Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problemy i usterki


ProceSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy,

jak zamki trzymają maski w Waszych juke'ach? Stabilnie, mocno, bez szans nawet na drgnięcie? Czy jak się ręką (przy zamkniętej masce) trochę porusza, to jest minimalny luz. Taki dosłownie jednomilimetrowy.

 

Bo u mnie jest taki luz i przy jeździe 140 km/h maska minimalnie drga, widać to na tle świateł. Chcę się dowiedzieć "czy ten typ tak ma", czy potrzebna regulacja zamka.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maską da się delikatnie ruszyć, możesz trochę wykręcić te gumowe odbojniki co są na masce od środka po obu stronach żeby było sztywniej, tylko jak za mocno wykręcisz to nie zamkniesz maski.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maską da się delikatnie ruszyć, możesz trochę wykręcić te gumowe odbojniki co są na masce od środka po obu stronach żeby było sztywniej, tylko jak za mocno wykręcisz to nie zamkniesz maski.

 

Dokładnie tak zrobiłem i teraz maska przylega idealnie. Dzięki wielkie!

 

Wysłane z BlackBerry Passport SE

Edytowane przez MarB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z radiem, a właściwie jego wyświetlaczem (bo samo radio działa ok). Przy dłuższej jeździe (ponad pół godziny) już dwukrotnie zauważyłem, że wyświetlacz staje się nieczytelny. O taki:

 

gpcy9isdxqsy.jpg

 

Zdjęcie zrobione wczoraj. Chodzi o to, że literki/cyferki jakby tracą jasność i zlewają się z tłem. Albo... tło się rozjaśnia. Po kilkugodzinnej przerwie w jeździe, po odpaleniu auta ponownie, wyświetlacz znów jest jak nówka.

 

Nie mam pojęcia czy na niego wpływa ciepło z ogrzewania (mamy zimę, więc i ogrzewanko mocno chodzi), czy coś innego. 

 

Ktoś, coś pomoże? Z góry dzięki.

 

PS

Dodam tylko, że jasność literek normalnie powinna być mniej więcej taka jak "TA" po lewej stronie na zdjęciu.

Edytowane przez MarB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z radiem, a właściwie jego wyświetlaczem (bo samo radio działa ok). Przy dłuższej jeździe (ponad pół godziny) już dwukrotnie zauważyłem, że wyświetlacz staje się nieczytelny. O taki:

 

gpcy9isdxqsy.jpg

 

Zdjęcie zrobione wczoraj. Chodzi o to, że literki/cyferki jakby tracą jasność i zlewają się z tłem. Albo... tło się rozjaśnia. Po kilkugodzinnej przerwie w jeździe, po odpaleniu auta ponownie, wyświetlacz znów jest jak nówka.

 

Nie mam pojęcia czy na niego wpływa ciepło z ogrzewania (mamy zimę, więc i ogrzewanko mocno chodzi), czy coś innego. 

 

Ktoś, coś pomoże? Z góry dzięki.

 

PS

Dodam tylko, że jasność literek normalnie powinna być mniej więcej taka jak "TA" po lewej stronie na zdjęciu.

 

Witam,u mnie dzieje się to samo.W serwisie powiedziano mi,że radia z początku produkcji tak miały(radia Daewoo),później niby były lepsze.Latem to już całkiem nic nie widać,chyba trzeba będzie zmienić na jakąś stacje multimedialną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,u mnie dzieje się to samo.W serwisie powiedziano mi,że radia z początku produkcji tak miały(radia Daewoo),później niby były lepsze.Latem to już całkiem nic nie widać,chyba trzeba będzie zmienić na jakąś stacje multimedialną.

 

Dramat :D Usłyszałem to samo dzisiaj w serwisie. Spróbuję załatwić radio z późniejszych roczników. Jak nie, to rzeczywiście trzeba będzie jakieś inne radio wstawić i tyle.

