Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Problemy wieku dziecięcego nowego QQ...?


zybiii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zakładam ten temat ponieważ ciekawy jestem waszych uwag i spostrzeżeń w kwestii tzw. wieku dziecięcego nowego QQ czyli różnych mniej lub bardziej denerwujących błędów i niedoróbek występujących w nowym qashqai-u, aczkolwiek .....może to coś więcej niż tylko błędy wieku dziecięcego?

 

Swojego odebrałem 2 kwietnia br. wersja TEKNA 1.2DIG-T i jestem trochę zaskoczony ilością nieścisłości i błędów towarzyszących nowemu modelowi QQ. Wiele słyszałem na temat "wieku dziecięcego" nowych modeli aut, chociaż do tej pory nie miałem okazji tego doświadczyć osobiście. Wcześniej kupowałem nowe samochody ale od premiery modelu do czasu zakupu upływał co najmniej rok. Ale wracając do początku. Jeszcze przed zakupem pożyczyłem od dilera instrukcję obsługi do auta i ku mojemu zdziwieniu instrukcja była dla dwóch modeli qashqai/qashqai+2. Wiedziałem wcześniej, że wersji q+2 nie będzie ale cóż mówię sobie producent wie lepiej co będzie produkował. Instrukcję przejrzałem zapoznając sie z funkcjami i możliwościami pojazdu, który zamierzam kupić. Instrukcja według mnie jest mało przejrzysta a mieszanie j. polskiego z j.angielskim to już tragedia, gdyż jak wiadomo wyświetlacz miedzy zegarami jest w wersji angielskiej a instrukcja niektóre nazwy poszczególnych funkcji  tłumaczy na j.polski.

Po odbiorze w czasie eksploatacji zacząłem sprawdzać w działaniu to w co producent wyposażył samochód i za co uprzednio zapłaciłem a czego nie można było sprawdzić na etapie odbioru. Poniżej przedstawiam listę moich spostrzeżeń:

 

1. Aranżacja przestrzeni bagażowej. Na forum informacja o braku możliwości założenia półek podłogowych do pozycji umożliwiającej zwiększenie przestrzeni bagażnika już się przewinęła. U mnie również wskazywane w instrukcji na str 2-46 takie ułożenie półek bagażnika nie było możliwe. Instrukcja oczywiście nic nie mówi, że ta pozycja jest możliwa tylko dla wersji z systemem naprawczym a taką odp. usłyszałem od dilera albo że zależy od wersji. Niby nic a jednak robi różnicę w użytkowaniu.

 

2. Ostrzeżenie o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy. Instrukcja na str. 2-23 oraz 2-25 wyszczególnia taka informację na ekranie informacji o pojeździe i wskazuje że takie ostrzeżenie powinno się pojawić. W rzeczywistości, sprawdziłem u mnie nie działa. Oczywiście informacji, że owa funkcja występuje tylko w wybranych modelach tez nie ma co sugeruje że jest we wszystkich. 
Niby nic ale .......

 

3. Schowek po stronie pasażera. czy wiecie że jest on podświetlany? Otóż jak najbardziej co zresztą mówi specyfikacja w cenniku ... i tylko w cenniku. Niestety instrukcja o tym nie wspomina zresztą diler też zrobił wielkie oczy. Informacja o tym jest o tyle istotna, że podświetlanie działa tylko przy włączonym silniku i tylko jak są włączone światła mijania.

W dzień na światłach dziennych podświetlania nie ma.

 

4. Błędne działanie funkcji "maintenance" czyli konserwacja jak mówi instrukcja str. 2.20 - na ekranie informacji o pojeździe - po wybraniu options/maintenace mamy trzy opcje do wyboru: oil and filter, tyre and other. Wskaźniki te po zresetowaniu np. po przeglądzie powinny zliczać ilość km do następnej wymiany oleju, opon czy innych ustawionych przez użytkownika elementów. W moim przypadku to nie działa. Przy odbiorze miałem 0000/20000 a po przejechaniu  3000 km nadal miałem 0. Zauważyłem, że wskaźniki się zerują po każdym wyłączeniu silnika i zamknięciu samochodu pilotem czyli lekko bez sensu. To samo dotyczy dwóch pozostałych opcji czyli tyre and other. W czasie jazdy coś tam zliczają ale potem się resetują. Czy zauważyliście podobna sytuację w waszych samochodach?

