Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Są tu jakieś JUKE 1.6 Turbo :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Juke'a po wymianie wydechu od kolektorów (sportowy kat i tłumik) na 63mm i remapie. Prawie 240KM i 320Nm. Fabryczne 240Nm jest przy 2300 obrotów. Jeździ lepiej mimo, że ostatnio tankuję Pb95 i nie widzę różnicy nawet jak "docisnę". Sprzęgło się nie ślizga, raczej opony :). Spalanie chyba mniejsze ale mam teraz zimowe opony i ogólnie jest chłodno więc trudno powiedzieć o ile. Po warszawie przy normalnej jeździe max 11l/100km. Jak się depnie to wiadomo albo i nie wiadomo...

Rzadko tu zaglądam więc...

Edytowane przez ArtekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Juke'a po wymianie wydechu od kolektorów (sportowy kat i tłumik) na 63mm i remapie. Prawie 240KM i 320Nm. Fabryczne 240Nm jest przy 2300 obrotów. Jeździ lepiej mimo, że ostatnio tankuję Pb95 i nie widzę różnicy nawet jak "docisnę". Sprzęgło się nie ślizga, raczej opony :). Spalanie chyba mniejsze ale mam teraz zimowe opony i ogólnie jest chłodno więc trudno powiedzieć o ile. Po warszawie przy normalnej jeździe max 11l/100km. Jak się depnie to wiadomo albo i nie wiadomo...

Rzadko tu zaglądam więc...

Witam

A gdzie robiłeś remap i wydech i  ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A gdzie robiłeś remap i wydech i  ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ...

Jak się nie mylę,to kolega robił w PRZEMOCAR pod Warszawą,na jego stronie jest wydech zrobiony jak i wrzucony wykres przed zmianą wydechu jak i po,oraz po remapie w ECU PERFORMANCE\na faseboku znajdziesz/.Dzwoniłem ,rozmawiałem, układ wydechowy 2,5 cala od turbiny,sportowy cat ,dwa tłumiki 2700 zł,czas realizacji dwa dni.

 

 

Witam

A gdzie robiłeś remap i wydech i  ile to kosztowało( i remap i wydech) jeśli możesz zdradzić ...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko prawda - Przemocar w Wiązownej pod warszawą, mapy ECU Performance ok. 2500 zl z kilkakrotnym badaniem na hamowni. Było już ok.250KM ale to był koniec wydajności układu psliwowego i trzeba było zdjąć te 10KM.

068d7b2d049da83979f06f686908746a.jpg

Wykres fabrycznego Juka nie jest z mojego - mieli jakiś więc dla porównania naniosłem, dla wygody. Wszystkie przeskalowane prawidłowo i nałożone na jedną skalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No dobrze ,spróbuję co nieco napisać.Chip tuning został zrobiony rok temu przy przebiegu około 20000km przez Coobcia , obecnie mam 38000 ,nawet wykres z chamowni został przez nego umieszczony na tym forum.Bardzo przyjemnie się jeżdzi,mega przyśpieszenia na większości biegów,choć i na szóstce teraz ładnie ciągnie, od 50km ładnie przyśpiesza do odcinki,nie trzeba mieszać biegami.Świetna elastyczność na wszystkich biegach.Około 225km\300nm robi swoje i co najważniejsze duży  średni moment obrotowy w szerokim zakresie obrotowym wynoszącym około 280nm od 3000obr\m do około 5500obr\m.Daje to poniżej 7s do setki,i moim zdaniem jest to max ,gdyż przy mocnym przyśpieszeniu czuję uślizg tarczy sprzęgłowej,pokonuję krótkie odcinki drogowe do około 10km do pracy,spalanie spadło około 15-18%,ale wszystko zależy od techniki jazdy,to jest mały silnik z dużym doładowaniem wrażliwym na ciężka nogę,mi w mieście na krótkich odcinkach spala około 10,5 l jeżdżąc na sporcie,na normalu 9.5l,tylko ,że mając taką moc pod nogą trudno jeżdzić delikatnie,nie po to się kupuje i chipuje juka aby się nim turlać,nie mniej poza miastem z prędkościami do 120km spalanie wynośi około 6,6 do 7l. Dla mnie najważniejsza jest lekkość i łatwość wyprzedzania  innych samochodów na drodze,a miny w dużo lepszych mocniejszych wozach wyprzedzanych,bezcenna.Mam wgrane różne programy;najmocniejszy ,serwisowy do 100km ,oszczędnościowy .Jeżdżę na paliwie 98, jest jeszcze program oryginalny ,fabryczny na którym można jeżdzić na paliwie 95.Wszystkie te programy  przełączam przyciskiem na kierownicy.Możliwości tuningowe są duże,turbina  po chipie ładuje na 1,05 a można  na maksymalnie na 1,2 co by dało około 145\150km i330\340nm,ale trzeba by w pierwszej kolejności wymienić układ wydechowy na bardziej przelotowy o  przekroju 2,5cala ,co wiązałoby się równierz z wymianą sprzęgła na mocniejsze,gdyż obecne już ledwo wyrabia,no i dobrze byłoby też wymienić intercooler na większy,no a to już są koszty duże.Mam nadzieję,że będzie to dla was przydatne przy zakupie juka,bądż jego chipowaniu,ja na pewno nie żałuję.Jeśli jeszcze macie jakieś wątpliwości  pytajcie,spróbuję pomóc.Gorąco pozdrawiam.

