Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

[P11] '97 problem z wtryskami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Zucho23

Zucho23

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11
  • :

Napisano 01 kwiecień 2011, 08:46

Witam.Moje autko to Primerka P11 z 1997roku.Motorek 1.6 99KM.Rok temu założyłem instalacje Stag 4 reduktor tomasetto i wtryski rail.Przejechałem na tym zestawie 16000km.W tej chwili jeden wtrysk tłucze się strasznie, podniosło sie spalanie i zaczynają sie problemy z wolnymi obrotami.Niby instalacja jest na gwarancji ale jak pojadę do gazownika to wymienia mi na takie samo badziewie(inna sprawa,że gazownicy twierdzą,iż na tych wtryskach normalnie robi się po 100000km :) ) więc stwierdziłem,że sam wymienię wtryski.Zastanawiam się tylko czy wybrać Matrixy HD 344 czy HANA 2000czerwone?Proszę o podpowiedź w tej kwestii.Czy skomplikowana jest kalibracja takich wtrysków tzn.mozna to zrobic samemu czy lepiej jednak jechać do gazownika i czy dysze kalibracyjne do Hany trzeba rozwiercać czy można kupić gotowe na wymiar? Z góry dzięki za pomoc.
  • 0

#2 ONLINE   DINO

DINO

    Turbo Nissanmaniak

  • Administrator

  • 15281 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 01 kwiecień 2011, 08:50

hanna
nie wierci się żadnych dysz tylko reguluje ciśnieniem na reduktorze, który notabene masz na styk
można zrobić samemu, zasysasz program od producenta kupujesz kabel i cieszysz się z jazdy ;)
  • 0

#3 OFFLINE   Zucho23

Zucho23

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11
  • :

Napisano 01 kwiecień 2011, 13:27

hanna
nie wierci się żadnych dysz tylko reguluje ciśnieniem na reduktorze, który notabene masz na styk
można zrobić samemu, zasysasz program od producenta kupujesz kabel i cieszysz się z jazdy ;)



a jakie powinno być ciśnienie na reduktorze?
  • 0

#4 OFFLINE   miziera

miziera

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 231 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ostrowiec
  • Kraj:POLAND
  • Model:Primera P11.144 2,0 SR20DE LPG e-Gas RG10 HANA ZIELONA
  • Nr rejestracyjny:TOS
  • Time Online: 9h 39m 58s

Napisano 01 kwiecień 2011, 16:12

W specyfikacji Hana najlepiej pracują na ciśnieniu 1,2 Bara, jednakże zazwyczaj stroi się instalację na ciśnieniu 1 Bar (+,-)(mniejsze ciśnienie mniejsze obciążenie dla wtrysków).
W zależności od reduktorów, możesz nie móc zejść tak nisko z ciśnieniem (np Zavoli S-oryginał), a z twoim nie powinno być problemu.
  • 0