 

5. Nissan Connect - funkcja EKO punkty. Możliwa po wciśnięciu info/eko punkty/statystyka. W moim przypadku funkcja statystyka do przeglądania ostatnich punktów nie działa tzn. nie ma statystyki ponieważ resetuje się ona samoczynnie po zamknięciu samochodu i odczekaniu np. 30 min. Instrukcja connect na str 8-6 podaje, że funkcja ta ma pokazywać statystyki z ostatnich podróży a wyświetlacz zapisuje daty kolejnych dni. Jak włączymy przycisk reset to ostatnia jazda zostaje zapisana pod aktualna datą. Niestety tylko raz ponieważ po zamknięciu samochodu i np. 30 minutach statystyka znika i znowu mamy tylko kolumnę "teraz". Jestem ciekaw czy sprawdzaliście to u siebie. Pokazałem to dziwne zachowanie w serwisie ale na razie myślą co z tym fantem zrobić.

 

6. Nissan Connect - funkcja overspeed warning oraz overspeed threshold- instrukcja connect str. 3-9-  wyświetlanie powiadomień o przekroczeniu ograniczeń prędkości. W moim samochodzie takiej funkcji nie posiadam a przecież jeśli instrukcja o niej mówi i nie ma wykluczenia w postaci informacji "tylko w wybranych wersjach" to chyba powinna być.

 

7. Nissan Connect aplikacje. Jest temat o tym na forum nie mniej jednak broszura reklamowa oraz reklama w tv pokazuje szereg aplikacji (wiecej niż dwie). W moim przypadku mam tylko dwie google search i facebook. Można tylko mieć nadzieję, że będzie ich więcej oby przed upływem dwu letniego darmowego okresu użycia aplikacji nissan connect ;).

 

8. Buczenie przy prędkości obrotowej 1500rpm oraz 2500rpm. 2500rpm występuje na szóstym biegu przy prędkości około 120km/h co znacznie w moim odczuciu pogarsza komfort jazdy. Co ciekawe to buczenie jest najbardziej słyszalne tylko z pozycji kierowcy i tylko wciskając pedał przyspieszenia (nawet lekko).  Siedząc z tyłu lub z przodu po stronie pasażera tego efektu nie słychać. Nie wiem czy w turbo benzynach to normalny objaw? Ostatnie lata eksploatowałem diesle więc mogę nie mieć wiedzy na ten temat aczkolwiek wydaje mi się, że podczas jazdy próbnej demo carem przed zakupem tego nie słyszałem.

 

9. Ekran informacji o pojeździe - funkcja alarm posiada cztery możliwości: timer, navigacja, phone oraz mail. Wszystkie mam zaznaczone ale cóż żeby nie był za łatwo dla użytkownika to funkcja timer chyba nie działa. Po ustawieniu dowolnego czasu i jego upływie  żadnego alarmu nie ma. Instrukcja na str 2-21 nie podaje co powinno się dziać po upływie ustawionego czasu więc może wszystko jest ok ale po co to komu. Rozumiem jakby zadziałał alarm jak w telefonie to może to być do czegoś przydatne. Kolejna funkcja Mail - czyżby możliwość przeczytania maila na wyświetlaczu pomiędzy zegarami? Niestety nie działa, po podłączeniu iphona i odebraniu maila nic się nie dzieje. No to może przychodzący sms się wyświetli jak nie na wyświetlaczu informacji o pojeździe to chociaż na navi. (Broszura reklamowa ze strony nissana na str. 3 pokazuje ładne zdjęcie przychodzącego smsa "Bob Smith. Are you on your way???". To tylko reklama w rzeczywistości u mnie nie działa.

 

10. Pozostały jeszcze niedoróbki lakiernicze których niestety także doświadczam i nie obejdzie sie bez lakierowania na gwarancji.

