Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Który nissan jako pierwszy


scallpel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy na tym forum i mam pytanie do osób bardziej obeznanych w naszych japońskich sprzymierzeńcach... Wiec chciał bym kupić samochód zaznaczam że było by to moje pierwsze auto... i wybieram z pośród dwóch modeli nissan skyline z 1995 a nissan 350z z 2003. Czy ktoś mógł by mi podpowiedzieć które auto było by lepsze ale nie tylko pod względem osiągów ale i kosztów naprawy i doświadczenia jakie  jest potrzebne do jady takim autem(jak wspomniałem jestem świeżym kierowcą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Jesteś świeżym kierowcą, chcesz kupić I auto i wybierasz pomiędzy sportowymi maszynami?
Chłopie z całym szacunkiem ale...zginiesz.
Zacznij od czegoś mniejszego a nie od razu pakujesz sie w taka moc.
Doświadczenie? Zdobądź je pierw na czymś takim jak Almera,primera czy nawet micra.
Wpraw się w jazdę,poświcz. Po kursie jesteś zielony,nie ma pojęcia o jeździe samochodem.
To tak jak z motorami-kto od razu siada na 1100 ma 80 % prawdopodobieństwa że nie zapanuje nad maszyną.

Sory ale jesteś potencjalnym zabójcą na ulicy. Chyba że sobie ogranicznik założysz do 3 tys. obrotów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje P10 a potem coś lepszego i mocniejszego, jeśli od razu wsiądziesz do sportowego auta to możesz mieć problemy z odpowiednim wyczuciem auta i gazu i zawinąć się na drzewie, 350 nie jest zabawką a w rękach nie doświadczonego kierowcy może być nie bezpieczna dla innych. No chyba że się urodziłeś za kółkiem :)

 

A analogicznie, zdałeś prawko A i co byś kupił, jakąś spokojną 125tkę czy od razu na żywioł i żyleta powyżej 1000  ???

Znam kilka takich przypadków i teraz trzeba im znicze palić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Grimm- ja napisałem tak ostro własnie dlatego że mój dobry kolega zginął na takiej  850 ccm.