Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

hamulce Nissan Terrano


Gość johan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam nissana terrano 1.Wymieniłem klocki hamulcowe i musiałem wyciągnąć tłoczki,wymieniłem uszczelniacze po złożeniu odpowietrzyłem.Pedał hamulca jest twardy zaczyna się problem gdy uruchomię silnik i zacznie działać serwo,pedał hamulca zaczyna pomału wpadać.Niema żadnych wycieków.Przed wymianą klocków było wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powciskaj pedal hamulca ze 30razy i daj znac czy pomoglo. Po wymianie klockow trzeba podpompowac zawsze. Ja tez ostatnio wymienilem i musialem pompowac bo wpadal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam nissana terrano 1.Wymieniłem klocki hamulcowe i musiałem wyciągnąć tłoczki,wymieniłem uszczelniacze po złożeniu odpowietrzyłem.Pedał hamulca jest twardy zaczyna się problem gdy uruchomię silnik i zacznie działać serwo,pedał hamulca zaczyna pomału wpadać.Niema żadnych wycieków.Przed wymianą klocków było wszystko ok

 

Tłoczki wymieniłeś czy te stare przeżarte i dziurawe założyłeś?

Miałem tak w Pajero do czasu wymiany tłoczków i wszystkich gumek niezbędnych.

No ale z kolei w Jeepie jak mi zaczęła padać pompa to pedał tez wpadał.

Wyjścia są więc co najmniej 2.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

powiem nie ma dobrych uszczelniaczy rok i po nich i problem wraca jak bumerang

 

pozdrawiam

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego. Czy ktoś z szanownych kolegów wie jakie wymiary mają tłoczki w hamulcach z przodu (T1) bo moje skorodowały i należy je wymienić. Był bym wdzięczny za linka do odpowiedników. I z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego. Czy ktoś z szanownych kolegów wie jakie wymiary mają tłoczki w hamulcach z przodu (T1) bo moje skorodowały i należy je wymienić. Był bym wdzięczny za linka do odpowiedników. I z góry dziękuję.

 

 

pasują od TII czyli średnica 42,8 długość 48,9.

 

w T I długość jest o 1,5mm mniejsza ale w niczym to nie przeszkadza. Mam TI i założyłem wszystkie nowe od TII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witajcie Panowie, pozwole sobie podlaczyc sie do tematu. Otóż mam problem z nierownym hamowaniem prawej i lewej strony. Auto jest po kapitalce wiec uklad byl oczywiście srogo zapowietrzony. Odpowietrzalem juz ta prawa strone 3 razy i dalej to samo, przy hamowaniu pedal powoli mieknie a auto mocno sciaga w lewo. Moze byc tego jakas inna przyczyna? Np paproszek w przewodzie hamulcowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź na stacje diagnostyczną sprawdzą ci hamulce, problem pewnie tkwi w prawym zacisku, sprawdź przewody czy nie przygnieciony któryś z metalowych. Gumowe przewody czasem sie rozwarstwiają w środku lub puchną i ograniczają przepływ. Co do miekkiego pedału to układ jest zapowietrzony napewno zapomniałeś odpowietrzyć korektor siły hamowania na nim też jest odpowietrznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja również się podłącze. Ja mam problem z hamulcem ręcznym. Po wymianie szczęk i bębnów łapał tak na 15 ząbku dopiero, naciągnąłem na tej śróbie pod autem i łapie chyba na 12. Przed wymianą działał dobrze, bodajże 4-5 ząbek. Ktoś wie może dlaczego tak sie stało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zluzuj linke całkowicie i zdejmij bębny,podkręć ręcznie samoregulatory tak żeby bęben prawie na ciasno wszedł na szczęki, następnie zaciśnij korektor siły hamowania jakąś opaską lub drutem zgodnie z kierunkiem w jakim ciągnie sprężyna, jeśli korektor zamarznięty to nic z nim nie zrobisz,teraz odpal auto i naciskaj na hamulec nożny niezbyt szybko ale może być konieczne nawet kilkadziesiąt naciśnięć w zależności jak ustawisz samoregulatory. Teraz możesz wyregulować linke i nie zapomnij zdjąć opaski z korektora jeśli ją założyłeś. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odpowietrzania to Marcin316 może coś powiedzieć bo słyszałem że ostatnio z tym walczył i chyba odpowietrzenie korektora dało pozytywny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liftowałem nic, nie miałem czasu się tym zająć dziś, bo amortyzatory wymieniałęm, ale jak będę mógł to sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się wyjaśnić problem hamowania. Aż głupio o tym pisać, ale problem polegał na nieprzykręconej prawej tarczy hamulcowej. Zacisk pracował poprawnie, tarcza stała, lecz kręciła się na piaście. Po przykręceniu wszystko działa prawidłowo. Jednak nie ma co ukrywać, na kołach 32" ciężko się zatrzymać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam mały problem z hamulcem za pierwszym razem ok. za drugim razem pedał twardy i kiepsko hamuje. Wymienione klocki.szczenki.bębny,cylinderki i wszystkie elementy naprawcze w tyle.Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z hamulcem za pierwszym razem ok. za drugim razem pedał twardy i kiepsko hamuje. Wymienione klocki.szczenki.bębny,cylinderki i wszystkie elementy naprawcze w tyle.Co to może być ?

 

Może wspomaganie siada - za mało podciśnienia masz (pompa lub wężyki), albo za dużo serwo zżera. a kontrolka ci się nie zapala ?

A może samoregulatory niedokręcone ? ale to nie jestem pewien ze taki objaw będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...