 

Tyle jeśli chodzi o moje spostrzeżenia co do miesięcznej eksploatacji nowego nissana qashqai-a . Jak wasze doświadczenia w tym temacie a może wasze auta mają inne bolączki wieku dziecięcego?

 

Wobec powyższego ponawiam pytanie z tematu tego posta.

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu z tych funkcji nie używam,po prostu samochód mam do jeżdżenia ,nie zwracam w wielu wypadkach uwagi na takie bajery.Co do buczenia,u mnie nie występuje,już raz gdzieś się przewinął ten temat i miałem to pod kontrolą ,ale na prawdę nie buczy.

Do Twojego tematu dorzuciłbym jeszcze zawieszający  się NC II.

niedoróbek lakierniczych również nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodał bym jeszcze w przypadku mojego QQ miałem okazje przyjrzeć się z kanału konserwacji podwozia , nie jest ona zrobiona idealnie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierdziele to jest jakaś masakra... niedoróbki lakiernicze czy brak czujnika płynu spryskiwaczy dla mnie to to poważane niedociągnięcia,  ja bylem w szoku kiedy na filmie z produkcji nowego QQ było ujecie z lakierni kiedy to kolesie ręcznie wchodzili i malowali! 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibiii:

Powiem tak:

Z większością rzeczy o których piszesz  trzeba się zgodzić ale większość z nich to są mało istotne drobiazgi lub rzeczy dla mnie zbędne.

Auto jest fajne, ładne, ma sporo zalet i ciekawego wyposażenia i trzeba się tym cieszyć a nie martwić, że coś mało przydatnego nie działa.

A większość rzeczy które nie działają to kwestia softu i to chyba akurat będzie w przyszłości najłatwiej z updatować ale wątpię aby sie Nissanowi chciało.

 

To fakt, że instrukcja obsługi jest mieszanką polskiego i angielskiego i jak ktoś nie zna angielskiego to ma kłopot. Po za tym zawiera sporo Copy + Paste z instrukcji od J10

 

1. Aranżacja przestrzeni bagażowej.

Zgadzam się. To zakrawa na niezgodność towaru z umową. W końcu udało mi się zmieścić półki (trochę źle sie za to zabierałem) ale musiałem wyrzucić koło zapasowe i styropiany na akcesoria. Ale z drugiej strony - ile razy z tego bym skorzystał ???

 

 

2. Ostrzeżenie o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy.

 

Też nie działa. Z drugiej strony cennik nic nie mówi że jest taka funkcja więc nie można mieć pretensji. Zawsze mogą powiedzieć, że to w innej wersji która dopiero będzie.

Za to ciekawe kuriozum: cenni wyszczególnia, że auto posiada pasy bezpieczeństwa. No jest się czym chwalić, zwłaszcza, że chyba od 30 lat są obowiązkowe.

 

 

3. Schowek po stronie pasażera. czy wiecie że jest on podświetlany?

 

Nissan po prostu tak ma, w wielu swoich autach i od wielu lat. Pewnie uważają, że to genialne ale na pocieszenie podam, że w wielu innych autach jest podobnie (ale w wielu jest podświetlany zawsze)

 

 

4. Błędne działanie funkcji "maintenance"

 

Nie sprawdzałem tego bo dla mnie to zbędna funkcja. Ale zapewne i nie działa tak samo jak u Ciebie.

 

5. Nissan Connect - funkcja EKO punkty.

 

Nie sprawdzałem tego bo dla mnie to zbędna funkcja

 

6. Nissan Connect - funkcja overspeed warning oraz overspeed threshold-

 

Nie sprawdzałem tego bo dla mnie to zbędna funkcja

 

7. Nissan Connect aplikacje.

 

Nie sprawdzałem tego bo dla mnie to zbędna funkcja

 

8. Buczenie przy prędkości obrotowej 1500rpm oraz 2500rpm.

 

Silnik niezbyt przyjemnie buczy w tym zakresie - to fakt ale sądzę, iż jest to kwestia indywidualnej wrażliwości. Mojej żonie to zupełnie nie przeszkadza. Sądzę, iż po prostu ten silnik tak ma. Idzie się do tego przyzwyczaić.

