Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Dziwny brak mocy 1,5-16V


Almera_Przasnysz

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

wczoraj pojawil sie taki problem, autko slabo przyspiesza na kazdym biegu, dopiero po chwili czuc ze ciągnie, problem występuje na PB i LPG,  kontrolka CHEK pali sie na PB i LPG, paliła sie tez przed usterką, ale wczesniej nie mialem tego objawu,  czy to przepływomierz pada??? da sie go jakos samemu sprawdzic czy tylko na komputerze wyjdzie on?  co jeszcze sprawdzic??  problem wystąpił tak z dnia na dzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływkę możesz zmierzyć i będziesz wiedział, jaki błąd się pali?? bo to jest ważne, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi w jaki sposób mozna ją samemu sprawdzic, odłaczyc i jechac i sprawdzić roznice??  Jaki bląd sie pali to nie wiem, lampka sie paliła wczesniej  ale bylo wszystko ok , dopiero od wczoraj taka sprawa, a na kompie wyjdzie ze to przeplywomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kompie sprawdzisz wartości przepływki, możesz to też sprawdzić miernikiem, wpinasz się pod sygnałowy wartości musisz znaleźć dla swojego silnika, poszukaj też moze jest autodiagnostyka i wtedy sam sprawdzisz błędy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myslisz ze to moze byc przeplywka?  autko ma 188tys ,  ogolnie rowno chodzi , nie szarpie, nie telepie,  bo wyczytalem tu ze mozną ja odlączyc i jak będzie poprawa mocy to znaczy ze jest niesprawna,



Problem rozwiązany: z kompa wyszlo ze grzałka sondy lambda przed katem, spec sprawdzil kable od sondy i dotykaly metalu i sie grzały zaizolowal blad skasowany i autko ladnie sie zbiera, i jeszcze ciszej chodzi. koszt uslugi 50zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego zawsze mówię aby sprawdzić jaki błąd się wyświetla, w innym przypadku to wróżenie z fusów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

Sorki że w tym wątku piszę ale nowego nie mogę wysłać.

 

Od niedawna jestem posiadaczem Almery N16 1.5 98 km, 2004 FL.
Z tego co wcześniej wyczytałem w tym modelu powinien być przepływomierz o nr ...094 i taki nr jest na  obudowie,
jednak na samym czujniku mam nr F00C2G2060. Niby Bosch. Termistor posiada.
Czy w tym modelu Almery może być taki czujnik bo coś muli, pali za dużo i ma okopconą rurę oleju nie bierze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panocki pierwsza rzecz to sprawdzcie sobie kompresje na cylindrach ....

U mnie poleciał nr3 a pozostałe miały po 6 barów....

Winę za to ponosi niemiecki gazownik "druciaż" który źle wyregulował gaz i wypaliło zawory ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Siemanko

Miałem również z problemem mocy i przyspieszenia

(tj. powyżej 4900-5500 rpm jakby nie chciał dalej iść – ala’ efekt ślizgania sprzęgła na każdym biegu

a także powyżej 100-120 km/h przy gazie do dechy nie mógł płynnie przyspieszać i jakby urywał przyspieszenie w pewnym momencie, ale mimo to przy gazie wciśnietym do 3/4 stopniowo rozpędzał się do max 160km/h)

Problem okazał się prosty – Przepływka :D

350 zł i po sprawie –org. BOSHA :D

Samochód odzyskał niebagatelną moc, przyspieszenie oraz elastyczność pracy na każdym biegu - Vmax 175 km :D na niemieckiej autostradzie rzecz jasna :D

Zastanawiam się tylko czy przepływki siadają z wiekiem czy ze względu na rzadką wymianę filtra powietrza :/ ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...