Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Przyczyny awari silnika YD25 (d22)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 OFFLINE   thevedzi

thevedzi

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Znin
  • Model:R51
  • Nr rejestracyjny:CZN
  • :

Napisano 28 kwiecień 2013, 09:51

Witam zastanawiam się nad kupnem wersji r 51 po 2006r (przed lub po lifcie.) Czy w najnowszej wersji (już po modernizacji jednostki napędowej) występują też te same wyżej opisane usterki? Nie ukrywam że duża różnica w cenie przemawia za Pathfinderem np z 2007r... a nie w wersji po lifcie. Pozdrawiam.


  • 0

#62 OFFLINE   Kamilson100

Kamilson100

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Zamość
  • Model:Navara D22
  • Nr rejestracyjny:LZA
  • :

Napisano 25 maj 2013, 18:18

A ja mam na tym silniku zrobione 170tyś i chodzi jak nowy ;) Rocznik navary, końcówka 2005


  • 0

#63 OFFLINE   olo306

olo306

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Goldap
  • Kraj:POLAND
  • Model:d22
  • :

Napisano 26 październik 2013, 19:03

Jasiek22... przepraszam.. nie zapytałem o która pompe Ci chodzi. Jak bedę wiedział to Ci podam numery cześći.

Maciej79. Podaj moze VIN to zobaczymy co było robione.. może jest jakas duża histora albo nic.
Generalnie w tej wersji odrzanego kotleta YD25 padaja głownie panewki... Jesli ona jest z 2003 to być może ,że ktos robił juz silnik na gwarancji. Nie mniej z tym przebiegiem i z YD25 to może się stać wszytko...nie chcę straszyć , ale widziałem juz bardoz dużo tych aut silników... kilka lat temu sniły mi się po nocach:)

kolego czy ja tez moge ci podac moj nr vin mojej d22


  • 0

#64 OFFLINE   szczepan250

szczepan250

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 42 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Oszczów
  • Kraj:POLAND
  • Model:d22
  • Nr rejestracyjny:LHR
  • Time Online: 2h 24m 54s

Napisano 21 grudzień 2013, 19:45

panowie mam d22 model 97-02 ostatnio zrobił się bardzo mulisty silnik na wolnych obrotach nie ciągnie dopiero jak złapie 2500 to czuć że jedzie wcześniej ciągną od dołu macie jakieś podejrzenia co się dziej


  • 0

#65 OFFLINE   jasiek22

jasiek22

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 242 postów
  • Płeć:
  • Skąd:....
  • Kraj:POLAND
  • Model:....
  • Nr rejestracyjny:...
  • Time Online: 2d 12h 4m

Napisano 22 grudzień 2013, 00:14

Na pewno nix tak złego jak w navarkach po lifcie ;)


  • 0

#66 OFFLINE   tomekh2

tomekh2

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Płeć:
  • Skąd:rzeszów
  • Model:d22
  • :

Napisano 07 kwiecień 2014, 09:04

Panowie 4.5 roku temu założyłem blok z wałem tłokami itd od d 40 (pasuje ) zakłada sie stara obudowe rozżądu wywala wałki wyrównoważające zakłada starą miske i starą głowice

Zrobiłem do dzisiaj 150000 nie widze nie pokojących objawów

No może 1 (: Padł mi tylny most ) nie wytrzymał presji

Leje olej 10w40


Użytkownik tomekh2 edytował ten post 07 kwiecień 2014, 09:05

  • 0

#67 OFFLINE   eugenio

eugenio

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Łódź-Zgierz
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:NP 300
  • Silnik:2,5 TDI
  • Nr rejestracyjny:EZG
  • Time Online: 1h 10m 1s

