Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 2.2di szarpie-faluje na obrotach na rozgrzanym.


jarek99731

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuję pomocy gdyż nie mam pojęcia co dzieje się z moją almerka. Jak się zagrzeje to okropnie przebiera na obrotach, na zimnym silniku jest ok ładnie pracuje a gdy osiągnie odpowiednią temp. to zaczyna szatkować, dziś zaświecił mi się check i zczytałem kody sposobem ze zworką iiiii... efekt 5 mignięć wolnych i 5 krótkich... Może ktoś wie o co chodzi i co się z nią dzieje dzieje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 krotki 5 długich brak bledow

musisz zczytywać na pracujacym silniku gasisz to automatycznie kasuja sie bledy

wyglada na pompe ale sprawdz egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz możliwość, podłącz auto pod komputer. Myślę, że wtedy będzie wiadomo coś więcej co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie zapali chek pojedziesz do mechanika auto zgasisz podepnie do kompa  to prawdopodobnie bledu nie bedzie najlepiej na pracujacym silniku jak jest juz pokazany mialem tak wiec nastepnym razem nie gasilem go.

zle zrozumiales piorun to wskazowka była aby nie gasic auta do zczytania bledu duzo osob  pisze ze ma blad a jak chca zobaczyc okazuje sie ze niema nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dokładnie tak samo gdy się zaświeci check to bez zgaszenia auta nie zniknie, znika dopiero jak silnik trochę ostygnie i depnę mu tak do ok 3.5tys podczas jazdy, puści małego dymka i kontrolka gaśnie. Po podpięciu do kompa system almerki jest czyściutki... Będę sprawdzał jeszcze egr, dziwna sprawa bo śmiga dobrze i nie ma z nim problemów oprócz właśnie przebierania po osiągnięciu temperatury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić też na kompie pracę każdego z czujników w trakcie pracy silnika, może wtedy coś uda się znaleźć, skoro błędów żadnych nie zapisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie dziś znów zaświecił mi się błąd, później zgasł i po chwili zmów się zapaliła, z czytałem błędy na zworkę i błąd nr 14 mi wyskoczył, cały czas jedno długie błyśnięcie i cztery krótkie...


 

 

Jakieś pomysły??

Jak z tym walczyć i co to za błąd??

 

 

Egr zaślepiłem, błąd skasowałem i zero poprawy, nadal faluje na wolnych obrotach. Teraz moje podejrzenie pada na nastawnik pompy wtryskowej i mam pytanie. Gdzie on się znajduje, jak się do niego dostać i jak go wyczyścić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...