Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sirtrojan-przewody na allegro,jednorazowa Aukcja,ale na stałe też widziałem wystawiają.

Worm-wydech już jest (Impul) i o tym napisze dziś osobny wątek bo może mieć to związek z jednym jeszcze moim problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam do swojego FXa pod bbk - są na ebayu- napisałem do nich po szczególy ( nie wiem czy to cena za 1 szt czy za set :P)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220802751156&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123

 

z chęcią bym porównał infiniti to tych z twojej zetki - bo może to to samo ;) jak to często bywa hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widzialem tez jakies przewody bodajze firmy hel jak sie nie myle za ok 350 zl... a te Goodridge co Pani Ewa wkleila to dobra cena :D

tylko zastanawiam sie czemu Goodridge w zestawie ma 8 przewodow a HKS 4 przewody i te Hel tez chyba 4 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worm-wydech już jest (Impul) i o tym napisze dziś osobny wątek bo może mieć to związek z jednym jeszcze moim problemem.

 

no własnie na stronie K&N chwalą sie ze po instalacji dolotów w silniku HR rok 2007 moc wzrosła do 255KM czyli cos 8in+ a gdzie tam deklarowana przez nissana ... a tak z ciekawosci ile miał w serii przed zrobieniem wydechu i dolotu ,250??miał

http://www.kandn.com/dynocharts/69-7071_dyno.pdf

 

napisz napisz ja tez opisze tez mam wydech zrobiony i dopiero dopiołem deklarowanej serii przez nissan :/

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech zrobił pierwszy właściciel-gdy kupowałem auto miało 12 tyś km.

Więc ile miało przed-nie wiem.Impul na stronie nie deklaruje jaki jest przyrost.

Wygląda on tak:

 

impul.jpg

 

Strzelam że z 5 KM zyskał-a jak u Ciebie było?

 

Zaś co do KN-a to może to tyle dawać,miło z ich strony ze pokazują moc realną silnika i bazują na rzeczywistości,nie zaś bajkach od producenta :angry:

 

Przy okazji tego co pisał Devi o chłodzeniu hamulców,na stronie Stillena jpg. z pięknym rozwiązaniem.To jest bumper pod zestaw turbo więc nie ma tam już potrzeby dziur na stożki-intercooler jest na first place i gra muzyka.

 

stillennawiewhamulcw.th.jpg

 

Ewa,czy Ty przypadkiem masz właśnie jakiś zderzak od Stillena?-na avatarze nie widać dokładnie-ale wygląda na taki który da Ci pole do manewru od środka.

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, tylko tak wygląda na tym zdjęciu :) Ale jak tam zaglądałąm to wydawało mi się, że miejsca na doprowadzenie powietrza jest sporo. Jak miałyby być jakieś problemy to chyba zamówię coś takiego, chociaż nie podchodzi mi to za bardzo i wolałabym inne rozwiązanie...;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

worm niezły setup :thumbsup:

 

zakładam że nie masz katów a tylko przedłużki do emulowania ???

 

z tego to ze 40 KM powinno się wyciągnąć?

 

 

no dokładnie daje rade roznica jest ogromna,

 

aczkolwiek da sie to jeszcze poprawic po zdjęciu maski wyniki oscylowały w granicy 290Km(wszystko pójdzie w stronę obniżenia temp. w komorze silnika, taśmy etc) na ta chwile jest 276,6Km / 351,9Nm powiedzmy deklarowana moc... pogoda nie sprzyjała prawie 28C' :/

 

pomiarnissan350z.th.jpg

 

na pewno bedzie zmiana dolotu wiec tu jeszcze troche sie zmieni in+ zobacze ktory wypadnie najlepiej na hamowni to samo tyczy sie maski ,(niestety):/

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż zacząłem sie zastanawiać czy swojego stożka nie dopowietrzyć :P