Witam,no i juke znów do koksowany na 234km\330 nm.Po wymianie wydechu na bardziej przelotowy i 2,5 cala,pozostał jeszcze jeden katalizator tuż przy silniku,który z czasem zamienimy na sportowy dodając poszerzony kołnierz 3calowy od wylotu z turbiny,co by turbo się szybciej rozpędzało zmniejszając turbo dziurę i moc pójdzie w górę w granicę 250km.No cóż,teraz to jest jazda 330nm od 3000 obr. do 46000 robi robotę,a maksymalny średni moment w szerokim zakresie obrotowym od 2900 obr.-5500obr 300nm.Do tego funkcja natychmiastowego otwarcia przepustnicy przy depnięciu gazu w podłogę,co odczuwane jest szarpaniem kierownicy,a samochód przyśpiesza jak oszalały.W piku można było dać i 350nm. ale sprzęgła trochę szkoda,bo i tak już się trochę ślizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja mam turbine na 1.38b (o ile dobrze pamietam) i max bylo juz ok. 250km ale to byl juz koniec wydajnosci ukladu paliwowego i moc zmniejszono (za moja akceptacja) do 238km (320nm). Zeby przeskoczyc problem trzeba by wymienic pompe i byc moze wtryski ale wtedy przydalaby sie wydajniejsza turbina i pewnie ic. Nie zdecydowalem sie bo auto sluzy mi tez do normalnej jazdy.

Spalanie spadlo o ok. 1l elastycznosc wzrosla itd itp.

Boje sie, ze wymiana turbo i ic powiekszy turbo dziure i strace elastycznosc (zwiekszona pojemnosc ukladu i ciezsza turbina spowolni reakcje) choc moc i moment wzrosna to beda na wysokich obrotach i bedzie jak honda:).

Coobcio tzn. że po zmianie samego programu nie będzie można zalać Pb95, a jeśli sie zaleje to spadną tylko osiągi czy można coś zepsuć?

 

Czy są na forum jakieś ''zawirusowane'' juke'i?

Mam jukea turbo po remapie i jezdze glownie na 95pb ale jesli chcesz miec stale super osiagi to zwlaszcza w lecie lej 98pb.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szukam wszędzie informacji czy jest możliwość kupienia mocniejszego docisku albo sprzęgła całego kompletnego  żeby te 250km spokojnie wytrzymał. Oczywiście manual. Z tego co tutaj czytam po wymianie układu wydechowego , IC-ka można skusić się o te 250km 330+ nm. Do setki powinno już zejść poniżej 7s  . Czytaliście gdzieś albo słyszeliście o takim sprzęgle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie poniżej 7s do setki jest po samym programie 235KM&290Nm, seryjne sprzęgło daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOoooooo i to  mi się podoba:D GhostDriver bardzo dziękuję. Moim zdaniem auto rozwojowe, wiadomo kosztowna sprawa ALE... ile radości:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

OOoooooo i to  mi się podoba:D GhostDriver bardzo dziękuję. Moim zdaniem auto rozwojowe, wiadomo kosztowna sprawa ALE... ile radości:D

U mnie po pierwszym  chipie na 222km i 295nm do setki przyśpieszał poniżej 7s ,a teraz po poprawce na 234km i 330nm  myślę, że w granicach 6,5s, bardzo w tym pomaga krótka skrzynia.Ciekawe,jak by to wyglądało przy 245-250 km i 350-360nm..........

U mnie po pierwszym  chipie na 222km i 295nm do setki przyśpieszał poniżej 7s ,a teraz po poprawce na 234km i 330nm  myślę, że w granicach 6,5s, bardzo w tym pomaga krótka skrzynia.Ciekawe,jak by to wyglądało przy 245-250 km i 350-360nm..........

No i żuczek znów dostał trochę pavera ,wydech 2,5 cala od kolektora wydechowego do końca ze sportowym katem i dwoma tłumikami przelotowymi przy doładowaniu 1 bara przechodzący na 1,1bara i dopieszczeniu softu dał 278km i 310nm ciągnące się do przesuniętej odcinki 6800 obr.niuta nie dało się więcej ze względu na sprzęgło-ślizga się,trzeba je wzmocnić  i wtedy 350 lub 360nm można zapodać,teraz zapier....la a co będzie póżniej?

Edytowane przez m-a-k-s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym podnieść trochę moc mojego Juka (1,6 190KM) Czy znacie jakieś namiary na dobrych tuningowców we Wrocku lub okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy ktoś z Was ma zamontowany blow off w swoim Juku? Mocno mnie ciśnie żeby sobie sprawić, zastanawiam się czy ktoś już to przerabiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym podnieść trochę moc mojego Juka (1,6 190KM) Czy znacie jakieś namiary na dobrych tuningowców we Wrocku lub okolicy?

S-Performance V-Tech Wrocław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S-Performance V-Tech Wrocław

Firma znana z internetu, ale czy ktoś ją zna nie tylko ze strony internetowej? Bardziej ze strony praktycznej i własnego lub kogoś znajomego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Robiłem kiedyś u nich 4napędówkę (mają hamownie na 4koła) i jestem zadowolony. W dodatku są na licencji/programie chyba najstarszej firmy tuningowej  z Krakowa V-tech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was może sprawdzić oznakowanie na puszcze filtra powietrza? Bo co innego pokazują mi schematy a co innego widzę jest sprzedawane. A potrzebuję zakupić całą obudowe filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich,

Jestem od niedawna posiadaczem żuka 1.6 turbo cvt (a raczej moja żona). Wyczytałem na tym forum że oryginalnie silnik ten jest za bardzo zalewany i że odjęcie dawki paliwa zmniejsza spalanie i zwiększa nieco moc. Jaki ma to wpływ na LSPI ? Czy silnik bardziej jest na to narażony czy mniej? A tak w ogóle to czy nasze 1.6t często miewa usterki z powodu LSPI czy raczej rzadko? Czy olej ma znaczenie? bo mi ostatnio na serwisie wlali 5w30 (tak chce producent).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...