Pretensji mieć nie mogę bo zamawiałem auto bez jazdy próbnej.

 

9. Ekran informacji o pojeździe - funkcja alarm posiada cztery możliwości: timer, navigacja, phone oraz mail.

 

Nie mam zielonego pojęcia co ta funkcja ma robić. I chyba nissan też nie bo instrukcja nic konkretnego o tym nie mówi.

Ale jak dla mnie to rzecz zbędna więc nie emocjonuję się tym, że jej nie ma.

 

10. Pozostały jeszcze niedoróbki lakiernicze

 

Lakier mam OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

7. Nissan Connect aplikacje.

 

Nie sprawdzałem tego bo dla mnie to zbędna funkcja

 

 

od początku była informacja o dostępności aplikacji w późniejszym  czasie wiec nie ma co bić piany

 

 

1. Aranżacja przestrzeni bagażowej.

 

2. Ostrzeżenie o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy.

 

3. Schowek po stronie pasażera.

 

4. Błędne działanie funkcji "maintenance"

 

5. Nissan Connect

 

6. Nissan Connect - funkcja overspeed warning oraz overspeed threshold-

 

7. Nissan Connect aplikacje.

 

8. Buczenie przy prędkości obrotowej 1500rpm oraz 2500rpm.

9. Ekran informacji o pojeździe - funkcja alarm

 

10. Pozostały jeszcze niedoróbki lakiernicze których niestety także doświadczam i nie obejdzie sie bez lakierowania na gwarancji.

 

 

trochę dużo i dziwnych jest Twoich uwag na temat tzw niedoróbek QQ gdyż i nie do końca powinny się znaleść tutaj gdyż podczas zakupu samochodu miałeś do dyspozycji :

- samochody u dealera

- samochód demonstracyjny

- handlowca z salonu

- cennik i specyfikację

 

i większosć "problemów wieku dziecięcego" co tu wymieniłeś nimi nie są gdyż :

1- aranżacja przestrzeni bagażowej - działa ale dla samochodów sprzedawanych na rynku z zestawem naprawczym - czyli nie w PL

2-na 100% jest tyle tylko ,że na innych rynkach

3- oświtlenie schowka - no niestety w Nissanie tak jest że oświetlenie działa jak są świtała i silnik włączone

4 - tu nie odpowiem Tobie bo nie pamiętam a raczej nie zwróciłem uwagi

5 - nie mam pojęcie nie sprawdzałem

6 - to działa - wyświetla ograniczenie prędkości i info o jej przekroczeniu - ale jak ją włączyć to nie pamiętam

7- aplikacje będą - od samego początku było info ,że będą później i za darmo przez dwa lata dla pierwszych klientów

8- na nic takiego nie zwróciłem uwagi ani w demo ani w prywatnym QQ

9- sam mam z tym problem - bo nie wiem do czego to ma być - może jak jakaś awaria to tam się wyświetla info

10 - zdarza się ale nie w każdym egzemplarzu lecz w każdej marce 

 

większość z tych wad i problemów mogłeś wyeliminować przy zakupie rezygnując z zakupu albo ustalić czy jest tak czy tak mając samochód demo i handlowca do dyspozycji

 

Zgodzę się co do problemu wieku dziecięcego w postaci problemów z NC2 ale z większością z Twojego opisu to już nie gdyż to tak jakbym kupił jakiś samochód a następnie w porównaniu do poprzedniego czegoś by nie było a ja uznałbym to za "problem" wieku dziecięcego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartoszN

