Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] LPG


Gość michalgdb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko już działa, trzeba było zrobić 3 adaptacje i tyle, obroty OK, błędów w ECU brak, żadnych uszczelek itp. świece polecane kupiłem, ustawione z 1.1 na 1.0 niżej może i jest sens ale to zależy od szkoły... także nie ma co cudować. Na chwil obecną usterka usunięta.


Pytanko do osób co mają LPG, gdzie macie Reduktor/Parownik wmontowany ? Powoli dochodzę jak usunąć moje usterki z LPG... a korekt po temperaturze jakoś nie uśmiecha mi się ustawiać skoro i nigdy nie były robione...

 

Objaw mam wciąż niedogrzany reduktor i stąd dławienie na LPG, a podczas jazdy chłodzi się jeszcze bardziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra świeczki wymienione, auto odpalone - LPG wskoczył i jakby OK - też ciężko stwierdzić bo jest skrajnie zimo, wymieniłem jeszcze filterki gazu mimo, iż ich czas wg. papieru nie nadszedł to wyglądały jak... także z bańki, jedynie mnie martwi, że na luzie mam teraz od czasu do czasu falujące obroty na LPG i na PB i teraz się zastanawiam skąd to...

 

Nie wiem możne muszę adaptacje zrobić ?

 

Świece kupiłem jak w załączniku a stare chyba nie wymagają komentarza...

Dobre świece wybrałeś sam je założyłem i autko odpala idealnie zawsze a w dodatku równiej pracuje niż na starych świecach w dodatku na LPG jest szansa że dłużej wytrzymają niż platyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja włożyłem reduktor miedzy gródz a silnik, i nawet w te mrozy po rozgrzaniu silnika, i mocnym pałowaniu ani raz mi nie zamarzł reduktor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gold którego ma mam , chyba ty też ale moge sie mylić mają skłonnośc bo zamrażania się, dlatego zapadła decyzja ze montuje go tam. Jutro jak odżyję  troche to Zrobie zdjecia i ci wstawie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam świadomość za dużego spalania, ale wiąż "próbuje to auto" a do roboty mam bardzo krótkie odcinki, stąd takie wartości :) a no i zima...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na gaziki bo będą sięgnąć zaworki ;)

20161213_192411_zpslulwtdrt.jpg

 

Coraz częściej takie sytuacje zastaje, winowajca to za ubogo zestrojone LPG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie za bogato za to ustawione :P i na PB i pewnie przez to i na LPG, coś z tym trzeba będzie podziałać bo kuni brakuje.

Reduktor mam KME TWIN przed lewym nadkolem. Póki co przez te mrozy jak były ok -15 nie zamarzał także umiejscowienie jest ok. Może masz jakieś za chude rurki z wodą do reduktora poprowadzone i przepływ za mały albo pompa wody słaba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Koledzy.

Przeczytałem cały temat i wnioski takie, że jak w  Wielkopolsce to tylko pitec Poznań.

Dostałem od nich wykaz gratów które proponują założyć:

1. STAG QMAX BASIC, wtryskiwacze AC W03 2. STAG QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 reduktor KME GOLD GT,wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,elektrozawór KME GOLD,Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01Prury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),węże Parker,opaski NORMA,taśmy izolacyjne TESA,złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.

Do tego mogą wyregulować przy użyciu sondy szerokopasmowej tak jak tu sugerowaliście.

 

Tylko kwestia wtryskiwaczy.

Zapytałem dlaczego nie hana H2000 niebieski to usłyszałem, że coś sie zmieniło z ich produkcją i mają dużo reklamacji

Oni polecają STAG AC W3

 

I czy wybrać  STAG QMAX BASIC czyn STAG QMAX PLUS (różnica 300 PLN)?

Edytowane przez robo115
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Koledzy.

Przeczytałem cały temat i wnioski takie, że jak w  Wielkopolsce to tylko pitec Poznań.

Dostałem od nich wykaz gratów które proponują założyć:

1. STAG QMAX BASIC, wtryskiwacze AC W03 2. STAG QMAX PLUS, wtryskiwacze AC W03 reduktor KME GOLD GT,wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,elektrozawór KME GOLD,Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01Prury Faro PCV ( wszystkie 13 mm ),węże Parker,opaski NORMA,taśmy izolacyjne TESA,złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.

Do tego mogą wyregulować przy użyciu sondy szerokopasmowej tak jak tu sugerowaliście.

