Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy jesteś zadowolony ze swojej Almery ?


Gość strzelec
 Udostępnij


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

jako ze jestem swiezo upieczonym wlascicielem Nissana Almery, nie moge jeszcze zbyt wiele powiedziec o tym aucie, ale moje pierwsze wrazenia z jazdy tym autem są jak najbardziej pozytywne...

no w koncu przesiadlem sie do Almery z najmniejszego z Nissanów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem Almerą rocznik 1997, przejechałem prawie 140 tyś. km i była oky (oprócz naprawy docisku sprzęgła). Obecnie jeżdżę od 2000 roku Almerą 1,8 i byłoby dobrze aby tak nie rdzewiała (nawet felgi kół, na które ponoć nie ma gwarancji, bo jak twierdzą "eksperci"(?) z Nissan Poland "należą do podwozia i nie były zardzewiałe jak kupowałem samachód"- cytat z pisemnej odpowiedzi) i mniej zużywała benzyny. Do niej też gożej się wsiada i wysiada (wersja 3 drzwiowa. Pozdrawiam :?: :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

ja jestem zadowolony ze swojego auta,przede wszystkim dlatego, że dotychczas jest bez awaryjna :) uzytkuje ją od czerwca 2003 roku,kupiłem auto z przebiegiem 135 tys km oryginalny udokuentowany przez ASO, w tej chwili mam juz przejechane 155 tyś i od momentu zakupu wymieniłem tylko dwa razy olej,filtry i raz klocki.

Mam nadzieje,ba wierzę w to że tak będzie jeszcze przez długi czas...

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość strzelec

Po 4 miesiącach użytkowania Almery N15 z 1997 moge stwierdzić, że:

- auto pomimo sporego silnika (1.6 - 90 KM) pali przy dość dynamicznej jeździe 7-8 l/100

- jest bardzo dynamiczne szczególnie na wysokich obrotach, a silnik jest dość elastyczny - gładko przyspiesza nawet na niższych obrotach

- zawieszenie bardzo mi się podoba pomimo iż nie jest seryjne (eibach) - jest przyjemnie twarde