Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z turbo Golden Angel


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

402Nm dobre... Wykres ten możesz do kosza wyrzucić, miałeś źle skalibrowaną hamownię tzn źle wprowadzone przełożenie.

Odcinkę masz na 7000 a tu wychodzi 6600 i poza tym masz nie zrozumiałe góry i doliny.

Pewno jak jeszcze raz na nią pojedziesz to obstawiam że wyjdzie ze 300KM i 410-415Nm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki hot rider cenne wskazówki

No juz na dniach wpadnie sfrezowany kolektor ssacy z VQ35DE + porting + spacer by Coobcio.

Jak przyrost będzie taki jak Coobcio obiecuje to będzie za***iście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ucieknie to ja dogonimy :)

Czekamy aż kolektor przyjdzie od frezera. Poniedziałek-wtorek ogarniamy sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ekstra. Ciekawy jestem efektu :)

Wczoraj jakiś gość na ścigaczu dał mi baty spod swiatel. Ewidentnie brakuje z 500 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zwiększacz momentu obrotowego do twojego REV UP-a przygotowany:

20140427_185205_zpsb81f671b.jpg

 

Spacer i wszystkie podkładeczki śrubeczki także oczekują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po montażu jak tam wrażenia z jazdy :) ?

Wykres zaopodam jak z firmy wrocę wyszło 272KM i 349Nm - Niuton w pytę podskoczył i to bez dotykania się do elektorniki :D

 

HaHa pierwszy taki eksperyment w PL a obstawialem że 15-20Nm dojdzie no i doszło równo 20 :) :) :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bądź taki skromny niuta wyszlo 351 :)

Dziś przelece się na trasie i opisze wrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o w mordę moja nie omylna pamięć do wykresó mnie zawiodła wyszło bodajrze 351,6Nm dobra zaraz z firmy wstawie wykresa i nałożę odrazu to co miałeś na to co masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-) no fajna zabawka. Prosta robota a 20 Niuta poszło w gore. Na razie głównie w zakresie 3-5 tys ale po strojeniu powinno być lepiej. Ale ze strojeniem poczekam na koniec jak wrzucę resztę zabawek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę co dały nasze mechaniczne mody w tym niedocenianym silniczku jakim jest REV UPik :

1973224_877675465582554_2594418532465731

 

Teraz koniecznie trzeba go dostroić.... czuję że silnik się meczy i pracuje na mieszance dalekiej od optymalnej z racji tego że ma beznadziejne mapy na stany z bardzo ubogą mieszanką stąd brak ciosu z dołu no i jeszcze dolot który masz ma większą średnicę jak fabryka przez co przepływomierz pracuje na niższych napięciach...

 

Ps. W dniu testowania nowego kolekotra ssącego mieliśmy wyższą temperaturę oraz niższe ciśnienie - oba te czynniki nie korzystnie wpływają na moce !!

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem wczoraj na trasie i chyba faktycznie czuć te niuty od 3-5 tys.

A może to tylko psychika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe żeby na pewno było czuć różnice to trzeba CI ze 300KM zrobić i 380Nm byś mogł łoić HR i 370Ztki w manualu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie chętnie robimy tyle ile się da ugrac bez doładowania i żeby było bezawaryjnie :)

No i przyszedł spojlerek z carbonu. Montaż planowany na niedzielę tuż przed zlotem :)

post-82725-0-07250200-1399910244_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z tego co pamiętam 57 cali takie akurat do zety pokaże Ci w niedziele :)

Odświeżam temat spojlerka (zdjęcie 3 posty wyżej), nie miałem czasu go zamontować, bo byłem trochę w rozjazdach, ale trzeba się brać za robotę, bo się w garażu przykurzy :)

Zastanawiam się tylko nad jego montażem - jak to zrobić profesjonalnie , żeby przy prędkości 200+ nie pofrunął w siną dal.

O montaż podpórek do klapy się nie martwię - przykręci się do klapy śrubami i powinny trzymać. Zastanawia mnie jak skutecznie (mocno) zamocować samą lotkę z carbonu do podpórek? Czy samo wiercenie dziur w carbonie i przymocowanie do podpórek na śruby zda egzamin? Boję się , że opory powietrza powiększą średnicę dziur montażowych w lotce i wykona ona niekontrolowany lot uderzając w auto jadące z tyłu... może dramatyzuje, ale zastanawia mnie to...

No i stało się - po 2 miesiącach wziąłem się za spojler. Trochę będę go przerabiał, bo jest kiepsko wykonany - nie ma żadnych wzmocnień wewnątrz, więc będzie trzeba trochę porzeźbić i go wzmocnić , żeby go nie wyrwało. Podpórki też wykonane niechlujnie - i tu tez masowa produkcja do poprawki. Tak więc będzie trochę roboty. Montaż przewidziany za tydzień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ełk jest 24 sierpnia. Ze spojlerkiem na pewno się wyrobię. Myślę , że na następny weekend będzie na aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...