Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie :D

X z sinikiem 2 litry diesel ze skrzynią  x-tronic 177KM

Nówk,ma dopiero 245km przejechane.


Cena modelu ...163 tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniaj ... różnicę ceny niech Nissan zapisze na straty jako rekompensatę za niepowetowane straty z tytułu testowania Qq ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedlugo kolega przetestuje cala stajnie Nissana;-)

Miałem Micr\e,miałem Juke,miałem dwa razy Xa,jeszcze Kaśki nie miałem  :blink:  :innocent:

Tzn...Qashqaia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Micr\e,miałem Juke,miałem dwa razy Xa,jeszcze Kaśki nie miałem  :blink:  :innocent:

Tzn...Qashqaia :D

Jacko, my już tam wiemy, że Kaśki jeszcze nie miałeś ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jako,że kiedyś kupiłem sprzęgło kompletne od prawie nówki rozbitka,bo moje szarpało podczas ruszania i zostało wymienione wraz z silnikiem,muszę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat usterki układu przeniesienia napędu,

Otóż! Jeżeli komuś szarpie samochód podczas ruszania z jedynki(puszczamy sprzęgło i cała buda przez chwilę drży) ,to jedną z przyczyn na 100% jest dwumasa.

Nie dosyć ,że ma luzy skrętne,to jeszcze luzy na osi.Wygląda to tak jakbyście talerz postawili na kulce.

Jutro postaram się zrobić filmik i puścić na YT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.2 jest koło dwumasowe, czy tak z rozpędu napisałeś, bo przecież nie ma?  :wtf2:

 

Co do ruszania, to u mnie w 1.2 idealnie jest pod tym względem, płynne, delikatne, bez żadnych szarpnięć, aż byłem pozytywnie zaskoczony w stosunku do czego nie mogłem powiedzieć jeżdżąc 1.6 chwilę czasu.

 

Poza tym, Jacko29, bezproblemowej jazdy z nowym silnikiem  :drinkchampagne:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dwumasa,nawet niektóre serwisy o tym nie wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.2 jest koło dwumasowe, czy tak z rozpędu napisałeś, bo przecież nie ma?  :wtf2:

 

Co do ruszania, to u mnie w 1.2 idealnie jest pod tym względem, płynne, delikatne, bez żadnych szarpnięć, aż byłem pozytywnie zaskoczony w stosunku do czego nie mogłem powiedzieć jeżdżąc 1.6 chwilę czasu.

 

Poza tym, Jacko29, bezproblemowej jazdy z nowym silnikiem  :drinkchampagne:

Niestety dwumasa jest i proponuję przy zapalaniu i gaszeniu silnika mieć wciśnięte sprzęgło :warning:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy systemie bezkluczykowym, nie da się inaczej :D

Ja kluczyk i stacyjkę posiadam :D i czasem się zastanawiam, czy mnie w ASO nie wyrolowali ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecany film z YT na temat uszkodzenia dwumasy w moim 1.2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle to wygląda Jacko. Ewidentnie musiałeś trafić na egzemplarz składany na poniedziałkowym kacu, bo o złą eksploatację nie chcę Cię podejrzewać i tak samo ciężko mi uwierzyć w to, że we wszystkich tych silnikach są tak słabe podzespoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest dwumasa? To co w takim razie przy odpuszczaniu gazu, hamowania silnikiem i zmianą biegów, i przyśpieszaniu, czego unikać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumasa w benzynowym to nic nadzwyczajnego. I nie ma się o co martwić - to nie ten moment obrotowy co w kopciuchach.

Przed Nissanem byłem aktywnym forumowiczem na megane.com.pl przez długie lata mojej tam obecności nigdy nikt tam nie sygnalizował problemów z dwumasą w benzynówkach (mowa o 2.0, który też użytkowałem i sprzedałem z powodzeniem z przebiegiem 300tys. m (w ogłoszeniu nawet tak było i było dużo oglądających).

Zresztą dwumasa w benzynowych jest montowana od >naście lat i większośc nawet o tym nie wie i nic nie słychać o problemie tak jak w dieslach.

Jak ktoś ma normalne auto (na benzynę nie na gnojówkę) to nie musi się o nic martwić. hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle to wygląda Jacko. Ewidentnie musiałeś trafić na egzemplarz składany na poniedziałkowym kacu, bo o złą eksploatację nie chcę Cię podejrzewać i tak samo ciężko mi uwierzyć w to, że we wszystkich tych silnikach są tak słabe podzespoły.

Cały komplet był LUK-a,a teraz poszedł komplet od VALEO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

​Być może umknęło mi to w którymś poście z 200 stron, ale mam kolejną zagwozdkę. Jaka jest różnica między silnikami HRA2DDT, HR12DDT, H5F. To są te same silniki różniące się czymś mało szczególnym, a może są tym samym tylko z innym oznaczeniem, albo zupełnie różnymi silnikami? Ktoś ma wiedzę na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po prawie miesiącu czytania tematu i takim samym okresie użytkowania nowiutkiego GG prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. Na razie przejechałem ok 900 km i jestem zachwycony tym autem. Zauważyłem że większość problemów które zgłaszali użytkownicy to auta z początku produkcji. Takie pytanie już padło ale nie znalazłem odpowiedzi więc ponawiam: czy ktoś ma konkretną wiedzę na temat udoskonalenia w miarę upływu czasu silnika 1.2 jego oprogramowania rozrządu i czy można potwierdzić lub zaprzeczyć że nowsze egzemplarze nie mają już tak wielu problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dbaj o olej, nie dawaj mu po garach, nie utrzymuj niskich obrotów, nie gaś od razu po dłuższej trasie, lej pewne paliwo, zmieniaj biegi uchem i siedzenie a nie wskazaniami kompa, nie unikaj długich tras i ciesz się jazdą, nie zamartwiaj się że coś się stanie bo wykraczesz tur tur

Co nissan wymyślił nikt nie wie tylko przypuszcza.

Szerokości i niezawodności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje że po prostu zdarzają się pechowe egzemplarze poza tym w innych markach też są jakieś drobne uchybienia. Dam znać po kilku tysiącach więcej co zaobserwowałem ale miejmy nadzieję że będzie oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...