Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

drążek kierowniczy przedni wymiana gałek gałka


Gość masterbud
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość masterbud

Witam wszystkich.

Czy ktoś zna może sposób na dopasowanie przedniego drążka kierowniczego do Patrola?

Tak aby gałki były wymienne.

Z tego co sie zorientowałem to dostępne sa tylko drązki z gałkami w całości (niewymienne).

Czy est akiś tanszy sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego pojec do warsztatu powiec ze chcesz zregenerowac drazki . najlepiej jak bys znalazł jakis warsztat 4x4 u siebie ,pod krakowem w twoim kierunku jest warsztat powinni ci to zrobic tam zajmuja sie patrolami i innymi samochodami 4x4 moj szwagier robił tam toyote 4 ruuner tylko niewiem ile bedzie chciał cie skasowac zato . niby chłopak ma pojecie ale troche za duzo liczy jak za swoja robote napewno niedaj sie namuwic na jakies zderzaki itd

 

puzniej podam ci namiary chyba ze sam cos znajdziesz

 

sam tego nie zrobisz oni nabijaja takie gumy nowe na twoj drazek one sa wytrzymalsze . wiesz zalezy jeszcze od firmy ktora to robi i jakie gumy wsadzaja mi zrobili to w jeden dzien rano zawiozłem ok 15 miałem

 

Kolego widze ze masz jeszcze jakis ploblem z kulami z ktorego roku masz tego patrola ??. szkoda ze tak daleko mieszkasz moim zdaniem to nie bierz sie sam za robote kuli chyba ze sie znasz na tym ja wyminiałem jakes gorne łozysko i zapłaciłem za to niewiele lepiej znajdz jakis warsztat i niech ci wyceni ta robote .

 

tylko taki warszatat co juz to robił a nie eksperymentował wpisz w google warsztat 4x4 krakow albo tam gdzie ty mieszkasz blizej i moze cos bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem sobie drążek regulowany i gały mam wykręcane, za drążek dałem jakieś 250zł na wyprzedaży a jedna gała do niego kosztuje ok 150-200zł. Jeszcze żadnej nie wymieniałem a mam ją już ponad 2 lata, auto na ciężkich simexach i tylko do łagru. Jedyne co musiałem zrobić to przespawać mocowanie amora skrętu o 5cm, bo przestał mi skręcać w jedna stronę ;-D

Tu masz rozwiązanie od żabojadów http://www.patrol-gr.net/trucs97.php gdzieś czytałem o podpasowaniu końcówki od traktora za 20zł :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koego ale ty masz y60 czesci sa troche tansze ja bbyłem nawet w sklepie rajdy4x4 to chcieli za zamienik ponad 500zł w ja mam nie wymienne koncówki jest jeden cały drazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostszym rozwiązaniem jest http://www.patrol-gr.net/trucs97.php ślusarz weźmie za to max 100zł a końcówki masz po 150-200zł. Mi się udało kupić regulowany od Y61 i pasuje do Y60 jedyna przeróbka to mocowanie amora i końcówki wymienne.

Fotki kolegi z foruma http://img813.images...06052011468.jpg http://imageshack.us...6052011469.jpg/ http://img231.images...05052011467.jpg http://img200.images...05052011464.jpg

 

No a jak kto bogaty to w sklepie rajdy4x4 jest wzmacniany z wymiennymi za 1100zł...

Edytowane przez Sawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to własnie lepiej zregenerowac za 250 , w patoru y61 sa 2 wersje drazków jedne sa wykrecane a 2 nie . ja trafiłem na nie wykrecane .a zreszta jak ktos ma warunki do tego zeby sam sobie wymienic i to umnie zrobic to prosze bardzo nikt nikomu nie zabrania ja nie mam mozliwosci samemu sobie wymienic a zreszta wiecej wydałbym na bezyne jezdzac i szukajac koncuwek i sam piszesz ze koncowki sa po 150-200 zł x2 to 300-400zł a oddajesz drazek i za 250 masz komplet z wymiana i montazem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe chcę skłamać a nie pamiętam ile płaciłem... Z ciekawości jutro zajrzę do ASO i się zapytam:)

Witam to własnie lepiej zregenerowac za 250 , w patoru y61 sa 2 wersje drazków jedne sa wykrecane a 2 nie . ja trafiłem na nie wykrecane .a zreszta jak ktos ma warunki do tego zeby sam sobie wymienic i to umnie zrobic to prosze bardzo nikt nikomu nie zabrania ja nie mam mozliwosci samemu sobie wymienic a zreszta wiecej wydałbym na bezyne jezdzac i szukajac koncuwek i sam piszesz ze koncowki sa po 150-200 zł x2 to 300-400zł a oddajesz drazek i za 250 masz komplet z wymiana i montazem

to nie jest dobry pomysł kiedyś regenerowałem i wytrzymały miesiąc... nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Trochę odgrzebie temat. Po wymianie przedniego drążka w y61, kierownica skręciła lekko w prawo. Drążek plug&play. Zbieżność sprawdzona, wszystko okej. Macie jakieś pomysły ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno masz zrobiony lift zawieszenia,a drążek który założyłeś nie ma regulacji

musisz albo "oszukać" kierownicą na wieloklinie

drążki (przednie i tylne) takie opracowujemy w wersji hd z wymiennymi obiema końcówkami i regulacją zbieżności 

trochę to potrwa, bo od poniedziałku jestem zmuszony zwolnić mocno tempo ze względów zdrowotnych, ale dam znać jak będą gotowe (tylny właściwie jest gotowy, jakby co)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...