Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Regeneracja przekładni kierowniczej, wycieki


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to że mnie czeka próba reanimacji przekładni kierowniczej.

Dzisiaj zrobiłem test i dokręciłem regulację naprawdę konkretnie no i co i g..no.

Czyli luz się zmniejszyły ale bez przesady szaleństwa nie ma za to już chodzi tak ciężko że nie wraca na środek - śmiesznie sie tak jeździ :) no ale cóż wniosek takie że umarła !

 

podejrzewam że używki sensownej sie nie dorwie więc zostaje regeneracja pewnie z 500.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no, to chyba pierwszy tu na forum przypadek żeby padła przekładnia ...

Wniosek, że nie padają aż tak często czyli lepiej kupić używkę z zapasem na regulacji

A przede wszystkim taniej niż regeneracja powinno wyjść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzoniłem po paru warsztatach i krzycza 800zł ale....

jak gościowi dokłądnie opowiedziałem jak wygląda sytuacja to stwierdził ze to raczej nie jest do naprawy :( skoro na regulacji luzy sie nie skasowały to już niewiele mozna z tym zrobić

no to szukam przekładni.. od t2 będzie miała inny rozstaw otworów co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no normalnie odpowiedź jak u moich studentów .... oczywiście prawidłowa ale weź sie z niej coś dowiedz :P

jaka ma być wartość ... prawidłowa i odpowiednia :)

 

luz powinien być taki że go ręką nie wyczuwasz za bardzo, ja mam na obwodzie kierownicy tak ruch ze 20-30mm :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj zawsze są jakieś inne ... prędzej czy później, u mnie aktualnie końcówki są ok.

ale to o czym mówisz że się źle prowadzi to raczej kwestia jak przekładnia chodzi ciężko i nie wraca ładnie na środek chyba, jak porównuje do innych samochodów to jest koszmar.

 

trzymam ręką za ramie przekładni i macham wałkiem od kierownicy da sie to zrobić od strony koła samemu wtedy można wyczuć co się dzieje na przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jakby nie nie mogę się do tego momentu zbliżyć, bo teraz mi się jeździło ładnie na wprost no ale kierownik nie wracał,

przyczepka ma 215 szerokości i naprawdę czasem ciężko zmieścić się na pasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam u siebie problem z przekłądnią, a dokłądniej taki, że cieknie. Poci się przy drążku kierowniczym i dość mocno przy wąsie. Czy do tych uszczelniaczy można się dostać i wymienić je w domu? Czy to jakaś bardziej skomplikowana procedura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze wymienił byś może i sam pytanie w jakim stanie są części   wałka i ślimaka na którym pracowały .chodzi o rysy przetarcia ogólnie zużycie.morzesz kupić używkę pytanie ile pochodzi albo zregenerować w firmie zajmującej się tym profesjonalnie

Edytowane przez łysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...