 Pierwsze zamówienia Nowego Qq salony przyjmowały nie mając samochodów demo . Nikt przy zakupie nie dokonuje odbioru techniczno-eksploatacyjnego samochodu . Zakupu dokonuje się w salonie nie na giełdzie a zaufanie firmy Nissan i ASO zobowiązuje też !                                  Dlatego  uważam ,że wszystkie uwagi są w tym m-cu słuszne nawet jeśli są subiektywne a samo auto sprawia nam satysfakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak - ale jeżeli kotś zamawia  samochód na podstawie tylko cennika to nie może oczekiwać iż będzie kontolka płynu spryskiwacza (bo w cenniku takij informacji nie było ) nie było dokładnie opisane na czym polega system aranżacji bagaznika (bo szczerze samo postawienie tych półek do pionu można uznać za aranżację ) nie było opisane czy schowek jest podświetlany itd. oraz jakie aplikacje będą na dzień odbioru dostępne już w samochodzie - może jestem z innej "bajki" ale poprostu nie rozumiem takiego wylewania żalów ,że kupiony "w ciemno" samochód nie spełnia moich oczekiwań lub nie ma tego na czym mi zależało - wg mnie jedynym i to ogromnym minusem jaki mogę mieć lub Klienci mogą mieć to jak zamawiali samochód z info o bagażniku 439l a okazał się tylko 401l (ale gdyby lokalny nasz importer zdecydował się na zestaw naprawczy to bagażnik miałby 439l oraz w pełni możliwość aranżacji bagażnika) i wg mnie powinno tak być - zestaw naprawczy lub w opcji koło zapasowe dojazdowe.

 

Takie jest moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem CVT w ciemno :). Ale póki co jestem z tego "wynalazku" zadowolony. Co do reszty to wyjdzie w praniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz raz kupilem auto (passat b6) z chorobami wieku dziececego dlatego teraz kupilem J10 ostatni wypust,nie zaluje,na Was drodzy Forumowicze jeszcze zdazę jesli dozyje,zobaczymy jak wyjdzie w praniu zwlaszcza kiedy wejdzie 1,6 benz

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem CVT w ciemno :). Ale póki co jestem z tego "wynalazku" zadowolony. Co do reszty to wyjdzie w praniu.

słychać tą "imitacje" przełożeń zmiany biegów? kiedyś jechałem toyotą z cvt i cały czas miałem wrażenie ze nie może zmienić biegu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jedzie się delikatnie to praktycznie nie czuć tej zmiany, przy zdecydowanym wciśnięciu gazu jest zmiana biegów jak w normalnym automacie. Jak dla mnie fajnie to funkcjonuje, choć ze startu ma chwilową zwłokę ale można się przyzwyczaić. Dodatkowo jest tryb ECO, SPORT i możliwość ręcznej zmiany biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę dużo i dziwnych jest Twoich uwag na temat tzw niedoróbek QQ gdyż i nie do końca powinny się znaleść tutaj gdyż podczas zakupu samochodu miałeś do dyspozycji :

- samochody u dealera

- samochód demonstracyjny

- handlowca z salonu

- cennik i specyfikację

 

i większosć "problemów wieku dziecięcego" co tu wymieniłeś nimi nie są gdyż :

1- aranżacja przestrzeni bagażowej - działa ale dla samochodów sprzedawanych na rynku z zestawem naprawczym - czyli nie w PL

2-na 100% jest tyle tylko ,że na innych rynkach

 

 

 

Rozumiem bezkrytyczne podejście ale są pewne granice bezkrytycyzmu. Idąc wyżej cytowanym tokiem myślenia można założyć, że jak samochód ma cztery koła i jedzie to reszta jest bez znaczenia. To lepiej kupić furmankę z koniem i też pojedzie bo przecież reszta szczegółów nie ma znaczenia. Lekko przejaskrawiam żeby podkreślić że jeśli kupuję produkt to mogę oczekiwać że będzie on zgodny z tym co napisze jego producent a poza tym kupujemy samochody w Polsce a nie na innych rynkach więc dziwi mnie trochę podejście "na 100% jest tyle tylko że na innych rynkach".

Co do sprawdzenia przed zakupem. Nie sądzę aby każdy kto kupuje samochód sprawdzał wszystkie możliwe funkcje zgodnie z instrukcją obsługi. Dilera lepiej nie pytać bo w większości przypadków z mojego doświadczenia nie udzieli rzetelnej informacji. 

