Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Palec i Kopułka - problem z zakupem


PiterP11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery od Września 2013 roku, mimo że autko stare 97r. jest to moje pierwsze auto i jestem bardzo zadowolony.

Chciałbym również zaznaczyć, że jestem tu nowy i jestem strasznym laikiem jeśli chodzi o auta :)

Kupiłem auto od starszego Pana (który jak sie później okazało lubiał majstrować przy aucie), auto po kupnie chodziło super, aczkolwiek po czasie zaczęły wychodzić różne usterki.
 

To przejdźmy do jednego z problemów:

Mam pewien problem od momentu kiedy zaczęła spadać temperatura na zewnątrz auto przestało palić zaraz po przekręceniu kluczyka, od tamtego momentu muszę albo kręcić jakieś 5-6 sekund żeby odpalilo lub delikatnie wcisnąć pedał gazu aby zaczął działać- popytałem wśród zanjomych i stwierdzili że to normalne w okresie zimowym, wiec to zostawiłem, miesiąc temu wymieniłem kable i świece - niestety nic nie pomogło. W ostatnich dniach pojawiła się następna "usterka" jak odpale auto i nie trzymam wciśniętego gazu to auto traci obroty i gaśnie. Jak jade na biegu(bez dodawania gazu) przy obrotach 1800-2200 - strzela mi z wydechu. Po przeszukaniu różnych for i przeczytaniu kilku tematów ktoś miał podobny problem i okazało się, że po wymianie palca i kopułki, problem został zażegnany.

A wiec teraz przechodze do konkretów:

Poszedłem do sklepu motoryzacyjnego kupiłem palec i kopułke (niby pod moją P0rimerkę), wczoraj wieczorem zabrałem się za wymianę i wychodzi na to że kopułka i palec, które zakupiłem znacznie różnią sie od "starych",

dodatkowo udałem się dzisiaj rano do sklepu, a sprzedawca był zdziwiony, że te od niego częsci nie pasują i stwierdził, że możliwe że ktos zmienił cały układ zapłonowy i żebym rozebrał sprawdził czy sa na tym jakieś numery i wtedy do niego wrócił to poszukamy kopuły i palca.