Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Primera P11.144 2 czy 1 błąd, problem z odczytaniem


mireck

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.youtube.com/watch?v=hR6Ky3dt-d8&feature=youtu.be

 

Bez owijania.

Samochód kupiony jakiś czas temu.

Syt taka 350 km na trasie , zgasiłem silnik, i przy ponownym włączeniu zapalił się check i już nie zgasł.

Ponieważ samochód był wcześniej po kupnie w warsztacie i diagnostyke itd robili to dziwne ciut że szybko się włączył.

 Postanowiłem sprawdzić błędy na własną ręke metodą na spinacz bo szkoda mi znowu jechać do warszatu i płacić 50 zł za podpięcie i ew wykasowanie błędów.

No i jeśli dobrze odczytuje:

1 krótki i 10 długich czyli - B0110  "Boczna poduszka powietrzna kierowcy - usterka" lub P0110 "Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka"

Oraz

1 krótki i 7 krótkich - 0107??

Mam listę błędów ale nie dokłądnie jak przypisać błędy - tzn co oznaczają litery przed kodami np B0107 lub P0107

Bo int są wtedy dwie: "Czujnik cisnienia absol.kolektora/cisnienia atmosferycznego - niski sygnał wejsciowy" lub "Poduszka powietrzna pasazera - niski sygnał wejsciowy"

 

Oraz czy dobrze odczytałem kod, stąd prośba o zerknięcie na zamieszczony filmik.

 

Mam gniazdo 16 stykowe trapezowe (OBDII tak?)

 

Dodam że samochód jeździ bdb, tzn przyspiesza ładnie, odpala na dotyk, bez kręcenia, na trasie ciągnie na każdym biegu. Spalanie ładne bo 10 l gazu przy prędkościach do 150-160km/h mi wyszło (średnio ok 120- 130km/h).


https://www.youtube.com/watch?v=hR6Ky3dt-d8&feature=youtu.be

 

Bez owijania.

Samochód kupiony jakiś czas temu.

Syt taka 350 km na trasie , zgasiłem silnik, i przy ponownym włączeniu zapalił się check i już nie zgasł.

Ponieważ samochód był wcześniej po kupnie w warsztacie i diagnostyke itd robili to dziwne ciut że szybko się włączył.

 Postanowiłem sprawdzić błędy na własną ręke metodą na spinacz bo szkoda mi znowu jechać do warszatu i płacić 50 zł za podpięcie i ew wykasowanie błędów.

No i jeśli dobrze odczytuje:

1 krótki i 10 długich czyli - B0110  "Boczna poduszka powietrzna kierowcy - usterka" lub P0110 "Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka"

Oraz

1 krótki i 7 krótkich - 0107??

Mam listę błędów ale nie dokłądnie jak przypisać błędy - tzn co oznaczają litery przed kodami np B0107 lub P0107

Bo int są wtedy dwie: "Czujnik cisnienia absol.kolektora/cisnienia atmosferycznego - niski sygnał wejsciowy" lub "Poduszka powietrzna pasazera - niski sygnał wejsciowy"

 

Oraz czy dobrze odczytałem kod, stąd prośba o zerknięcie na zamieszczony filmik.

 

Mam gniazdo 16 stykowe trapezowe (OBDII tak?)

 

Dodam że samochód jeździ bdb, tzn przyspiesza ładnie, odpala na dotyk, bez kręcenia, na trasie ciągnie na każdym biegu. Spalanie ładne bo 10 l gazu przy prędkościach do 150-160km/h mi wyszło (średnio ok 120- 130km/h).

Odświeżam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...