi nie zgasł po przełączeniu na LPG, ale jak będzie cieplej to i tak parownik do czyszczenia. :)

 

Niestety to nie było to, znów mi gasł. Postanowiłem kupić zestaw naprawczy, kilka dni temu wymieniłem i jak narazie jest dobrze :) . Ale przy odkręcaniu cewki

parownika była luźna odkręciła się chyba podejrzewam że to mogło być przyczyną że gasł bo membramy nie wyglądały najgorzej. Ta od gazu dobra, ta od strony chłodzenia trochę popękana z jednej strony. Dziękuję za wskazówki DINO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość wojt_mk..

No i się okazało że nieprawidłowo była ustawiona inst. tzn. poprzedni gaziarz tak namieszał że kiedy przełączał się na gaz jeszcze pobierał benzynę( czasami spadał nisko z obrotów) , no i za bogata mieszanka gazu, podłączenie do kompa i analizatora spalin poskutkowało chodzi bardzo dobrze :) spalanie jeszcze nie wiem ale niedługo sprawdzę ale na pewno nie 13l / 100 w mieście, dzięki za podpowiedzi Tofu i DINO :) jeszcze ani razu nie zgasł po przełączeniu na gas i myślę że tak zostanie. Fachowcy :thumbsdown: najlepiej jechać do zaufanego gaziarza w moim przypadku to ten co zakładał instalację.

 

Niestety problem wrócił, nie gasł bo akurat było ciepło, jak przyszły chłodniejsze dni znów to samo, przełączy się i gaśnie mimo dodania gazu(za drugim razem się przełącza) , już naprawdę nie wiem gdzie szukać ? krokowca od gazu wyciągnąłem i przeczyściłem prysnąłem WD-40 ale nic nie pomogło (gaziarz mówił że jak będzie jeszcze gasł to może być krokowiec) jest możliwość sprawdzenia krokowca ? a czy może to być wina mieszalnika gazu? pytałem się gaziarza czy się czyści mieszalnik- twierdził że się nie czyści. Czy czujnik temp. w parowniku siadł? takie by były objawy? Już nie wiem o co tu chodzi? Pomocy bo już nie mam pomysłu co i gdzie szukać? :(

 

 

No i znalazłem usterkę przyczyną jest silniczek krokowy gazu, gaziarz wstawił mi register i wyregulował ręcznie i od tej pory jest dobrze przełącza się normalnie :thumbsup: w środę jadę do gaziarza i teraz mam pytanie czy jeździć na registerze czy wstawić nowy silniczek krokowy? (register 30 zł silniczek 75zł) Będzie jakaś różnica w spalaniu pomiędzy registerem a silniczkiem krokowym ????

Edytowane przez wojt_mk..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...