Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

President na start?


Gość koralev
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Jestem przed zakupem CB. Kumpel polecił mi radio President Johnny III ASC. Ponieważ nie znam się kompletnie na tym sprzęcie proszę o radę.

 

Czy ktoś miał już do czynienia z tym modelem lub generalnie z markę President?

 

Z góry dzięki za pomoc!

 

K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy ile chcesz wydać i do czego Ci radio, jak tylko jako antymisiek, to proponuję Yosan PRO 120 cena niska jakoś w tej cenie zadawalająca, właśnie dzisiaj do mnei przyszło i testuję, od radia ważniejsza jest antena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam presidenta Johny III radyjko bardzo fajnie wcześniej miałem Midland alan i z czystym sumieniem Johny o niebo lepszy, funkcja antyszumu w mieście jest bardzo przydatna. Radio ogólnie bardzo ładnie ściąga a głośnik elegancki. Jedyny minus jak dla mnie to wyświetlacz widać tylko jak jest na wprost pod małym kątem już niestety nie, ale ja oceniam na 5:)

no i ja dałem 700zł z antenka :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wielkośc to masz racje, ale mi to nie przeszkadza, a co do ceny każdy kupuje to na co go stać i co się podoba:) proszono o opinie i swoją dodałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja uwazam ze antena jest najwazniejsza radio moze być byle jakie i uwazam ze nie ma sensu przepłacac za kierownicą spędzam codziennie po conajmniej 8 godzin a radia kradli mi juz 3 razy i kazde kolejne tanie dawało rade zwracam tylko uwagę zeby miało zapamiętywanie kanału 19 bo nie kazde to ma a jest uciazliwe za kazdym razem wyłączenia radia przestawiac go znów na 19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do ceny każdy kupuje to na co go stać