Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

[J11] Jakiego Qashqai-a II wybrałem/am?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2604 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Qashqai-a J11 (272 użytkowników oddało głos)

Jakiego Qashqai-a II wybrałem/am?

  1. 1.2 DIG-T (128 głosów [47.06%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 47.06%

  2. 1.6 DIG-T (96 głosów [35.29%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 35.29%

  3. 1.5 dCi (10 głosów [3.68%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 3.68%

  4. 1.6 dCi (19 głosów [6.99%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 6.99%

  5. 1.6 dCi 4x4 (19 głosów [6.99%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 6.99%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 OFFLINE   elsebo

elsebo

    Turbo Nissanmaniak

  • Administrator

  • 4241 postów
  • Płeć:
  • Skąd:pomorskie
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był QQ J10, jest J11
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:GD

Napisano 17 listopad 2014, 18:19

Po premierze Qashqai-a New Generation nie doczekałem się na model 1.6 DIG-T i wybrałem 1.2 DIG-T. Ważąc wszystkie za i przeciw zastanawiałem się też nad 1.5 dCi. Dzisiaj (14kkm) jestem zadowolony z wyboru.

 

A jak to było/jest u Was? :)

 

Zapraszam do głosowania i komentowania.


  • 0

#2 OFFLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 3770 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:QQ 1.2 DIG-T N-Tec
  • Silnik:Turbokosiarka
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 120d 17h 18m 48s

Napisano 17 listopad 2014, 19:18

U mnie jest tak, że do jakiego auta bym nie wsiadł, to brakuje mi mocy. Wypaczyłem się używając przez ostatnie pół roku VW Passata ze 170-konnym dieslem, w którym to raczej na brak mocy narzekać nie można.

Tym sposobem Citroen C4 Cactus, którego ostatnio testowałem z jego 82-konnym 3-cylindrowym motorkiem przypomniał mi jedynie czasy kiedy ujeżdżałem Matiza czyli w dużym skrócie mówiąc okres ukrywania się na skrajnym prawym pasie między tirami. :D

Tak się jednak złożyło, że Passat idzie na sprzedaż (co czynię bez żalu) i w ramach poszukiwań innego jeździdła trafiłem do salonu Nissana.

No i cóż - przejażdżka Qashqaiem wyposażonym w motorek 1.2 tyłka nie urwała. Jednakże w porównaniu do wspomnianego wyżej Cactusa różnica była kolosalna. Jednak turbinka robi dużą różnicę.

W związku z tym wybrałem w QQ tego pierdziołka 1.2 DIG-T z pełną świadomością i mam nadzieję, że znów przyzwyczaję się do przyczajania za tirami na prawym pasie, a za jakiś czas napisać będę mógł to co Wy, że wybór był słuszny. :thumbsup: Odbiór wkrótce - relacje w drodze...


  • 1

#3 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1526 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 63d 14h 8m 18s

Napisano 17 listopad 2014, 20:24

Ja rowniez mialem kompleks braku mocy i zlozylem zamowienie na 1.6 dig-t. Spalanie w miescie wieksze o okolo 35zl na miesiac wiec uznalem, ze jest to zadna roznica a zapas mocy zawsze sie przyda. Odbior za miesiac mam nadzieje :)
  • 0

#4 OFFLINE   romeosoul

romeosoul

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Opole
  • Model:Qashqai 1.2 DiG-t Acenta, Ford Transit 2.2 155HP, Opel Astra H 1.7cdti
  • Nr rejestracyjny:OP
  • Time Online: 1d 5h 31m

Napisano 17 listopad 2014, 21:06

Ja na brak mocy zareaguje wgranie nowego programu...rozmowy z 44tuning trwają. Program jest pisany, wzrost mocy ok 20-25KM
  • 0

#5 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1526 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 63d 14h 8m 18s

Napisano 17 listopad 2014, 21:10

Ja na brak mocy zareaguje wgranie nowego programu...rozmowy z 44tuning trwają. Program jest pisany, wzrost mocy ok 20-25KM

To ty juz chcesz tunningowac nowego QQ? To moze jeszcze podbije moc w benzynie 1.6 jak sie da :devil:


  • 0

#6 OFFLINE   romeosoul

romeosoul

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Opole
  • Model:Qashqai 1.2 DiG-t Acenta, Ford Transit 2.2 155HP, Opel Astra H 1.7cdti
  • Nr rejestracyjny:OP
  • Time Online: 1d 5h 31m

Napisano 17 listopad 2014, 21:48

Pewnie ze się da... to turbo a więc duże możliwości
  • 0

#7 OFFLINE   Varicella

Varicella

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kraków
  • Model:J11 Tekna 1.6DIG-T, peugeot 107RC
  • Nr rejestracyjny:KR
  • Time Online: 1d 19h 54m 34s

Napisano 18 listopad 2014, 20:27

Ja rowniez mialem kompleks braku mocy i zlozylem zamowienie na 1.6 dig-t. Spalanie w miescie wieksze o okolo 35zl na miesiac wiec uznalem, ze jest to zadna roznica a zapas mocy zawsze sie przyda. Odbior za miesiac mam nadzieje :)

Mój przyjedzie 26.12.2014.... długo go składają.....


