Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera N16 2000 2.2di Wymiana przepływomierza-reset ECU?


ronnie89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam Almere 2.2di 110k i wymieniłem w niej przepływomierz-dłuższy czas jeździłem z odpiętym i powiem że z odpiętym jeździ się lepiej niż z podpiętym.

PO PODŁĄCZENIU:
-auto nie ma mocy na niskich obrotach (tak do 1800)
-na trasie po dodaniu gazu auto przyspiesza dopiero po jakiś 2-3 sekundach
-czas 0-100km/h to 13s
 
PO ODŁĄCZENIU:
-auto mam moc na niskich obrotach (ale to nie jest jeszcze to co powinno być)
-na trasie po dodaniu gazu od razu czuć ze przyspiesza
-czas 0-100km/h to 12s
-spalanie 7.5l (70% miasto 30% trasa)

Postanowiłem zrobić teraz reset ECU ale jak? Słyszałem żeby odłączyć akumulator na 12h a następnie zapalić go i pozostawić na 10minut. I chciałem się zapytać czy to wystarczy?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak tobie wyszlo ze 12 sec. bez przeplywki ja po odlaczeniu ledwo 120km/h osiagam a auto wiare normalnie przyspiesza do 2200obr wyzej to tragedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to już sam nie wiem o co tu chodzi :/ ja najwięcej jechałem 140km/h bez przepływki i poszedł by więcej ale już pomału droga się kończyła :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z pol roku bawiłem się już przy tym i ERG niby chodzi dobrze, wylot jest oki, turbinka tez była robiona ale niestety brak efektów. Odpiłem akumulator, jutro podłącze i zobaczymy czy reset pomoże. Po podłączeniu i odpaleniu auta trzeba czekać te 10minut na jałowym biegu?

 

Robił możne to ktoś w almerce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w dieslu, ale w wielu samochodach benzynowych, po odpaleniu silnika /wszystkie odbiorniki wyłączone/ czeka się do momentu załączenia wentylatora. W tedy komputer ustawia się na parametry fabryczne. W Micrze tak zrobiłem i się udało. Diesel długo się rozgrzewa, więc nie wiem ile by musiał chodzić, ale na dworze gorąco, to możesz spróbować. A nóż się uda?!?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki to spróbuje poczekać do włączenia się wentylatorów, auto mam w ciasnym garażu wiec może nie będzie trzeba długo czekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek9108

Weź zatkaj ten egr, wywal kata, wyprostuj przynajmniej przed ostatnim tłumikiem rurę i od razu lepiej ;) I poganiaj go porządnie jak jest dogrzany. Zobaczysz jakie będą efekty jak będzie lżej wychodzić spalinom a silnik nie będzie zaśmiecany.

A tak w temacie :D

Albo ja odmuliłem auto po poprzedniej właścicielce, albo mam gdzieś nieszczelność i nie potrafię jej znaleźć, a szukam co kilka dni i albo jestem ślepy albo przesadzam... Od 3 miechów jakoś dziwnie mocno wstaje, jakby mu z 15koni przybyło? 0.o nic podejrzanego nie widać, zniknęło to przymulenie pod 4k, nie wiem może jestem podejrzliwy ale to się po wirusie okaże... Nie mam czasu przysiąść do tego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Niestety nie udało się rozgrzać silnika do włączenia wentylatorów - godzina czekania :/ Jeśli chodzi o kata to wywaliłem go zaraz po zakupie ale raczej nic nie dało. Patrzyłem tez czy na odpiętym wydechu będzie więcej mocy ale nie zauważyłem różnicy-no możne minimalnie. Za tydzień pojadę do znajomego i podepnie mi go pod komputerek i zobaczymy co tam wyjdzie.

 

 

 

 


Zero błędów. Zatkałem zawór EGR i o wiele lepiej sprawuje się na mniejszych obrotach (poniżej 1800) na większych bez zmian ok. 12-13s do 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...