Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] NissanConnect 2 - aplikacje i nowości


huckster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na dobrze wszystim znanym forum ludzie sciagaja pliki map a jest tego duzo, prosze oswieccie mnie po co, jesli wgrac tego na sd karte nie mozna,,,zrobcie to prosze na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tak ściągają? U nas musisz zakupić oficjalną karte SD. Jak nie masz już map care możesz kupić na olx, ceny nie są zabójcze. Na lewo nic się nie da wgrać. To zamknięty system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. Dzwoniłem do serwisu na dniach ma być wersja 6, najaktualniejsza, więc poczekam z wymianą na nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, jestem nowym na forum posiadaczem swojego pierwszego QQ 2019 acenta i mam dwa problemy po sparowaniu tel z autem

1. Po podłączeniu telefonu kablem usb absolutnie nic nie dzieje się na wyświetlaczu radia - jak mogę uruchomić mapy google via android auto ? Na telefonie oczywiście android auto zainstalowane

2. Po aktualizacji oprogramowani, system nie może jej dokończyć, wyskakuje informacja że aktualizacja została anulowana, zatrzymaj pojazd, zaciągnij hamulec, i powtórz aktualizacje ... oczywiście to wszytko robię robię wyłączonym silniku i z zaciągniętym hamulcem więc o co jej chodzi ?

20210224_084102.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizację musisz robić przy włączonym silniku niestety.

Odnośnie Android Auto to zmień kabel USB. Oczywiście na smartfonie musisz mieć Androida 10 lub 11. Jeśli wersja systemu jest niższa to musisz nieformalnie zainstalować na smartfonie Android Auto.

Edytowane przez Robert_B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, aktualizacja na włączonym silniku przebiegła pomyślnie

Natomiast co do android auto to opadły mi ręce, otóż pozwoliłem sobie napisać w tej sprawie do Nissan Polska podając im nr VIN, poniżej odpowedz którą otrzymałem, o dziwo po kilkunastu minutach:

"W nawiązaniu do Pana korespondnecji informujemy, iż Pana samochód jest wyposażony w najnowszy system New Nissan Connect, do którego dedykowana aplikacja to Android Auto. Niemniej jednak, Polska nie znalazła się na liście krajów, w których ta aplikacja jest dostępna.

Listę krajów znajdzie Pan pod tym linkiem: https://www.android.com/auto/faq/ "

I coś w tym jest ponieważ, tym samym kablem podłączyłem telefon mojej żony (również samsung) system odrazu zalapal ale właśnie wyskoczyło powiadomienie mówiące o tym że "usługa nie jest dostępne w Twoim kraju" - w takim razie jak to działa u Was ? A druga sprawa, dlaczego jeden samsung łączy się odrazu (ten niesparowany z autem) a drugi wcale mimo że ten sam kabel USB (oryginalny samsung) i telefon uprzednio sparowany z autem ...

Btw ‐ na moim samungu jest android 11 (aa nie działa) a na żony 9 i działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Android od wersji 10 ma natywnie w systemie funkcję Android Auto i nie trzeba już nic instalować. Na wcześniejszych wersjach Androida trzeba instalować aplikację Android Auto, która to faktycznie nie jest dostępna dla Polski.
Sprawdź swojego Samsunga z Androidem 11 na innym kablu. Naprawdę jest z tym jakiś dziwny problem. Ja mam S20 i u mnie działa (nie wiem czy to akurat na kabelku od S20 bo trochę tych kabli mi się pałęta). Bratu na S21 na oryginalnym kablu (w Peugeocie 3008) nie działa, a już na innym (od innego modelu Samsunga) tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję za odpowiedź, sprawdzałem już na dwóch kablach, jeden oryginalny dołączony do ładowarki telefonu a drugi dokupiony na aledrogo także co mi zostaje, zakupienie trzeciego na ślepo np. w jakimś elektromarkecie bo rozumiem, że ten problem jest nierozwiązany i nie wiadomo czym taki kabel powinien się charakteryzować żeby działał... może podjadę z tym do ASO w końcu auto na gwarancji ale oni pewnie powiedzą to samo co infolinia czyli "w PL nie ma"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z tym problemem walcze juz kilkanascie dni, moj QQ jest z roku 15-tego komorka P20pro z androidem 10, oryginalny kabel, ktory byl dolaczony oraz inny, z eBay, probowalam AA z androida 10, nie udalo sie, zaistalowalam AA z slepu, takze nic i nie wiem co daleje robic, kupowac kable nowe, bo moze sie uda jest bez sensu, dodam jeszcze, ze mieszkam u sasiada za rzeka wiec

"W nawiązaniu do Pana korespondnecji informujemy, iż Pana samochód jest wyposażony w najnowszy system New Nissan Connect, do którego dedykowana aplikacja to Android Auto. Niemniej jednak, Polska nie znalazła się na liście krajów, w których ta aplikacja jest dostępna.

mnie nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak nie jest wspierany skoro jest integralną częścią nowych telefonów? Jako wbudowana funkcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i dlatego pozwoliłem sobie ponownie napisać do Nissan  Polska i oto odpowiedź (ja dalej nie mogę uruchomić AA w moim QQ):

"informujemy, iż według oficjalnych informacji podanych na stronie ANDROID, aplikacja Android Auto nie jest dostępna na terenie Polski.

