Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NOWOŚĆ - możliwa przyczyna ciężkiego odpalania X-Traila w zimę!


Virilitas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ma taki sam wpływ jak inne środki lane do paliwa.Jednym pomogą a innym zaszkodzą

 

Mój wuja kupił Mitsubishi Pajero i auto sprawowało się świetnie do czasu nalania do paliwa środka do czyszczenia wtrysków.Dwa dni i wtryski siadły.Po naprawie wytrzymały tydzień i znowu siadły.Spuścili paliwo z baku,nalali nowej ropy,założyli naprawione wtryski i auto jeździ już 2 late bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem takie coś w tv jakiś czas temu i efekt czyszczenia silnika tym ustrojstwem był naprawdę dobry

Ciekawe jaki jest koszt takiej usługi

 

...koszt to 230 pln netto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jest juz czerwiec. I co dalej z Twoim Xem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

...nic...jak nie palił tak nie pali :D ..używam go 4 razy w roku więc nie mam czasu nawet na diagnostykę...jak ciepły to pali po nocy nie pali i tak do bólu :D ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

U mnie objawy byly takie: Po mroznej nocy (wystarczylo -5 stopni) auto nie chcialo zapalic (T30 2,2). Udawalo sie za doslownie 10 razem, pozniej w ciagu dnia palil na dotyk. Nastepnego ranka to samo. Po 3 dniach pojechalem do mechanika, skonczylo sie na wymianie wszystkich swiec zarowych oraz filtra paliwa - koszt wszystkiego niestety ok 500zl. Teraz (od 2 dni po naprawie) pali bez problemu za pierwszym razem. Moze komus sie przyda to moje doswiadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na ciężkie odpalanie po nocy pomogło założenie zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Oryginalnie nie było w moim (dci z 2004r) ale ponoć w późniejszych już fabrycznie był. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

U mnie kiedyś ciężko kręcił, nawet po wymianie aku na nowy. Wymieniłem rozrusznik na używany i na jakiś czas starczyło. Potem znowu zaczął bardzo wolno i długo kręcić i z trudem odpalał. Wymieniłem obudowę filtra paliwa (z pompką) z uwagi na podejrzenie cofania się paliwa bo nieraz musiałem otworzyć maskę i podpompować paliwo na filtrze żeby odpalił. Wymieniłem też całą wiązkę kabla masowego z klemą, bo brak masy to częsty problem i też nie pomogło. Nie miałem pomysłu co dalej. W końcu posłuchałem majstra i wymieniłem rozrusznik na nowy za 460 zł. To zamiennik ale dobrej jakości z 2 letnią gwarancją. Nie było sensu reanimować starego. Pomogło i problemy z uruchamianiem całkowicie się skończyły. Teraz rozrusznik ma prawdziwego kopa i daje w krótkim czasie odpowiednie ciśnienie na pompie co zapewnia prawidłowe odpalanie. Co do dodatkowego zaworu zwrotnego paliwa to nie zaleca się go montować ponieważ takowy jest w obudowie/pompce filtra paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam regeneracje. Samemu wymienisz szczotkotrzymacz cały , bieżnia w tych rozrusznikach jest trwała a nic innego tam nie ma do jakości kręcenia. A jeśli zgrzyta to jeszcze bendiks. Możesz mieć jak nowy rozrusznik za 150zł  a jak dokupisz elektromagnes  to będzie wszystko wymienione w nim

Polecam też zmianę lub dołożenie masy bo fabryczna jest słaba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak proste.

Człowiek leniwy się zrobił i co nie co z przeszłości wyparowało.

Zapomniałem już jak w Maluchach co chwila samemu się regenerowało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiałem czy części można dostać do niego ale jak już znalazłem ,bez problemu szczotkotrzymacz i bendix ( zgrzytał ) kupiłem to godzinka roboty i było gotowe, Faktycznie dużo szybciej kręci i lepiej odpala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad Fonir, mam na pewno pudełko od rozrusznika. Spiszę dane i dam znać. Regeneracja moim zdaniem ma sens tylko w wypadku kiedy nie można dostać części nowej. Wywali się 150 zł a za jakiś czas kolejne 150 zł. Te stare oryginalne rozruszniki (mam dwa) trochę wolno kręcą nawet jak są sprawne. Ten nowy zamiennik na tym samym aku kręci znacznie szybciej i swobodnie. Stary wyjechany rozrusznik przez długie "piłowanie" bardzo obciąża aku i można szybko zniszczyć nawet nowy.

 

Znalazłem. Oto ten rozrusznik:

https://as-pl.com/p/S5032

Igła. Polecam.

Edytowane przez John777
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za namiar !

Plusik ode mnie

 

Liqui Moly Pro-Line System - Reiniger 5156 kupiłem i dotarł.

Jest na 70 l. paliwa.

Czy bez obaw mogę go wlać (cały ) do pełnego zbiornika ?

post-107566-0-75730500-1518781022_thumb.jpg

Edytowane przez fonir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy bez obaw mogę go wlać (cały ) do pełnego zbiornika ?

Na podstawie doświadczeń na własnym samochodzie. Tak. Odkąd jestem na forum, bo tu przeczytałem o tym środku, regularnie dolewam przynajmniej raz do roku przed długą podróżą. Wtryski wtedy pracują 5, 6 godzin bez przerwy i (mam nadzieję) oczyszczają się. Nie wiem czy ten specyfik działa, ale nie mam problemów z rozruchem czy stabilnością pracy silnika. Inna sprawa, że mam przejechane dopiero 152 kkm i jeżdżę wyłącznie na vervie. :wacko:

Edytowane przez kalleanka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...