Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Śruby regulacji geometrii zawieszenia tył


berater

Rekomendowane odpowiedzi

Stoją dęba. Prawdopodobnie trza ciąć. Nigdzie, poza ASO nie mogę kupić.

W ASO komplet - 220,00 zł. :mad:

Na alledrogo nie znalazłem.

Może znacie jakieś źródełko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Zdjęć nie mam. Ale na razie poddałem się. Bo okazuje się, że oprócz śrub, podkładek i nakrętek potrzebne są tuleje metalowo-gumowe w których te śruby się obracają. A wiadomo co z nich zostanie jak trzeba będzie grzać.

 

W środę jadę na wymianę silentblocków sanek przednich.

Potem do fachowca od geometrii.

Ponieważ nie tnie tylnych gum, być może zostawię jak jest, a tylko przód ustawię.

Oczywiście, jeśli tak zdecyduje geometra, do którego mam całkowite zaufanie. Nie ma lepszego na Mazowszu.


 

Edit:

Odkopuję temat, bo wypadałoby już tę śruby ruszyć :)

W załączniku pokazuję przedmiotową śrubę.

 

Tym razem proszę o pomoc w ustaleniu numeru fabrycznego tulei metalowo gumowej wahacza (wskazanej strzałką), w której obraca się ta śruba.

post-87274-0-32642700-1494518065_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan zdaje się nie oferuje samych tulei. Trzeba kupić cały wahacz.

Dla uściślenia zakładam, że chodzi o część nr 37 z poniższego obrazka - Link compl-lower, rear suspension left-hand - 55111JG00A

 

1228898385662.png

 

 

Ale samą tuleję możesz kupić u FEBEST'a (NAB-266)

 

https://shop.febest.eu/arm-bushing-for-track-control-arm-nab-266.html

 

Proszę jeszcze to sobie zweryfikuj bo nie jestem pewien czy o tym samym mówimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki bardzo. Piwo poleciało.


Dla ciekawych, uprzejmie donoszę:

Części oryginalne:

1. Śruby do regulacji - 2 X 45,00

2. Podkładki do śrub - 2 X 20,00

3. Nakrętki do śrub - 2 X 7,50

Części nieoryginalne:

1. Tuleja metalowo-gumowa FEBEST - 2 X 65,00

 

Razem z wysyłką 270,00 - chyba grubo jak za takie pierdoły.


Okazuje się, że w naszych pojazdach, tył regulowany jest w 2 płaszczyznach. Czyli nie tylko zbieżność, ale też pochylenie.

Do wspomnianych wcześniej śrub i tulei wahacza poprzecznego, musiałem dokupić kolejny komplet do wahacza wzdłużnego.

Tym razem trochę droższych. Kolejne, ponad 300 zł, na śrubki, podkładki, nakrętki, tulejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...