A jeszcze jedno pytanko:

jakby zmieniał radyjko na inne z funkcją połączenia z telefonem, to jak wtedy wygląda sprawa z wbudowanym zestawem głośnomówiącym w Żuku? Będzie działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie przycisku ustawiania elektrycznych lusterek czy on jest podświetlany bo wszystko do okola się świeci a on ma takie strzałki góra dół boki które wyglądają jak by miał być podświetlany a u mnie nie świeci jak jest u was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo.I przy drzwiach kierowcy nie palą się przyciski blokady , drzwi pasażera przycisk  otwieranie i zamykanie szyby.Nie palą.Jak jest u was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak samo nie dzialaja podswietlane przyciski jak i na drzwiach tak i do luster {tylko jeden swieci na drzwiach } malo tego lustra  nie sa podgrzewane


i  taki maly problem moze uwas tez tak jest( samochod nowy prosto z salonu) a po kilku godzinach paruja mu WSZYSTKIE  szyby w srodku 

Edytowane przez adamz5jeep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i  taki maly problem moze uwas tez tak jest( samochod nowy prosto z salonu) a po kilku godzinach paruja mu WSZYSTKIE  szyby w srodku 

 

Nawet szybka wyświetlacza klimatyzacji/drive mode potrafi zaparować:

 

fd76df5bc46b2c9c.jpg

 

;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szyby też mocno parują. Samochód też dość długo się nagrzewa. Wentylacja to bardzo słaba strona Juke'a.

 

Wysłane z BlackBerry Passport SE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja jeszcze takich zeczy nie widzialem

 

Wysłane z mojego HUAWEI Y625-U21 przy użyciu Tapatalka

Nawet szybka wyświetlacza klimatyzacji/drive mode potrafi zaparować:

 

fd76df5bc46b2c9c.jpg

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj Juke jest z 2011r

Z radiem nic się nie dzieje, cały czas jest wszystko doskonale widoczne.

 

Podświetlony tylko przycisk otwierania szyby kierowcy.

 

Parowanie szyb minimalne, puszczam nawiew i wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem radio na inny model (oryginał) i na razie jest ok. Więc mogę przypuszczać, że tak zostanie. W serwisie ASO usłyszałem, że część egzemplarzy z początku produkcji miała feler.

 

Co do parowania. U mnie szybka wyświetlacza nie paruje i nie jest bardzo źle. Ale porównując do Kii Soul czy C3 Picasso jest gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę o informacje czy na wskazaniach na wyswietlaczu wykresy spalania ( dziennego, tygodniowego itd.) we wszystkich trybach (normal, sport, eco) sa takie same. Wydaje mi się, ze powinne sie roznic od siebie. Drugie pytanie dotyczy wskaźnika przeciazen G-Force. Czy w trakcie jazdy środkowy kwadrat powinien sie przesuwać..? Będę bardzo wdzięczny za udzielenie informacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te parujace wyświetlacze to nie efekt auta po powodzi pierwszy raz takie coś widzę w normalnych warunkach .

 

Najwyraźniej musisz uważniej się przyglądać  :D - szybki zegarów też czasem potrafią zaparować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Drugie pytanie dotyczy wskaźnika przeciazen G-Force. Czy w trakcie jazdy środkowy kwadrat powinien sie przesuwać..? Będę bardzo wdzięczny za udzielenie informacji..

 

Jeśli jedziesz ze stałą prędkością to kwadrat się nie przesuwa bo jest to wskaźnik przeciążenia, porusza się do przodu i do tyłu w trakcie przyspieszania i hamowania , a na boki jak ostrzej wjedziesz w zakręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. U mnie podczas jazdy stoi w miejscu i nawet nie drgnie. Czy wykres (np.dayly. dziennego spalania) jest taki sam we wszystkich trybach jazdy. Czy mógłby ktoś sprawdzić..? Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. U mnie podczas jazdy stoi w miejscu i nawet nie drgnie. Czy wykres (np.dayly. dziennego spalania) jest taki sam we wszystkich trybach jazdy. Czy mógłby ktoś sprawdzić..? Dzięki

Prawdę powiedziawszy nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie ale wykresy spalania czy to dzienny czy tygodniowe nie zmieniają się w żadnym razie w zależności od trybu jazdy- to są przecież wykresy ilości już spalonego paliwa a nie aktualnie spalanego. Czy przełączysz na sport czy eco wykres  zawsze będzie pokazywać coś co już się wydarzyło....pozdrawiam

Edytowane przez krzycho59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem co masz na myśli. Chodzi mi bardziej o to, ze w trybach (normal, sport, Eco) przy wybraniu np dziennego spalania, wskazania słupków wykresów sa dokladnie takie same. Wydaje mi się, ze musza roznic sie od siebie. Przeciez w każdym trybie jazdy spalanie jest inne. ( zrobiłem zdjęcia tych wskazań ale nie bardzo wiem jak wkleić). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli spalanie w różnych trybach jest inne to będzie i tak na jednym wykresie.

Spalanie zależy od 'nogi' a nie od trybu. Ja często włączam sport a żona normal i ja mam niższe spalanie. Jak wciśniesz do końca to w każdym trybie jest takie samo spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...