Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Włączanie sie ABS-u przy zatrzymywaniu się


86qba22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum oraz nowym posiadaczem pierwszego nissana jakim jest almera N16 z 2001r.

Mam taki problem iż przy szybszej jezdzie i mocnym hamowaniu auto zachowuje sie i brzmi normalnie problem zaczyna sie gdy auto ma sie prawie zatrzymać wtedy jakby włączał sie abs bo czuć to na pedale hamulca i słychać pracę pompy abs (oczywiście problem na suchym asfalcie przy ciepłej pogodzie) moje pytanie brzmi co może być tego przyczyną bo kontrolka abs gaśnie zawsze przy odpalaniu i nie zaświeca się podczas jazdy i hamowania.

Proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestje z góry dziękuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale który jak to sprawdzić?


aha ps jestem w niemczech i wolal bym sam to naprawic nie jestem fachowcem ale laikiem tez nie i mam warunki do samodzielnego działania :D


tylko nie wiem od czego mam zacząć poszukiwania problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Zdjać koła i sprawdzić czy takie coś:
http://allegro.pl/pierscien-abs-magane-clio-ii-kangoo-laguna-44-zeby-i3625209439.html

nie jest pęknięte.
To sie znajduje za przegubek po zewnętrznej stronie. (Za przegubem w stronę tarcz)
Możesz tez podjechac na komputer żeby CI zdiagnozowali który to czujnik lub jeździć z tym aż do powrotu do Pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie!! auto kupilem z tym problemem poprzedni właściciel (prawdziwy niemiec) mówił że to czujnik bo był na komputerze skasował błąd ale to sie nadal dzieje. Ja myśle (nie wiem czy dobrze) że gdyby był to czujnik to kontrolka abs by mi świeciła. Jeśli się myle to poprawcie mnie :D 

aha a gdyby sie okazało że pierścienie są całe to czy to faktycznie może być wina czujnika czy jeszcze czegoś mogę się spodziewać ???