Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

Nissan Connect menu j.polski+ nawigacja (sierpień 2013)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MORIS7

MORIS7

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Model:QQ 2.0 140 KM CVT 360
  • Nr rejestracyjny:KR

Napisano 30 sierpień 2013, 14:34

Witam,

oto odpowiedź od nissan polska.

 

Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r.

                                                                        Pana Nr sprawy: 1-265481350

 

Pan 

dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Szanowny Panie,

 

Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji:

 

Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach.

 

Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana.

 

Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego.

 

Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem.

 

Z poważaniem,

 

 

Agnieszka Asztalos

Koordynator ds. Obsługi Klienta

poland@nissan-services.eu

 

 

 


  • 0

Reklama

#2 JACEK1952

JACEK1952

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Model:QQ 1,6 TEKNA BLACK M/C30
  • Nr rejestracyjny:SK

Napisano 30 sierpień 2013, 18:53

Witam,

oto odpowiedź od nissan polska.

 

Budapeszt, dnia 30 sierpnia 2013 r.

                                                                        Pana Nr sprawy: 1-265481350

 

Pan 

dot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Szanowny Panie,

 

Zgodnie z Pana prośbą niniejszym przedstawiamy stanowisko firmy Nissan Sales CEE Kft., dotyczące zgłoszonej przez Pana reklamacji:

 

Uwagi dotyczące działania systemu nawigacji prosimy kierować bezpośrednio do Dealera, którego obowiązkiem jest informowanie klientów przed zakupem o sprzedawanych produktach/akcesoriach.

 

Software systemu nawigacyjnego w samochodzie Nissan nie posiada wersji polskiej. Polska wersja nie była w ogóle produkowana.

 

Cennik również informuje o braku dostępności języka polskiego.

 

Niestety nie ma możliwości na wgranie języka polskiego do nawigacji, ponadto Nissan na dzień dzisiejszy nie planuje wprowadzenia zmian pod tym względem.

 

Z poważaniem,

 

 

Agnieszka Asztalos

Koordynator ds. Obsługi Klienta

poland@nissan-services.eu

Czyli kupiłeś / widziały gały co brały/ to spadaj i nie molestuj dyrekcji.Arogancja Nissana poraża.Zresztą dlaczego ma być po polsku,przecież "dyrektory" siedzą w Budapeszcie i zdalnie zarządzają Nissanem w Polsce.Im język polski nie jest potrzebny.A polski lud i tak kupuje QQ więc szkoda zachodu i pieniędzy na polski soft.


Użytkownik JACEK1952 edytował ten post 30 sierpień 2013, 19:56

  • 0

#3 Lesiu QQ

Lesiu QQ

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 211 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Model:Qashqai 1.6 dCi
  • Nr rejestracyjny:ZS

Napisano 30 sierpień 2013, 19:41

Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia.

Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski.


  • 0

#4 badi

badi

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto
  • Model:Qashqai FL 2.0 dci Automat Tekna 4x4

Napisano 30 sierpień 2013, 21:48

Bo Polska język trudna język, a auto i tak będą kupować, więc w czym problem. Poza tym może mają na uwadze fakt, że jesteśmy mądrym narodem i inne języki znamy.


  • 0

#5 mirekg9

mirekg9

    Nissanmaniak

  • Moderator
  • 4840 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • Model:Tino 2.2 dci-136kM-03r. oraz Micra K11 - 1,0-16v +LPG/KME red.Lovato/

Napisano 01 wrzesień 2013, 16:20

Ja jak kupowałem swoje QQ to sprzedawca poinformował mnie że nie ma menu w języku polskim i nie ma mozliwości tego zmienienia.

Swoją drogą to szkoda bo przecież skoro można przetłumaczyć na portugalski czy rosyjski to czym nie można na polski.

 

Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie  Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach.


  • 0

#6 Lesiu QQ

Lesiu QQ

    Debeściak

  • Użytkownicy
  • 211 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Model:Qashqai 1.6 dCi
  • Nr rejestracyjny:ZS

Napisano 01 wrzesień 2013, 18:41

Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem na ten temat w salonie  Nissana. Jaka była jego odpowiedź? Ano taka.... Panie, pomimo tego że jesteśmy w Unii, to i tak traktują nas jako - kraj trzeciego świata. Samochody będą do nas przychodziły i to nowe modele Nissanów, ale długo to potrwa nim nasz język również będzie uważany w innych krajach.

 

Niestety ale taka jest prawda.


  • 1

#7 maper

maper

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląsk
  • Model:QQ 1,5 dCi I-Way
  • Nr rejestracyjny:SWD

Napisano 01 wrzesień 2013, 20:40

W 2010 roku Polska zajmowała 9 miejsce w Europie w sprzedaży Nissanów, w 2011 roku Nissan miał w Polsce 5% udział w sprzedaży, w 2012 roku ok. 3,7%. Więc nie jest to strategiczny rynek dla Nissana. I nie ma co się dziwić, że jest jak jest.


  • 0