Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ustawienie rozrzadu w 2.4 ka24


arek67
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , tak ostro zabrałem sie do wymiany uszczelki że teraz nie wiem jak ponownie ustawić rozrząd.Poproszę o łopatologiczne wskazówki.Pzdr.Arek



Nikt nie pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie Dzięki !!!



Wszystko zrobione jak trzeba i....nie pali :( , coś tam chce gadać ale nie odpala :wacko:

Dzisiaj już dość , jutro dalszy ciag walki żeby w końcu  :jeep:

Edytowane przez arek67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Myślę że problem tkwi w ustawieniu wałka napędzającego aparat zapłonowy.Pisałem w swoim temacie.

Cześć

Okazało się że przyczyna ubytku wody to nie uszczelka która została wymieniona tylko uwalił się zlizg łancucha rozrzadu i ten wytarł dziure do komory wody.Chwała Bogu że pogoniłem tego pseudomechanika.Nie wspomnę że łańcuch przeskoczył na dole....i nie odpalał.

Przyjechał Fikolek2 i od razu widać światełko w tunelu/pzdr Arek

Witam , wszystko poskładane ale....tydzień już walczymy z Fikolek2 by go opalić.Problem tkwi w prawidłowym ustawienia zapłonu a konkretnie prawidłowego ustawienia trzpienia napędzającego aparat zapłonowy  z pompą oleju....tu jest pies pogrzebany.Znaczniki się zgadzają i d...a.Może ktoś z Kolegów podpowie co i jak , dzieki z góry.Pzdr.Arek

Edytowane przez arek67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem.

Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, weż lampe stroboskopową i sprawdz co Ci wyjdzie przy kręceniu rozrusznikiem.

Na kole masz znaki.Iskra musi być na 4 tłoku.Na 1 szym masz sprężanie a na 4 tym pracę. To musisz sprawdzić.W

Więc jutro ciąg dalszy walki....dzięki i pzdr  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic ,

jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane

kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać

to tak chałupniczo :dribble: :dribble: :dribble:

Panowie , do myslenia daje mi fakt iz po kilkukrotnych , długich kreceniach rozrusznikiem swiece po okręceniu są suche .Paliwo do listwy dochodzi , sprawdziłem to .Sciagnałem węzyk gumowy przed listwa , wsadziłem go do butelki  i po przekreceniu kluczykiem w ciagu paru sekund wleciało z 300 ml. paliwa.Już jestem głupi z tego.... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlej mu trochę paliwa do gardzielą lub użyj samostartu ciekawe czy go ruszy , w czasie kręcenia silnikiem , za daleko mieszkasz bo bym podjechał i luknoł na to  heeeee

Własnie szukam ogłoszenia o treści " sprzedam granat" , to go ruszy z buta ..... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zamieniliście wezyki na listwie?

Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden....

Nie , poniewaz okręciłem tylko jeden....

PALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Relacja pózniej   :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj coscie zmajstrowali

W zasadzie to nic....wszystko jeszcze raz jak Pan Bóg przykazał i Koledzy z forum...pompa z trzpieniem , znaki na kole , palec w kopułce wszystko ksiazkowo...  i pali....ale na benzynie .Nie pali na gazie i nie przechodzi na gaz po przegazowaniu na benzynie.Doszlismy do wniosku ze chyba padla instalacja lpg i w jakiś sposób blokowała wtryski .Może to nie fachowo nazwałem ale juz ktoś o tym wczesniej pisał.Z tego miejsca dzięki wszystkim za pomoc , szczególnie jednak Robertowi (Fikolek2) który bezinteresownie doprowadził do  :thumbsup: .Robert WIELKIE DZIEKI.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze lpg będzie ok jak by ona blokowała od startu silnika to do tej pory byście tego nie znaleźli , myślę ze coś wpierw zle ostawiliście na silniku teraz wam odpalił ale moduł instalacji lpg nie odcina wam wtrysków ma to zrobić po przekroczeniu np 2000obr na min , poszukajcie gdzie jest wpięty kabelek bodajże o ile mnie pamięć nie myli szary do impulsu z cewki , i posprawdzajcie czy do gazu dochodzi z centralki i benzyny , masa plusowy

 

najlepiej zrób zdiecie centralki i napisz co to za instalacja to może cos wymyśli sie bo nie wiem jaki masz tam układ , w nowszej generacji nie bardzo sie orientuje ale w starszych cos jeszcze pamiętam :thumbsup::D

Wszystko sie wyjasniło  ....byłem u gazownika co mi robił instalacje , podłaczył komp , westchnął , popatrzył na mnie sklecił kabelek cosmy rozwalili przy wymianie uszczelki i po 10minutach jechałem na lpg  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak  przypuszczałem ze cos sknocone przy robocie heee no ale dobrze ze juz ok

Znam te teksty ze gaz to do kuchenek lub zapalniczek jest...przyjemnie jednak zalac do pelna za 100zeta i zrobic na trasie 300km. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jak lampy stroboskopowej nie masz to ja zawsze w osobówkach tak robiłem ściągałem dekiel zaworów patrzałem na 4 cylinder kiedy zawory zaczną sie mijać to znak ze na pierwszym cylindrze jest górne położenie tłoka ( GMP )na nim powinien byc zapłon i praca , teraz biorę aparat zapłonowy i ustawiam go tak zęby palec rozdzielacza pokrywał sie z kablem wychodzącym z kopułki na pierwszy cylinder lekko dokręcam i jeden do auta drugi lekko kreci aparatem i jak zagada to mniej więcej ustawiam i jade do warsztatu dokładnie ustawic ,

jak tak nie pomoże to znaczy ze coś zle poskładane

kiedys kumpel zle kable wysokiego napięcia powpinał i tez nie chciał zagadać

to tak chałupniczo :dribble: :dribble: :dribble:

 

Odświeżę temat bo w moim nikt się nie chce wypowiedzieć. Co jeśli wszystkie powyższe patenty się nie sprawdzają, silnik bardzo ciężko odpala i jak chodzi to stuka w klawiaturze jak diesel? Rozrząd na znakach, aparat zapłonowy według wskazówek i ciągle nic. Brakuje mi pomysłów.

I jeszcze jedno, kolejność zapłonu to 1342 ?

Edytowane przez hydrosfera1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...