Mam fabryczna osłonę Stillena ale może gdzieś tam upchnę kawałek dodatkowej rury. :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczcie sobie listę modów i tego wymiatacza:

http://my350z.com/forum/forced-induction/377590-my-build-sheet-forged-z-roadster.html

masakra normalnie :|

 

no dokładnie daje rade roznica jest ogromna,

 

aczkolwiek da sie to jeszcze poprawic po zdjęciu maski wyniki oscylowały w granicy 290Km(wszystko pójdzie w stronę obniżenia temp. w komorze silnika, taśmy etc) na ta chwile jest 276,6Km / 351,9Nm powiedzmy deklarowana moc... pogoda nie sprzyjała prawie 28C' :/

na pewno bedzie zmiana dolotu wiec tu jeszcze troche sie zmieni in+ zobacze ktory wypadnie najlepiej na hamowni to samo tyczy sie maski ,(niestety):/

 

skoro problemem jest dopływ zimnego powietrza na hamowni to mimo wszystko pamiętaj, że samochód jadąc dostaje dużą dawkę powietrza walącego z przodu. a więc na hamowni będziesz miał zawsze gorszy wynik niż w czasie jazdy. Do tego dochodzi efekt Ram Air o którym pisałem już kiedyś tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Devi, lista modów ogromna... i to wszystko na konkretnych gratach! :)

 

no konkretnych, podał też konkretna firmę, która mu to zrobiła. obawiam się , że ona jest w Arizonie a nie Pułtusku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro problemem jest dopływ zimnego powietrza na hamowni to mimo wszystko pamiętaj, że samochód jadąc dostaje dużą dawkę powietrza walącego z przodu. a więc na hamowni będziesz miał zawsze gorszy wynik niż w czasie jazdy. Do tego dochodzi efekt Ram Air o którym pisałem już kiedyś tam

 

w czasie pomiarów dmuchawa dawała podmuch imitujący jazdę z prędkością 160km/h nie było tak źle ,jako tako efekt ram air był:P dodatkowo mam air duct intake wiec troche tam jeszcze wpada niż przy serii no ale wiadomo w czasie jazdy jednak jest tego powietrza wiecej mozna to poprawic np założyć jeszcze cooling panel(ładnie zgarnia na chłodnice i potęguje ram air) ale mimo wszystko owiniecie kolektorow bedzie chyba dawało najlepszy efekt bo nie bedzie sie tak mocno grzać pod maską ..mam nadzieję :P przy turbo efekt był zadowalający :)

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie pomiarów dmuchawa dawała podmuch imitujący jazdę z prędkością 160km/h nie było tak źle ,jako tako efekt ram air był:P dodatkowo mam air duct intake wiec troche tam jeszcze wpada niż przy serii no ale wiadomo w czasie jazdy jednak jest tego powietrza wiecej mozna to poprawic np założyć jeszcze cooling panel(ładnie zgarnia na chłodnice i potęguje ram air) ale mimo wszystko owiniecie kolektorow bedzie chyba dawało najlepszy efekt bo nie bedzie sie tak mocno grzać pod maską ..mam nadzieję :P przy turbo efekt był zadowalający :)

no chiba że tak, zastanawia mnie dlaczego w masce nie ma otworów żadnych w takim razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zalałem nowe oleje do skrzyni i do silnika,wlałem nowy hamulcowy i powymieniałem klocki oraz zmieniłem przewody hamulcowe na te w oplotach-przy okazji wyszło że wchodzi więcej niż litr płynu więc musiałem dokupić.Skrzynia jak by ciut sztywniej chodzi ale uczucie przyjemne.Do końca tygodnia założę orurowanie dolotu o którym wspomniałem.Będzie oczywiście dokumentacja fotograficzna.

Uczucie za kierownicą po takiej wymianie,i świadomość takich ulepszeń .....bezcenne :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi czy czujesz różnice po założeniu przewodów w oplotach? czy raczej raczej nic nie czuć a różnica wyjdzie przy kilku ostrzejszych hamowaniach?

 

Pytam bo zamawiam do swojego set na przód żeby przygotować go pod bbk Akebono :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi czy czujesz różnice po założeniu przewodów w oplotach? czy raczej raczej nic nie czuć a różnica wyjdzie przy kilku ostrzejszych hamowaniach?

Pytam bo zamawiam do swojego set na przód żeby przygotować go pod bbk Akebono :devil:

 

jechałeś kiedyś dynamicznie górską drogą ?

