Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

muli go na poczatku przy rozpedzaniu


rajdzen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja jest taka ze jak jade i ruszam wcisne gaz to muli sie az wkoncu jak by zalapal. Dalem do mechanika mowi ze rozbieral przegladal i wszystko wydaje sie ze jest ok.

Byc moze oprogramowanie cos z nim ale niemoze znajsc do niego.

Moze ktos z was mi pomoze. Dane samochodu

 

Nissan Tino Almera turbo diesel

rok 2000

pojemnosc 2.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam serdecznie czytalem coś o tym i podejżewam że może być katalizator. Też się zastanawiałem jak kupiłem ten samochód dla czego podczas jazdy na 4 biegu wolno się zbiera ale jak wcisłem pedał mocniej to nagłe olśnienie i zaczoł ciągnąc jak normalny samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ponoć ten typ tak ma....

Czy to prawda?????

 

Ja mam tak:jak zimny to jedzie wspaniale potem jak go wyłączę i po jakimś czasie chce jechać to jest kiepsko ze zbieraniem się i zanim złapie turbina to słychać klekotanie jak by zawory?filtry i olej przed wymianą jeszcze no i czyszczenie przepływomierza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Ponoć ten typ tak ma....

Czy to prawda?????

 

Ja mam tak:jak zimny to jedzie wspaniale potem jak go wyłączę i po jakimś czasie chce jechać to jest kiepsko ze zbieraniem się i zanim złapie turbina to słychać klekotanie jak by zawory?filtry i olej przed wymianą jeszcze no i czyszczenie przepływomierza...

 

A czy tego stukania "jakby zaworów", to nie masz z prawej strony silnika? /patrząc od przodu/ . Czy czasem pedał hamulca nie robi Ci się ciut twardy podczas hamowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czasem pedał hamulca nie robi Ci się ciut twardy podczas hamowania?

U mnie ostatnio hamulec zaczął inaczej brać - z czego to wynika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Może padać vacum pompa. To ona daje ciśnienie do wszekich innych podzespołów w silniku-łącznie z servo. A jeśli jest klekot to może ślizg-prowadnica się wyciera lub rozciągnięty jest łańcuszek. Nie myl łańcuchów po stronie rozrządu.

Poczytaj mój temat Vacum Pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Ten klekot jakby faktycznie był z prawej ale pedał hamulca dobry

 

To może rozciągnął się narazie tylko łańcuszek, ale warto zareagować już teraz, bo będą większe wydatki gdy wytrze małe kółko zębate, które jest na stałe z pompą lub gdy wytrze ślizg a w najgorszym wypadku zablokuje i padnie głowica. Fotki, do czego może doprowadzić luźny łańcuch masz w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj wyskoczył błąd silnika jak mu na luzie dałem lekko gazu tak do 3 tyś. Ale po południu sam wygasł-pytanie czy zostało coś w pamięci i mógł bym to odczytać jakimś urządzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyskoczył błąd silnika jak mu na luzie dałem lekko gazu tak do 3 tyś. Ale po południu sam wygasł-pytanie czy zostało coś w pamięci i mógł bym to odczytać jakimś urządzeniem?

A filtr paliwa wymieniałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-)

 

Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-)

 

Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-)

no nie wiem

ale ja bym wymienił filtr paliwa

ten silnik jak nie dostaje dostateczna ilosc paliwa to sie zapala kontrolka silnika

u mnie jak filterek był zapchany no zima i letnie paliwo to nie miał tzw kopa i zapalała sie kontrola silnika

po wymianie filtra

ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już trochę się zrobi ciepłej to wymieniam filtr paliwa,olej i filtr.Powietrza wymieniony bo to 2 minuty zajęło!

 

,Sam wymieniałeś czy ktoś Ci robił bo tam kiepsko to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już trochę się zrobi ciepłej to wymieniam filtr paliwa,olej i filtr.Powietrza wymieniony bo to 2 minuty zajęło!

ale z filtrem paliwa to nie tak łatwo

ale da sie zrobic

cos tam kiedys pisałem jak to ja to zrobiłem

poszukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja jest taka ze jak jade i ruszam wcisne gaz to muli sie az wkoncu jak by zalapal. Dalem do mechanika mowi ze rozbieral przegladal i wszystko wydaje sie ze jest ok.

Byc moze oprogramowanie cos z nim ale niemoze znajsc do niego.

Moze ktos z was mi pomoze. Dane samochodu

 

Nissan Tino Almera turbo diesel

rok 2000

pojemnosc 2.2

a teraz mała historia wymiany filtra paliwa dla tych co chca to zrobic samodzielnie :rolleyes2:

ja to robiłem tak:

trzeba zdemontowac filtr powietrza łacznie z obudowa filtra

zdemontowac rure -filtr z tutbina

oczywiscie odpiać kostke przepływomierza

recznie jak sie uda odrecis filtr paliwa

jak sie nie da to trzeba uzyc specjalnego klucza łańcuszkowego

wkręcic nowy filtr

tzn.posmarowac uszczelke filtra olejem i dokręcic ręcznie na maxa bron boze kluczem

podpompowac pompka i próbowac odpalic

jak sie nie da to kilka razy i musi zagadac

powadzenia z wymiana

narzedzia wrętak krzyzak klucz łańcuszkowy

bandaz plaster na pocięte ręce

i do dzieła

powodzenia

no i browarek

ale po

hi hi

Edytowane przez Elmark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

DUŻO BROWARKA! :samochod-rodzinny: :samochod-rodzinny: :samochod-rodzinny: :samochod-rodzinny: :samochod-rodzinny:



Witam!

Powodem mulenia w moim Tino był walnięty EGR,który wariował w zakresie obrotów od1000 do 1500!

Po odpięciu kostki tej pod plasytkową osłoną silnika(dzięki info z forum naszego!)bestia odzyskała Moc!

Edytowane przez sigma3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sigma3, dnia 29 Kwie 2013 - 22:03, napisał:

sigma3, dnia 29 Kwie 2013 - 22:03, napisał:

Witam!

Powodem mulenia w moim Tino był walnięty EGR,który wariował w zakresie obrotów od1000 do 1500!

Po odpięciu kostki tej pod plasytkową osłoną silnika(dzięki info z forum naszego!)bestia odzyskała Moc!

A może mógłbyś kolego zapodać fotkę i zaznaczyć o którą konkretnie kostkę chodzi?

Po przeczytaniu Twojego posta jako pierwsze, to rzuciła mi się osłona silnika ale ta od spodu. Złążczka-kostka do EGR, to jest chyba zaraz obok tego zaworu? /tak chyba jest u mnie/ więc fotka była by bezcenna, aby dobrze skojarzyć.

Pozdrowionka.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...