Jeżeli udało się Panu pobrać aplikację informujemy o ogólnych warunkach instalacji aplikacji Android Auto:

Nie można korzystać z Android Auto bez kabla USB. Nissan zaleca stosowanie oryginalnego kabla producenta.

Musisz podłączyć swój smartfon do samochodu i upewnić się, że na telefonie masz zainstalowaną aplikację Android Auto, jeśli telefon ma oprogramowanie Android w wersji 9 lub wcześniejszej. Aplikację Android Auto można znaleźć w sklepie Google Play

Jeśli aplikacja Android Auto nie działa, skorzystaj z jednej z poniższych metod:

Upewnij się, że pobrałeś aplikację Android Auto ze sklepu z aplikacjami, jeśli Twoje urządzenie ma oprogramowanie Android w wersji 9 lub wcześniejszej. Jeśli zaktualizowałeś starszego Androida do wersji 10, będziesz musiał również pobrać aplikację Android Auto.
Korzystaj z oryginalnego kabla kompatybilnego z Twoim smartfonem.
Sprawdź, czy kabel, którego używasz, jest czysty.
Upewnij się, że etui telefonu pozwala na pełne wprowadzenie złącza końcówki kabla.
Sprawdź, czy port ładowania jest czysty i czy kurz lub inne zanieczyszczenia nie uniemożliwiają podłączenia kabla."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G
7 godzin temu, monika99 napisał:

W nawiązaniu do Pana korespondnecji informujemy, iż Pana samochód jest wyposażony w najnowszy system New Nissan Connect, do którego dedykowana aplikacja to Android Auto.

Nie jestem pewien, mogę się mylić, ale wydaje mi się, że rocznik 2015 ma na pokładzie NC3, a nie New Nissan Connect. New NC wg. mojej wiedzy znalazły się na pokładzie QQ od 2016r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój QQ to rocznik 2019 a nie 2015, telefon Samsung z Android 11, kabel USB oryginalny Samsung i tak nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam QQ z połowy 2017 i Obsługa klienta Nissan PL odesłała mi szablonowy tekst z informacją, że wycofali NC w marcu 2020, bo stał się przestarzały :) Może stąd problemy z działaniem ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale zainstalowałem i nic nie pomogło, dalej nie wykrywa po podłączeniu, tylko ładuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze zainstalować to https://www.dobreprogramy.pl/Android-Auto-for-phone-screens,Program,Android,104740.html wczoraj połączyłem się z mojego P20 Pro. Kabel oryginalny z ładowarki.

Edytowane przez akosty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem, kupiłem drugi kabel samsung i dalej d**a, no ręce opadają 

Wrzucam dwa screeny, jeden z włączonej aplikacji,drugi z ustawień który wyświetla się mimo podłączonego kabla

Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić oprócz wymiany telefonu bo to już by było grubą przesadą 

Screenshot_20210226-133403_Android Auto.jpg

Screenshot_20210226-133412_Android Auto.jpg

Edytowane przez Maciek808
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie może być wina kabla... ludzie! To tylko kabel, 4 zyły, zwykle dość krótki... Chyba, że masz taki jak moje dzieci po pół roku używania telefonu podczas ładowania ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable mam nówki, 1 dzisiaj kupiony oryginalny samsung, drugi noname kupiony niedawno i trzeci oryginalny samsung od ładowarki z przed kilku miesięcy, na żadnym nie włącza android auto, tylko ładuje 

Może przywrócić ustawienia fabryczne radia w QQ, już sam nie wiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Smakor napisał:

Przecież to nie może być wina kabla... ludzie! To tylko kabel, 4 zyły, zwykle dość krótki... Chyba, że masz taki jak moje dzieci po pół roku używania telefonu podczas ładowania ;/

Zapraszam do siebie. Pokażę na przykładowych kablach. Też byłem święcie przekonany, że kabel to kabel :lol:. I sam się mocno zdziwiłem.

Natomiast u kolegi @Maciek808 jest raczej jakiś inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o przywróceniu ustawień fabrycznych radia w QQ ? Chyba nic się przez to nie wykrzaczy poza tym ze będę musiał ponownie parować telefon i ustawiać stacje radiowe ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...