 

chyba nie będziesz oszczędzał paru stów dla bezpieczeństwa...

 

http://www.inter-rally.pl/p/243/1172/przewody-w-oplocie-nissan-350z-nissan-przewody-hamulcowe-przewody-hamulcowe-uklad-hamulcowy.html

 

oczywiście pewnie można znaleźć inne, akurat teraz takie znalazłem

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem stoptech-y :) pod koniec tygodnia zamawiam.

 

przy okazji - ma ktoś namiar na lekkie koła pasowe w dobrej cenie. I żadnej no-nameowej chińszczyzny ;)

 

następny mod: http://www.2kracing.com/Product/56229.html

 

jak ktoś nie ma u siebie w Zetosławie to polecam.

Można zarzucić tylko jedną rolkę napędową ale polecam wymianę wszystkich.

Tu mała uwaga - czasem są mniejsze rolki, stosowane pod SC więc należy sprawdzać w opisie czy są pod fabryczny pasek (Standard Belt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

przy okazji - ma ktoś namiar na lekkie koła pasowe w dobrej cenie. I żadnej no-nameowej chińszczyzny ;)

 

następny mod: http://www.2kracing.com/Product/56229.html

 

jak ktoś nie ma u siebie w Zetosławie to polecam.

Można zarzucić tylko jedną rolkę napędową ale polecam wymianę wszystkich.

Tu mała uwaga - czasem są mniejsze rolki, stosowane pod SC więc należy sprawdzać w opisie czy są pod fabryczny pasek (Standard Belt)

 

sam sie nad nimi zastanawiam tylko cos ostatnio czytałem o jakims samo wyważaniu (seryjne)? czy cos? ,a te moga powodowac jakies wibracje szkodliwe czytałes cos o tym ? akurat w tym temacie jestem zielony czy to tylko bzdury ktos powypisywał ? bo ja kompletnie nie wiem

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem o ujemnych skutkach tego modu. Jak wpadnie ci w ręce źródlo daj znać. pogłebię temat.

Tak czy inaczej - prędzej czy później zawitają pod moja maskę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem o ujemnych skutkach tego modu. Jak wpadnie ci w ręce źródlo daj znać. pogłebię temat.

Tak czy inaczej - prędzej czy później zawitają pod moja maskę :)

 

nie wiem jak to jest dokładnie w nyssanach, ale w hondach było tak, że lekkie koło pasowe nie posiadało tłumików drgań i przy wysokich obrotach (~8tys) powodowało drgania, które przenoszone były na układ korbowy(?) - w każdym bądź razie, źle robiły panewkom (są jakieś f**** dumpery, nie pamiętam jak się dokładnie nazywają, mające pomóc). zyskiwało się ciut kg in - i trochę km na kołach, ale mogło zaszkodzić <- to wiedza z innej marki ;]:P Zawsze lepiej było wymieniać koło zamachowe na lżejsze bo dawało więcej korzyści.

 

sam sie nad nimi zastanawiam tylko cos ostatnio czytałem o jakims samo wyważaniu (seryjne)? czy cos?

seryjnie układ napędowy jest wyważony w całości i, jeśli dobrze pamiętam każdy element oddzielnie na zero. Jeśli coś wymienisz to musisz się koniecznie udać na wyważanie - chyba robią tak że wyważają tylko każdy element z osobna na zero i wtedy układ też jest na zero. Więc jak wymienisz koło to musisz wyważyć koło, ale eki sobie uciąć nie dam. Ja nie słyszałam o czymś takim jak samowyważanie, a znajomi jeździli na wyważenie, więc obstawiam że samowyważanie to bzdura :)

Edytowane przez ewa_hb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuję różnicę w pedale hamulca,ale mam założone nowe klocki.Nie sądzę by oplot był wyczuwalny.

Założyłem prewencyjnie bo będę gotował płyn na torze.

Dziś mijałem się z Murcielago oraz R8 i przyszło mi do głowy pytanie czy auta sportowe tej klasy,mają takie wynalazki fabrycznie zakładane.

A mijałem się bo byłem po zakupy rur do dolotu o których wspomniałem we wcześniejszych postach.Udało się dobrać.

C.d.n niebawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...