  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zgadzam sie z Zybim. Moze dlatego ze ja najpierw kupuje potem sprawdzam ale w przypadku nissana pierwszy raz tak sie rozczarowalem po zakupie nowego auta. Niby auto japońskie to myslem ze nie trzeba wkoncu Japończyk ale teraz żałuje i każdego dnia denerwują mnie pewne niedociągnięcia ale mimo wszystko autka ma wiele zalet które dają gore nad tymi mankamentamii jestem zadowolony bo taki rodzaj auta za takie pieniądze kupowałem. Następne auto jednak bedzie znowu zza zachodniej granicy, niestety ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zybii,to nie tak.Kupowałem samochód taki ,a nie inny,bo mi się podobał.Nie kupowałem ze względu na bajery i po to żeby się nimi upajać i bawić.Z całym szacunkiem,masz trochę inne podejście do tematu i chwała Ci za to drążenie.Masz wnioski które upoważniają Cię do roszczeń w serwisie.Z jednej strony wściekamy się że Nissan Sales ma nas w d***e ,a zdrugiej machamy ręką na to co jest opisane,a nie ma.Wojuj,może coś wskórasz.Co do mnie wyraziłem swoją opinię,80% z tych bajerów są dla mnie ,no może nie bezużyteczne ,ale mało znaczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak - ale jeżeli kotś zamawia  samochód na podstawie tylko cennika to nie może oczekiwać iż będzie kontolka płynu spryskiwacza (bo w cenniku takij informacji nie było ) nie było dokładnie opisane na czym polega system aranżacji bagaznika (bo szczerze samo postawienie tych półek do pionu można uznać za aranżację ) nie było opisane czy schowek jest podświetlany itd. oraz jakie aplikacje będą na dzień odbioru dostępne już w samochodzie - może jestem z innej "bajki" ale poprostu nie rozumiem takiego wylewania żalów ,że kupiony "w ciemno" samochód nie spełnia moich oczekiwań lub nie ma tego na czym mi zależało - wg mnie jedynym i to ogromnym minusem jaki mogę mieć lub Klienci mogą mieć to jak zamawiali samochód z info o bagażniku 439l a okazał się tylko 401l (ale gdyby lokalny nasz importer zdecydował się na zestaw naprawczy to bagażnik miałby 439l oraz w pełni możliwość aranżacji bagażnika) i wg mnie powinno tak być - zestaw naprawczy lub w opcji koło zapasowe dojazdowe

Takie jest moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgodzić

 

Nie wiem skąd taka interpretacja ale z nią się po prostu zgodzić nie da. Ciężko się do tego nawet odnieść ponieważ moim zdaniem "rączki opadają". Nie pisze posta żeby wylać żale ale po to aby dowiedzieć się o opinie innych użytkowników co do ich spostrzeżeń w przedmiocie posta . Tylko jest jest jedna rzecz którą trzeba wziąć pod uwagę. Odnosić się trzeba do przedstawionej treści. Informacja o kontrolce płynu do spryskiwaczy jest w instrukcji i to wystarczy to samo tyczy się dokładnego opisu aranżacji przestrzeni  bagażowej. Samochodu nie kupowałem w ciemno ale racjonalnie sprawdzając to co jest możliwe i zasadne do sprawdzenia w momencie zakupu. Co do pojemności bagażnika to od samego początku w specyfikacji znajdującej się w cenniku, którą otrzymałem od dilera a później sprawdzałem w necie  było info o 401 litrach a nie 439l. Więc tutaj nie ma co narzekać.

Jacko29

 

Zgadzam się z tobą, ja też kupowałem samochód bo mi się podobał ale dodam jeszcze, że nowe technologie i funkcje w które nissan wyposażył ten model przy zakupie również przemawiały za zakupem tego a nie innego samochodu.  Wszystkich funkcji również nie używam ale może kiedyś będę miał kaprycho i zechcę sobie skorzystać z tej czy innej funkcjonalności :). Tylko co gdy ta czy owa funkcja nie będzie działać albo jej nie będzie chociaż za nią zapłaciłem? Pozostanie wtedy przyjąć zasadę bezkrytycyzmu i powiedzieć sobie "no trudno nie tym razem to może następnym".  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, że postawa Nissana jest trochę rozczarowująca. Też uważam, że zbyt się pośpieszyli z wypuszczeniem go na rynek i jest w nim sporo niedociągnięć i niedoróbek, a firma jest nastawiona na maksymalizację zysku.

