Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 2,2Di Brak mocy


jacek22

Rekomendowane odpowiedzi

witam ostatnio nie domaga moja almera chodzi jak zapowietrzona na niskich obrotach na wysokich ok

blad jaki udało mi sie odczytac to 7 krotkich 7 długich i nic pozatym niemoge  go rozszyfrowac

dodam ze wczesniej ala miała czkawkę typu przy zmianie biegu na wyzszy a nastepnie wcisnieciu gazu czasem jak by sie przydusiła

zmieniajac w dół wchodzily wysokie obroty i problemu nie było

na wolnych obrotach jak delikatnie powcisakm gaz kilka razy obroty zaczynaja falowac tak ok od 1000 do 700.

pierwsze co przychodzi mi to pompa sterownik albo przestawiacz kata wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego błędu "N16".

Jesteś już długo na forum i chyba powinieneś wiedzieć jak napisać temat-tytuł. /zgodnie z regulaminem/.

Napisz o co chodzi to zmienię tytuł tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam filmik z odpalania po nocy moze bardziej naswietli mój problem

bylem z tym juz u mechanika ale alma zachowała sie jak by u dentysty ładnie zaczeła pracowac i tylko delikatnie falowala bez błedow 

wiec mechanik dał mi jakis preparat do czyszczenia ukladu paliwowego po zalaniu auto juz wmiare odpalalo tylko dziwnie sie zachowuje. na jałowym dalej faluje jak sie na grzeje prawie wogole czasem rzęzi pod maska i w tym czasie brakuje jej mocy jak załapie to "wbija w fotel"

przychodzi mi namysł moze zaworek przelewowy w pompie padł i na niskich obrotach nie podaje odpowiedniego cisnienia widziałem na allegro za 50 złotowek sa tylko nie wiem czy nie dobije pompy

moze ktos miał juz taka przypadłosc?

filmik nie idzie;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w wyszukiwarce pod hasłem np. -->brak mocy<--

Tam sobie poczytasz i wybierzesz swój silnik, moc, kiedy brakuje mocy /czy do 2000, czy powyżej 2000 obrotów/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zły temat bo wrzucasz mnie do silnika dci  

auto jest z chipowane katalizator usuniety, egr usuniety intercooler zalozony  podejrzewam ze lepiej sie zbiera niz twoj dci nawet przy falowanych obrotach tylko jest  problem ze przy nizszych obrotach i zimnym silniku mam czasem mniej mocy 

widze ze musze sam pogrzebac przy pompie tylko zastanawiało mnie czy cala do regeneracji czy jakis czyjnik sterownik badz jakies inna pier**la wczesniej jak padła pompa to zgasilem  i juz nie ogpalilem


http://allegro.pl/zawor-zwrotny-przelewowy-opel-vp44-vp-44-i5040663257.html

zastanawialem sie nad takim zaworkiem ktos moze stosował taki wynalazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zły temat bo wrzucasz mnie do silnika dci  

 

 

ja cię nigdzie "nie wrzucam".

W wyszukiwarce o i braku mocy nie są tylko tematy z silnikami dci.

Nie myl z plikiem pdf który zbierałem wypowiedzi i dałem na forum w "jednej pigułce".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zamówię ten zaworek i dam znać czy coś pomogło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...