  • 0

#8 OFFLINE   elsebo

elsebo

    Turbo Nissanmaniak

  • Administrator

  • 4241 postów
  • Płeć:
  • Skąd:pomorskie
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był QQ J10, jest J11
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:GD

Napisano 18 listopad 2014, 21:00

U mnie jest tak, że do jakiego auta bym nie wsiadł, to brakuje mi mocy. Wypaczyłem się używając przez ostatnie pół roku VW Passata ze 170-konnym dieslem, w którym to raczej na brak mocy narzekać nie można.

Tym sposobem Citroen C4 Cactus, którego ostatnio testowałem z jego 82-konnym 3-cylindrowym motorkiem przypomniał mi jedynie czasy kiedy ujeżdżałem Matiza czyli w dużym skrócie mówiąc okres ukrywania się na skrajnym prawym pasie między tirami. :D

Tak się jednak złożyło, że Passat idzie na sprzedaż (co czynię bez żalu) i w ramach poszukiwań innego jeździdła trafiłem do salonu Nissana.

No i cóż - przejażdżka Qashqaiem wyposażonym w motorek 1.2 tyłka nie urwała. Jednakże w porównaniu do wspomnianego wyżej Cactusa różnica była kolosalna. Jednak turbinka robi dużą różnicę.

W związku z tym wybrałem w QQ tego pierdziołka 1.2 DIG-T z pełną świadomością i mam nadzieję, że znów przyzwyczaję się do przyczajania za tirami na prawym pasie, a za jakiś czas napisać będę mógł to co Wy, że wybór był słuszny. :thumbsup: Odbiór wkrótce - relacje w drodze...

 

Po 170KM w dCi proponuje od razu zmienić zamówienie na 1.6 DIG-T ;)

Chociaż 1.2 DIG-T 115KM (podobno 120KM :P ) / 190Nm już przy 1,5-2krpm jest więcej niż dzielny jak na swoją pojemność.


  • 0

#9 OFFLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 3770 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:QQ 1.2 DIG-T N-Tec
  • Silnik:Turbokosiarka
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 120d 17h 18m 48s

Napisano 18 listopad 2014, 21:46

170 KM, ale TDI, a nie dCi. :) Bo to motor ze szmelcwagena.

W przypadku Qashqaia natomiast decyzja już podjęta i będzie motorek 1.2. Przykładnemu ojcu rodziny i tak przecież nie wypada szaleć.

Powiem Wam, że silniczek z QQ od dołu zbiera się nawet lepiej od tego traktora z VW, bo ciągnie równomiernie już od niskich obrotów, gdy tymczasem ten volkswagenowski silnik ma potężną turbodziurę i dopiero powyżej 2000 obrotów dostaje potężnego kopa.


  • 0

#10 OFFLINE   elsebo

elsebo

    Turbo Nissanmaniak

  • Administrator

  • 4241 postów
  • Płeć:
  • Skąd:pomorskie
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był QQ J10, jest J11
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:GD

Napisano 18 listopad 2014, 22:01

170 KM, ale TDI, a nie dCi. :) Bo to motor ze szmelcwagena.

W przypadku Qashqaia natomiast decyzja już podjęta i będzie motorek 1.2. Przykładnemu ojcu rodziny i tak przecież nie wypada szaleć.

Powiem Wam, że silniczek z QQ od dołu zbiera się nawet lepiej od tego traktora z VW, bo ciągnie równomiernie już od niskich obrotów, gdy tymczasem ten volkswagenowski silnik ma potężną turbodziurę i dopiero powyżej 2000 obrotów dostaje potężnego kopa.

 

Wiem, wiem... rozpędziłem się z tym dCi ;)

Co do dynamiki... znajomy jadący ze mną jako pasażer był przekonany ze to silnik 2.0 :P


  • 0

#11 OFFLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 3770 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:QQ 1.2 DIG-T N-Tec
  • Silnik:Turbokosiarka
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 120d 17h 18m 48s

Napisano 18 listopad 2014, 22:23

No w 1.6 pewnie mocy nie zabraknie. Ale ja i tak cieszę się z tego malucha 1.2. A jeszcze bardziej z zakupionej wersji wyposażeniowej, bo z początkowo planowanej Acenty zrobiła się nagle wersja N-Tec ze szklanym dachem i innymi uprzyjemniającymi jazdę gadżetami. :dribble:

Tylko termin odbioru niestety przesunął mi się na grudzień i to niestety z mojej winy, bo auto przecież już czeka na odbiór, a mi w portfelu mały poślizg z kasiurką się wydarzył.  :thumbsdown:

Z tego co wiem QQ stoi już na placu z półtora miesiąca. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc mu nie zaszkodzi???  :(


Użytkownik colins edytował ten post 18 listopad 2014, 22:43

  • 0

#12 OFFLINE   CaptainRandall

CaptainRandall

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 655 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sztokholm
  • Flaga:
  • Model:QQ J11 Tekna MT 1.6 dCi 4x2
  • Silnik:1.6 dCi
  • Nr rejestracyjny:FNW
  • Time Online: 24d 9h 19m 35s

Napisano 19 listopad 2014, 08:51

Mój przyjedzie 26.12.2014.... długo go składają.....

 

To prawie jakby mialby byc juz jutro :). Ja chyba jestem rekordzista w czasie dostawy, powiedziano mi, ze do 7miu miesiecy czekania.


  • 0

#13 OFFLINE   romeosoul

romeosoul

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Opole
  • Model:Qashqai 1.2 DiG-t Acenta, Ford Transit 2.2 155HP, Opel Astra H 1.7cdti
  • Nr rejestracyjny:OP
  • Time Online: 1d 5h 31m

Napisano 19 listopad 2014, 10:18

Oj Oj, ja bym chyba zwariował.. swojego brałem od razu z placu a i tak czekanie na formaloności 3 dni było jak wieki ;)


  • 0

#14 OFFLINE   CaptainRandall

CaptainRandall

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 655 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sztokholm
  • Flaga:
  • Model:QQ J11 Tekna MT 1.6 dCi 4x2
  • Silnik:1.6 dCi
  • Nr rejestracyjny:FNW
  • Time Online: 24d 9h 19m 35s

Napisano 19 listopad 2014, 10:32

Oj Oj, ja bym chyba zwariował.. swojego brałem od razu z placu a i tak czekanie na formaloności 3 dni było jak wieki ;)

 

Bede chyba tez jedyna osoba, ktorej to nie przeszkadza :). Chce nacieszyc sie nowym autem na wiosne przy ladnej pogodzie, do zimy nowosc zdarzy zszarzec i bedzie mi mniej szkoda taplac auto w sniegowo-solnej breji.


  • 0

#15 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1526 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 63d 14h 8m 18s

Napisano 19 listopad 2014, 13:47

Mój przyjedzie 26.12.2014.... długo go składają.....

To podobnie jak moj. Moj tez ma przyjechac so salonu 26 grudnia. Wiec odbiore go juz pewnie po nowym roku.


Użytkownik gregson edytował ten post 19 listopad 2014, 13:47

  • 0

#16 OFFLINE   suszara

suszara

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Rybnik
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:był nissan Qashqai 1.6 teraz 1.2 dig-t Acent+Nc
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:sw
  • Time Online: 5d 13h 45m 32s

Napisano 20 listopad 2014, 15:46

J11 MR20DE  ciekawe kiedy będzie w polskich salonach. Nissan dobrze kombinuje  :whistle:


  • 0

#17 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1526 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 63d 14h 8m 18s

Napisano 20 listopad 2014, 15:57

Podasz jakies szczegoly co to wlasciwie jest? To jakas 2 litrowa wersja benzynowa?

Użytkownik gregson edytował ten post 20 listopad 2014, 15:59

  • 0

#18 OFFLINE   CaptainRandall

CaptainRandall

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 655 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sztokholm
  • Flaga:
  • Model:QQ J11 Tekna MT 1.6 dCi 4x2
  • Silnik:1.6 dCi
  • Nr rejestracyjny:FNW
  • Time Online: 24d 9h 19m 35s

Napisano 20 listopad 2014, 16:06

Za Wikipedia

"Middle East. In most Middle East markets, the Nissan Qashqai is offered in S, SE and LE, Standard on all trims is the 2.0L 106 kW (142 bhp) MR20DE engine with CVT."


  • 0

#19 OFFLINE   suszara

suszara

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 108 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Rybnik
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:był nissan Qashqai 1.6 teraz 1.2 dig-t Acent+Nc
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:sw
  • Time Online: 5d 13h 45m 32s

Napisano 20 listopad 2014, 16:11

2.0 benzyna cvt lub manual silnik wolnossący ,


  • 0

#20 OFFLINE   gregson

gregson

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1526 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Torun
  • Model:QQ 1.6 DIG-T Tekna
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 63d 14h 8m 18s

Napisano 20 listopad 2014, 16:14

Nie bardzo widze sens skoro teraz jest dostepny 1.6 163KM. To po co jeszcze wprowadzac 2.0 142KM. A poza tym to takie "nie ekologiczne" :)
  • 0