 

No , ale teraz gdy wiesz już o tych wszystkich niedociągnięciach  to kupiłbyś to auto ponownie ?

Mnie też te sprawy trochę wkurzały  też trochę musiałem wyżalić się na Forum (pisałem już o tym wcześniej) ale mimo wszystko kupiłbym auto ponownie bo w tej klasie aut i w tej klasie cenowej wg mnie to jest najfajniejsze. Nie ma auta bez wad i głowa do góry. Nie przejmuj się

W Sportage, ix35 czy yeti też można się przyczepić do wielu rzeczy, zwłaszcza po zakupie :)

Edytowane przez Tomi_St
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne podejście wykazał nissan wypuszczając Note,również wiele rzeczy było podanych w instrukcji a nie było dostępnych.Późniejsze zmiany w modelu też niewiele wnosiły do instrukcji.Wydaje mi się że druk instrukcji nie idzie w parze  ze zmianami w wyposażeniu .

W poście wyżej padło stwierdzenie ze nie warto pytać sprzedawcy w salonie bo nie udzieli rzetelnej odpowiedzi,hmmmm nie wiem jak u Was ,ale w Dąbrowie sprzedawca(pan Rafał,Pozdrawiam :D )wykazał się dużą znajomością przedmiotu i również informował mnie o późniejszych zmianach w NC (chyba chodzilo o aplikacje) opowiadał o możliwościach ściągania map na telefon i wyświetlania ich na NC.Informował,że na nasz rynek jest koło dojazdowe ,co zmniejsza pojemność bagażnika.Informował,że interweniowali u dostawcy w kwestii angielskojęzycznego wyświetlacza między zegarami...Ogólnie mogę powiedzieć ,że ja nie pytałem,a było mi przedstawione...przez prawie 3 godziny :D

To tyle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, Polska jest za małym rynkiem żeby traktować nas poważnie..Wszelkie niedoróbki czy rozbieżności, to wina importera a nie Nissana, bo to importer odpowiada za zgodność np. instrukcji z tym co otrzymuje klient. Ale najłatwiej jest bezkrytycznie przetłumaczyć instrukcje, zapomnieć o "spolszczeniu" wyswietlacza itd To importer powinien też interweniować u producenta.. No cóż, takiego mamy importera.. (nie mylić z dilerem)

Edytowane przez elfi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nr 9 to nie jest ustawianie przypomnienia? Np. wsiadasz i masz za 45 minut zadzwonić, ustawiasz timer phone ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coś Ty, auto to nie budzik :thumbsup:

 

sądzę, że w teorii auto ma wyświetlić komunikat że jest nowy mail, SMS lub info za małym poziomie baterii telefonu lub korkach na drodze z nawigacji.

Tyle, że to tylko teoria i to nie działa.

Nawet instrukcja słowa nie mówi co to powinno robić.

Pewnie mieli jakiś pomysł ale nie zdążyli zrobić :punk:

Ale jak za 4 lata wypuszczą face lifta to już może będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak instrukcja mówi żeby wymienić wycieraczki należy je podnieść, przy najbliższej okazji poproszę Panów z serwisu żeby mi zademonstrowali jak się podnosi wycieraczkę od strony kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam efektu buczenia w silniku, ale mam coś innego.

Zauważyłem, że przy odpuszczaniu gazu np. przed zmianą biegu słychać krótki świst z silnika.

Czy ktoś z użytkowników J11 1.2DIG-T słyszy podobne dźwięki?

Czy może jest to normalne przy silniku z turbiną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam świstu,może to pasek osprzętu dostaje poślizgu,podczas odjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze słyszy to bziuu? W Aso mówią że to normalne, ciekawe czy wy też to słyszycie.

 

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...