Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

primera p11 szarpie


Gość konrad880901
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość konrad880901

witam. posiadam primerę p11 1,6 benz. gas sekw, problem polega na szarpaniu ale tylko gdy jadę na wolnych obrotach, gdy samochód się toczy np na parkingu na 1 biegu, oraz w przedziale poniżej 2 tys ob gdy puszczę gas i samochód hamuje silnikiem wtedy też nie schodzi płynnie tylko szarpie. problem jest na pb i lpg. kable, świece nowe. ostatnio czyściłem całą przepustnicę rozkręcałem wszystko dokładnie, może zle ustawiłem czujnik położenia przepustnicy? ale został w tym samym miejscu przykręcony....  a może po tym zabiegu trzeba go ustawić jest jakaś zasada? proszę o pomoc lub innne pomysły co może być przyczyna.... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ustawiać wolne obroty jeśli są niestabilne albo za wysokie. Ja na wolnych ładnie pracuje to raczej nie trzeba ruszać czujnika położenia przepustnicy - chociaż dla pewności nie zaszkodzi go zmierzyć. Tutaj mają znaczenie milimetry i może lekko go jednak przesunąłeś.

Za to ja miałem podobne objawy jak miałem nieszczelny dolot. Może po czyszczeniu coś niedokładnie skręciłeś i ma przedmuchy. Takie objawy są jak jest mała nieszczelność, przy trochę większej już będzie szarpał przy przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie dołącze, też mam p11 1.6 i ostatnio cieżko mi pali, (długo trzeba krecić)  jak przyspieszam to szarpie jak by paliwa nie dostawał. Na gazie jest ok. Jutro podmienie pompke paliwa bo może daje za może cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość konrad880901

a jak zmierzyć ten czujnik? wiem ze musi mieć jakieś wskazania na zamkniętej i otwartej przepustnicy... i jak podpiąć miernik? i czy silnik lub zapłon musi być włączony?



a jak zmierzyć ten czujnik? wiem ze musi mieć jakieś wskazania na zamkniętej i otwartej przepustnicy... i jak podpiąć miernik? i czy silnik lub zapłon musi być włączony?



jeszcze jedno mam pytanie jak powinna być ustawiona ta sruba dżwigni ssania. bo rano miałem trochę wysokie. są tam znaki ale nie sprawdza się to w praktyce. jak przekręce to się zacina pedał, lub w drugą to znów się zawieszają obroty. i rano ma 2 tys...?



dzwoniłem do serwisu nissana w lublinie i gośc powiedział ze po czyszczeniu jest potrzebne jest elektryczne ustawienie parametrów przepustnicy i koszt 150 zl. CZy ktoś z was kożystał z takiej usługi? czy jest w tym sens?



dziś zmierzyłem czujnik i przy puszczonym gazie ma 0,6v a gas do oporu 4,1v czy to wina tego czujnika ze nie osiąga tych skrajnych wartości? powinno być 0,3 i 4,3 z tego co gdzieś wyczytałem.... proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi serwis  mówi  primera 99

 

zamknięta od 0,2-0,8V  i pełne otwarcie 3,5 -4,5V

 

a pierwsza ma napisane aprox 4V czyli w przybliżeniu wiec nie ma mowy o równych danych V

 

ja mam 4.08 v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...