Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ostatni numer autoświata 4x4


karibox1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym czasopiśmie jest rozkładówka z xem t30 w dci. Rzetelny artykuł. Spalanie 9,5L a nie 6. Ciekawe, że prawie identyczny czarny jak Barteza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w Germanach... - zrobił byś mi skana i podesłał na maila? Please ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu ktoś wykazał trochę trudu i znalazł informację że 2.2 dCi od nissana to ich własna, japońska konstrukcja a nie padaczkowaty francuz. Poza tym rzetelnie napisany artykół, nie zgodzę się jedynie ze spalaniem, ale co noga to spalanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dla odmiany zgodzę się ze spalaniem, natomiast gdzieś mi się rzuciło w oczy, iż głębokość brodzenia to 500mm a nie 350. 

Mój może przez dpf tyle pali, może przez większe koła (które rzetelniej pokazują przebytą drogę).

Co do bagażnika - roleta fakt - porażka, ja jej nie używam i wtedy miejsca jest pod dostatkiem.

Wymiana rdzenia w IC to ok 800zł a można zrobić tak jak ja - wstawić inny IC - wtedy koszty ograniczamy do około 400 zł

 

Artykuł o Xie - jeden z najlepszych jakie przeczytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Ja dla odmiany zgodzę się ze spalaniem, natomiast gdzieś mi się rzuciło w oczy, iż głębokość brodzenia to 500mm a nie 350.

Mój może przez dpf tyle pali, może przez większe koła (które rzetelniej pokazują przebytą drogę).

Co do bagażnika - roleta fakt - porażka, ja jej nie używam i wtedy miejsca jest pod dostatkiem.

Wymiana rdzenia w IC to ok 800zł a można zrobić tak jak ja - wstawić inny IC - wtedy koszty ograniczamy do około 400 zł

 

Artykuł o Xie - jeden z najlepszych jakie przeczytałem

Macie gdzies ten artykul jeszcze?!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Spalanie 9,5L a nie 6. ..

 

Tez myślałem, że pali mi koło 9 litrów. Zacząłem, więc notować tankowania i przebieg. W okresie od 20.12.2016 do końca grudnia 2017, wyszło mi średnio 6,9 L/100km. Wg aplikacji  - najniższe 6,65m najwyższe 7,84. Samochód używany głównie do wyjazdów wakacyjnych i trochę lokalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam manię sprawdzania ile pali i tankuję zawsze pod korek. Miasto ( jakim jest Gorzówek Wielkopolski ) zawsze 9 litrów ( zimą więcej )    jak raz w tygodniu robiłem mini traskę 50km to już spalanie miałem 8,5 

 

Intercooler już za 500zł da się wymienić na spawany. 

 

Roleta faktycznie badziew jakich mało  ( u mnie na dziurach te małe dwie do foteli zapinane ciągle się odpinają) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Moment obrotowy i przełożenia w skrzyni biegów dobrano tak, że gwarantują świetną elastyczność. Na piątym biegu można jechać od 40 km/h lub po chwili zmienić na szósty – to idealne rozwiązanie dla lubiących jazdę o kropelce. Wadą silnika jest niezbyt kulturalna i głośna praca, co w połączeniu z dużym wnętrzem przekłada się na hałas w środku – jazda z prędkościami przekraczającymi 140 km/h nie należy do przyjemnych."

 

prawda ale...

Ja bym wolał aby 6 bieg był zdecydowanie dłuższy. Jakieś 1700 przy 100km/h byłoby optymalne a jest z 500 więcej (niepotrzebnie)

Spalanie  - na moich kołach średnie przez 6500km to 9,3 - 9,4 cykl mieszany i nie chce być inaczej (trasa od 8 do 10 zależy jak jechać).

 

Roleta faktycznie badziew jakich mało 

U mnie sprawdza się świetnie - leży w garażu i zajmuje niewiele miejsca. Zamiast rolety polecam przyciemnić tylną szybę i problem znika

 

Lepszego artykułu o t30 nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiazanie z mocowaniem rolety w X-trailu czy to T30 czy T31 jest tragiczne.

Jako pierwsze co dokonywałem w kazdym moim posiadanym X-trailu to zdejmowałem rolete i dokladnie jak u Bartezem-a ich miejsce było  w garazu a nie samochodzie.

A co do spalania to T30 114km Di nigdy wiecej mi wzaal niz 8 l/100km a przy jeździe 90-100km zchodzil ponizej 6l/100km

Drugi T30 2,2dci 136km ale  z dpf to była tragedia, wciagał 10-13 l/100km a po przejechaniu 10 tys.km zamiast nominalnie 5,2l oleju silnikowego zlałem niemal 10 litrów przy wymianie oleju!

Ale znów pomimo ,ze zatykał sie dpf ,zapalała sie tez kontrolka od filtra,byl cały czas bardzo żwawy i elastyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie sprawdza się świetnie - leży w garażu i zajmuje niewiele miejsca. Zamiast rolety polecam przyciemnić tylną szybę i problem znika

 

 

Moja nawet nie zaśmieca garażu. Poleciała w pi...u i przyciemnione szyby robią robotę.

Natomiast spalanie oscyluje w okolicach 8l i nie chce mniej, a więcej się da :D

No i heble mogłyby być lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to on miały rolety?

Chyba nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz sprawdziłem spalanie.

Jechałem po wsiach ,więc częste wajhowanie i zmiany prędkości.

Po równo 100km. zatankowałem .

Spalił - 7,8L

Myśle ,że powinien zejść do 7-iu na dobrej trasie.

Do pracy mam 5 km. zjarał -12 L. !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pracy mam 5 km. zjarał -12 L. !!

Cycki też mówił że na krótkich trasach w mieście tyle bierze. Wczoraj jak tankowałem to miałem 11,3.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do pracy 6km i latem nigdy więcej niż 9L nie wziął , teraz  gdy temperatury koło zera to 10L a jak temperatury dobijają do minus kilkunastu to wtedy pali mi 12L więc chyba powinienem być zadowolony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do pracy 6km i latem nigdy więcej niż 9L nie wziął , teraz  gdy temperatury koło zera to 10L a jak temperatury dobijają do minus kilkunastu to wtedy pali mi 12L więc chyba powinienem być zadowolony :D

Jak jeździsz krótkie trasy do 5-10km zimą ,znacznie mniej Ci spali kiedy zasłonisz chłodnice z przodu.

Turbo diesle z intercoolerem maja problem z dogrzaniem w niskich temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździsz krótkie trasy do 5-10km zimą ,znacznie mniej Ci spali kiedy zasłonisz chłodnice z przodu.

Turbo diesle z intercoolerem maja problem z dogrzaniem w niskich temperaturach.

No właśnie. Trza najpierw capka zagrzać a potem mierzyć spalanie. W benzynie na zimno też więcej pali, każdy silnik od każdego producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...