Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukanie w okoliach przedniego prawego koła, wibracje...


jacaaaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przejrzałem sporo wątków , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Jestem raczej początkujący w kwestii aut z napędem 4x4. Navarę mam od jakiś 2 miesięcy, początkowo było bez problemu. Na chwilę obecną dzieje  się coś dziwnego. Przy jeździ z napędem na tył wszystko jest ok. W momencie gdy wrzuce napęd na cztery koła , prawe przednie koło lekko stuka. W momencie kiedy znowy wrócę na tylny napęd czasami jest ok, czasami natomiast zaczyna bardzo mocno stukać i przy mniejszych prędkościach czuć , że przychamowuje auto ( w momencie gdy słuchać hałas) z czasem hałas ustaje, ale jest na prawdę głośny i dość niepkojący...

Sprawa druga pojawiła  się również niedawno. Po przejażdżce zauważyłem, że przednie prawe koło buczy przy skręcie w lewo ( na prostej jest ok). Natomiast gdy wrzucę na luz, albo odpuszczę gaz podczas jazdy na auto  przenoszą  się dziwne wibracje ... ( nawet gdy auto jest zupełnie rozgrzane... ).  Czasami wystarczy się przejechać, na przykład na nierównościach i hałas ustępuje tak samo jak wibracje...

Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Pozdrowienia !

p.s. domyślam się z tego co poszukałem w różnych miejscach w internecie , że to wina luźnych/luźnego krzyżaka... dobrze kombinuję?

Edytowane przez jacaaaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półosie są ok, były sprawdzane z miesiąc temu... Chociaż z drugiej strony zawsze mogło się coś uszkodzić w międzyczasie...

Edytowane przez jacaaaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie słyszałem styki takie jak luzy w półosi po lewej stronie. Sprawdziłem półoś i też stanąłem jak wryty bo OK było a jednak.