 

Tylko kwestia wtryskiwaczy.

Zapytałem dlaczego nie hana H2000 niebieski to usłyszałem, że coś sie zmieniło z ich produkcją i mają dużo reklamacji

Oni polecają STAG AC W3

 

I czy wybrać  STAG QMAX BASIC czyn STAG QMAX PLUS (różnica 300 PLN)?

 

KME gold za słaby, poczytaj na forum lpg, weź TWINa, cena powinna być taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KME gold za słaby, poczytaj na forum lpg, weź TWINa, cena powinna być taka sama.

to jest gold gt, ktory wystarczy az za bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale KME Gold nie wystarczy do tego auta, termika tego reduktora ssie i przy niskich temperaturach w trasie będzie się dusił. Wiem bo wywaliłem Golda na śmietnik w zimę, zamiast tego włożyłem KME Extream i z termiką nie ma problemu już. Do tego Gold jest za słaby do revupa, proponuje z sondą AFR się przelecieć i zobaczyć co się dzieje przy odcince, u mnie był ustawiony dotrysk benzyny przy 5,5 obrotów bo już reduktor nie wydalał, auto ma zmodyfikowaną mapę i AFR przy 7100 rpm wychodzi 11-11,4 na PB, nawet KME Extream potrzebuje wyższego ciśnienia żeby to ogarnąć a to reduktor o 100koni bardziej wydajny od Golda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wtryskiwaczy najlepiej barracuda / napoleon (ile tam koni z cylindra wychodzi?).
To taka nowa lepsza hana ;) Hany już od paru lat mają żenująco niską żywotność, padają jak muchy. 
AC W03 powinno jeździć, ale doświadczenia nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiego silnika potrzeba AFR 11 -11.4 . ?   jest  tam Turbo ? to ok ..

 

Co do KME dużo lat było wyśmiewane za termikę a potem przeszła fala "dużo lepszych" Reduktorów i sie okazało że KMe jednak spawdzone

 

co do ulepów typu Twin spotkałem się z opcją co kicha w dolot po zgaszeniu przy N?A ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serii tak przelane sa 370z dokladnie do 11.8... revupy maja pod odcinka ok. 12.4-12.6... DE na ECU CD700 okolica 13 a inne 12.8

Cos nie tak z tym revupem musialo byc ze tak zlany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFR mierzone sondą wciśniętą w ostatni tłumik w jedną końcówkę (i nie jest to wydech typu true dual tylko jedna pucha z dwoma końcówkami) także nie wiem na ile prawidłowy jej wynik jest w stosunku do sondy przed katalizatorem itd, otrzymany w badaniu wynik ma być taki sam na PB i LPG i pod tym kątem było badane, KME Gold nie ogarnie w pełni, Twin albo Extream owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

cześć,

 

jako że przymierzam się powoli do LPG to mam pytanie, może ktoś z Was orientuje się czy jak wyjmie subwoofer z miejsca na koło do bagażnika to on jakoś będzie grał? ew. ktoś może ma jakieś koncepcje gdzie i jak go umocować?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Grał będzie bez zmian. Ja umocowałem w miejscu schowka za siedzeniem pasażera- zerwałem się spontanicznie do pracy w niedzielne przedpołudnie i nie dałem rady jeszcze tego na 100% dokończyć. Metoda inwazyjna, ale samochodem jeżdżę dużo i musi być przede wszystkim praktyczny.

post-56829-0-91817900-1504476150_thumb.jpg

Edytowane przez gtrzec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grał będzie bez zmian. Ja umocowałem w miejscu schowka za siedzeniem pasażera- zerwałem się spontanicznie do pracy w niedzielne przedpołudnie i nie dałem rady jeszcze tego na 100% dokończyć. Metoda inwazyjna, ale samochodem jeżdżę dużo i musi być przede wszystkim praktyczny.

 

Dzięki za odpowiedź, ja na razie mam w bagażniku, daj znać jak dokończysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że to trochę potrwa- samochód jest intensywnie użytkowany (od grudnia zrobił 28tys.km) i nie mam za bardzo czasu. Codziennie w tym miejscu jeździ laptop więc nawet przestało mi to przeszkadzać. W każdym razie uważam, że warto to zrobić- przede wszystkim nie lata po bagażniku- jestem na tym punkcie uczulony. Pozostała tylko jakaś zgrabna zabudowa i finito.

Edytowane przez gtrzec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...