Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

J10 2.0dCi Wymiana koła pasowego i paska osprzętu silnika


Michalmiko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Dziś podczas przeglądu mechanik w ASO stwierdził popękanie paska klinowego osprzętu silnika oraz rozwulkanizowanie koła pasowego. W Aso cena za pasek to około 120zł oraz za koło pasowe ponad 940zł. Części nie mieli dostępnych na magazynie, więc naprawy nie dokonano. Zastanawiam się, czy nie zrobić tego po za ASO. Znalazłem pasek firmy Contitech w cenie 45zł (czy to jest Continental?). Koła pasowego na razie nie znalazłem nowego. Czy ktoś z Was już przerabiał ten temat? Jakich firm zamienników szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na http://renaultlaguna.pl tam chłopaki ci coś podpowiedzą. Ja w Lagunie płaciłem coś ok tysiąca złoty z robocizną. Są czasem akcje serwisowe i promocje i wiem ze niektórzy zamykali sie w kwocie 700-800 zł. Podjedź tez do salonu Renault i tam zapytaj o robotę lub same części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w ASO powiedzieli około 1100zł za wszystko z robocizną. Mam po sąsiedzku mechanika i myślę, że zrobiłby to znacznie taniej. Ciekawy jestem czy od Laguny III będzie pasować? Do Renault oryginał kosztuje około 400zł nowy. Do Nissana znalazłem zamiennik za około 700zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Dziś podczas przeglądu mechanik w ASO stwierdził popękanie paska klinowego osprzętu silnika oraz rozwulkanizowanie koła pasowego. W Aso cena za pasek to około 120zł oraz za koło pasowe ponad 940zł. Części nie mieli dostępnych na magazynie, więc naprawy nie dokonano. Zastanawiam się, czy nie zrobić tego po za ASO. Znalazłem pasek firmy Contitech w cenie 45zł (czy to jest Continental?).

 

Contitech to jest pasek produkowany przez firmę Continental.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze jak motor ten sam to i pasek osprzętu będzie ten sam. Najlepiej podejść do jakiegoś sklepu i niech w książkach porównają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. Znalazłem sklep gdzie koło pasowe (oryginał Renault) kosztuje około 300zł. Kupiłem lepszy zestaw z rolkami i paskiem (około 620zł z dostawą). Wcześniej zamówiłem pasek Contitech, który wydaje mi się znacznie lepszy od tego co dają w zestawie do rolek.

I teraz najlepsze. Przychodzę po odbiór samochodu do mechanika, a ten pokazuje mi stary pasek, a właściwie dwa paski! Pęknięty przez pewien odcinek na pół. Jak go oglądałem (wcześniej - jeszcze zamontowany) to wydawał się być w miarę dobry. Jestem bardzo wdzięczny ASO na Jasnogórskiej w Krakowie, że do wybadali na przeglądzie. Nie wyobrażam sobie gdyby pasek strzelił, a ja jadę z niemowlakiem na wczasy. Robocizna kosztowała mnie 150zł, ale w tym jeszcze była wymiana drążka kierowniczego.

Gdybym nie zmieniał rolek, to koszty wyniosłyby:
Koło pasowe: 290zł (oryginał Renault)
Pasek: 72zł (Contitech)
robocizna: ??130zł??

=Co daje nam w sumie około 500zł=

Edytowane przez Michalmiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz masz już na jakiś czas ten problem z głowy.

A jaki miałeś przebieg auta przy którym wymieniałeś teraz pasek?

To była pierwsz wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że na kilka lat i podejrzewam, że kolejną wymianę będzie robił dopiero przyszły właściciel :)
Wymiana chyba była pierwsza, bo wątpię, aby poprzedni właściciel wymieniał w niespełna dwuletnim samochodzie i przebiegu 80 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Michalika, możesz podać namiary sklepu, gdzie znalazłeś ten zestaw.

Mi w serwise powiedzieli, ze pasek jest jeszcze OK, natomiast koło pasowe jest już do wymiany. Za zestaw napinacz, koło pąsowe, rolka+ wymiana (-rabat 30%) zawołali 1300zl.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też tam kupowałem ten zestaw kosztuje 550. Trzeba podać symbol paska wielorowkowego z salonu nissana, Mnie cała wymiana wyszła 700zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

 

czy ktoś wymieniał może pasek wielorowkowy w Nissan Qashqai 2.0 benzyna rocznik 2011 ? Czy żeby to zrobić należy ściągnąć prawe przednie koło i odkręcić nadkole ? I czy napinacz jest na sprężynie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...