Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ZAVOLI ZETA N regeneracja/budowa


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolejny reduktor, z racji tego, że mam mało regeneracji, bo zazwyczaj idzie nowy redek, to tylko budowa wewnętrzna Zavolaka, dla majsterkowiczów :D, powód padającego ciśnienia po jakims czasie to zawalone sprężynki syfem z gazu, i tu można zobaczyć jak wygląda nasz gaz i czy warto wymieniać filtry, oraz tankować na sprawdzonych stacjach, 

 

Zavolak naszego kolegi forumowego :D :D :D podobno ciśnienie klękało :D :D :D a widać co jest w sprężynkach i jak ten gaz miał się przedostać :D

 

kolejnym będzie jakże często montowana alaska :D :D :D podobno ten reduktor daje radę w każdym aucie :D :D


i dalsza część, sprężynki po stronie wodnej, aby wybić blaszkę zabezpieczającą trzeba od strony membrany gazowej włożyć "coś" w moim przypadku był to imbus i poprostu wybić 

P1060047.JPG

P1060048.JPG

P1060050.JPG

P1060051.JPG

P1060052.JPG

P1060053.JPG

P1060054.JPG

P1060055.JPG

P1060056.JPG

P1060057.JPG

P1060058.JPG

P1060059.JPG

P1060060.JPG

P1060061.JPG

P1060062.JPG

P1060058.JPG

P1060059.JPG

P1060060.JPG

P1060061.JPG

P1060062.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejnym będzie jakże często montowana alaska :D :D :D podobno ten reduktor daje radę w każdym aucie :D :D

 

No a jak :-) W Primerze miałem Alaskę, teraz w swoim Subaru również. Co prawda oba auta kupiłem już z gazem, ale nie mogę narzekać. Różnica między gazem a benzyną niewielka. Z BLOSem nic nie szarpało nawet na mocno zimnym silniku.

 

Swoją Alaskę w P11 sam regenerowałem - koszt kompletu gumek 40 zł. Robota prościutka i przyjemna. Więc już potem przełączałem na gaz po niewielkim tylko rozgrzaniu, żeby jak najmniej benzyny palić - bo te gumki mogę sobie wymieniać nawet co roku jak ich koszt to 8l benzyny (był BLOS więc wtryski mnie nie interesowały). A regenerowałem ten reduktor dlatego że poprzedniemu właścicielowi "zapomniało się" wymienić filterek, ten się rozpadł i jego kawałki uszkodziły membranę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem o AT09 czyli reduktorze do sekwencji :D :D :D a to już nie jest tak pięknie jak piszesz :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki właśnie reduktor miałem w P11 - AT09 :-) czemu nie jest pięknie? Trudności w regeneracji, czy nie jest najlepszy jakościowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego, że nie da rady w SR20DE :D aby w pełnym zakresie korzystać z auta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, to ja 2 lata nieświadomy jeździłem że mogło być lepiej :-P a powiedz, jaką moc realnie AT09 jest w stanie obsłużyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 powinien dac radę, i nawet SR20De da radę wszytko zależy od kiermana :D :D ważne aby wskazówka nie wędrowała za wysoko :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...