Napisano 15 kwiecień 2014, 16:21

Witam,
Mam NP 300 /D22/ z 2008 r.Aktualnie 84 tys. km i było do tej pory oki.
Ostatnio jednak zepsuł mi się wydech i z urwaną rurą zrobiłem ponad 600 km.
Już przed jej naprawą zauważyłem,że do 2000 obr/min wszystko jest ok, powyżej natomiast brakuje mocy.
Myślałem,że po naprawie wydechu wróci do normy,ale jednak nadal kręci na wolnych nawet bardzo wysoko, natomiast w czasie jazdy do 2000 obr. nawet na 4 biegu idzie jak dotychczas, powyżej muli i przerywa , jakby nie dostawał paliwa albo powietrza.
Turbiny nie słychać, aby "wyła".
Może ktoś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem?
Proszę o podpowiedź co to może być?
Spalanie w normie , równa praca na wolnych, nie jest głośniejszy w czasie jazdy.... nie wiem jak jeszcze opisać?
  • 0

#68 OFFLINE   kemot1

kemot1

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:
  • Skąd:warszawa
  • Model:d22
  • Silnik:2,5
  • Time Online: 43m 11s

Napisano 01 luty 2016, 15:17

Witam!

Zacznę tradycyjnie: padł mi silnik w D22 z 2005r.

Większość pisze ,że najlepsze co można zrobić to wymiana na 2,7 .

Ale mam dostęp do silnika z D22 z 1999r. Chodzi ładnie. Czy podmiana na ten silnik 2.5 z starszego modelu wymaga tak samo grubych przeróbek jak przy wymianie na 2,7 ( chodzi głównie o spasowanie ze skrzynią biegów)?

Załączone pliki


  • 0

#69 OFFLINE   Radagast20

Radagast20

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sosnowiec/banbury
  • Flaga:
  • Model:d22 2005r
  • Silnik:2.5
  • Time Online: 4m 18s

Napisano 07 październik 2016, 15:43

Jestem nowy więc witam wszystkich.

Mam pytanie, czy żeby wymienić panewki , potrzeba jakiegoś super sprzętu ? Będziemy z chłopakami wyjmować silnik w navarze bo mam uszczelniacze do wymiany, sprzęgło i uszczelkę miski i zastanawiam się czy jest możliwa w warunkach polowych wymiana panewek. Nic jeszcze nie stuka , ale myślę je profilaktycznie podmienić jak już będzie silnik na wierzchu. Jeśli nie jest to jakaś szczególnie ciężka operacja, to jakiej firmy najlepiej kupić panewki oraz co jeszcze warto podmienić profilaktycznie, z czym mogą być potem problemy.

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc

Sławek


Użytkownik Radagast20 edytował ten post 07 październik 2016, 15:44

  • 0

#70 OFFLINE   BKLYNSQ

BKLYNSQ

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Gostynin
  • Flaga:
  • Model:PickUP
  • Silnik:YD25
  • Nr rejestracyjny:WGS
  • Time Online: 53m 13s

Napisano 08 październik 2017, 19:31

Witam !

 

Niestety moj YD25 po 273tkm padł. Ostanie wypusty D22 ( rok produkcji 2006 ). Czy ktoś z Was ma jakieś doświadcznie z naprawą tego silnika ? Czy to ma w ogóle sens ? Czy od razu ładować 2.7 z Terrano ?  Znalazłem człowieka w Kościerzynie, który zajmuje się naprawą YD25 ( oddaje stary motor, on daje po kapitalce: wał korbowy po szlifie ( 1szym ) do tego panewki KING'a, nowa pomapa wody ). Znalazłem jeszcze w firme PSR service - gość bardzo konkretny ( przynajmniej takie sprawia wrażenie przez telefon ) ale ceny ma bardzo wysokie :( 

 

 


  • 0

#71 OFFLINE   saydack

saydack

    Debeściak

  • Moderator Globalny

  • 1011 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Flaga:
  • Model:Y60/D22
  • Silnik:RD28T / QD32ETi
  • Nr rejestracyjny:SJZ

Napisano 09 październik 2017, 10:11

W Kościerzynie mogą także założyć motor 3.2 (qd32eti) i tak naprawdę to jest moim zdaniem najlepsze (choć zapewne nie najtańsze) rozwiązanie - motor bardzo podobny do 2.7 (rozrząd także na kołach zębatych) przy tym odpowiednio mocniejszy 


  • 0