Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera p11 2.0td przerywa/gaśnie na wolnych obrotach


sobiibos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow.

Jąk w temacie primera p11 2.0td 90KM. już długi czas był problem bo podczas odpalania, obrazu po tym jak silnik zaskoczył musiałem przegazowac go żeby nie zgasł jednak nie uważałem tego za coś poważnego. W tym momencie problem jest większy auto na jalowych obrotach przerywa i gaśnie jak już są na 800+ jest już idealnie silnik nie stracił mocy spalanie też raczej nie skoczyło. wymieniłem filtry i olej, wciąż bez zmian nie mam zbytnio narazić czasu by przy nim pogrzebać bo 12h w pracy, ale może ktoś się spotkał z podobnym problemem lub ma jakieś pomysły?? Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Posiadam Almerę 2003 rok benzyna. Akurat ja miałem identyczne objawy. Problemem okazała się przepustnica, która wymagała adaptacji i przeczyszczenia. Nie wiem jak w Primce, czy jest ona elektroniczna, czy połaczona linką z pedałem gazu. Ale warto to sprawdzić. Powodzenia i pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie może to być padający czujnik wału korbowego. Najlepiej podjedź na komputer i wszystko się okaże. Ewentualnie sam możesz sprawdźić jakie błędy wyskakują robiąc metodę na spinacza, a jak to się robi to masz na tym forum dokładnie opisane. Wystarczy tylko poszukać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam od pewnego czasu identyczne objawy, diagnoza wykazala blad w pompie. Pompa po lekkich poprawkach i uszczelnieniu. Objawy na kilka dni prawie zniknely, lecz zaczynam wracac do punktu wyjscia. Szukam wlasnie gdzie opisany jest sposob 'na spinacz' i zobacze, ktory numerek trapi mojego nismo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mialem identyczny problem wyczyscilem przeplywomierz ale to nie to chcialem wyjkrecic krokowy ale nie mialem tyle czasu i wykrecilem czujnik polozenia przepustnicy poprawilem kostki przy nim odpowiednio zlozylem ( byl wczesniej rozkrecany przez poprzedniego wlascicela i zle zlozony) problem zniknal sprawdz to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od pewnego czasu identyczne objawy, diagnoza wykazala blad w pompie. Pompa po lekkich poprawkach i uszczelnieniu. Objawy na kilka dni prawie zniknely, lecz zaczynam wracac do punktu wyjscia. Szukam wlasnie gdzie opisany jest sposob 'na spinacz' i zobacze, ktory numerek trapi mojego nismo.

Milion razy ci pisałem o diagnostyce na spinacz i podawałem link, ponownie ci go podaje http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam wszystkich,

potrzebuje porady- mam P11 2.0 cd, 99 rok, problem polega na tym ,że zaczynając od 2-go biegu powyrzej 3- 3,5 tyś obrotów zapala sie kontrolka check engine, na 3,4 i 5 zapala sie jeż od 3 tyś.

Od tego pułapu obrotów samochód dostaje dziwnej czkawki i kopci, miesięc temu wymieniałem wszystkie filtry i olej,

z góry dziękuje za poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...