Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] poliuretan


13E7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bawem bede na torze testować Unibale na przednie zawieszenie - dam znać jak sie to sprawuje no ale powinno byc lepiej bo mniej gemepotri traci auto podczas przeciążeń...

A w zetach jak sa silentbloki do wymiany to z regóły poiluretan zwsze wrzucam z automatu, w jeździe na co dzień dyskomfortu nie czuć, na toże nie testowałem ile czas sie poprawia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam zestaw od Z1 - w sumie to jedną sztukę puki co od kierowcy wsadziłem, ale jest mocno nie komfortowo, dorzucę prawą to powinno być gites, na wolnych obrotach mocne wibracje czuć.

U Michała zapodałem odrazu obie to praktycznie fabryka !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Gdzie dostane poliuretany do dyfra zamówiłem w jednym sklepie zadzwoniłem po trzech tygodniach i mi powiedzieli że w czerwcu będą mieć a słychać u mnie w przedziale 1200-1800 że coś się w napędzie tłucze zaczynam od tego bo dwie przednie są oberwane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja pomieszalem czerwone z zoltymi. Ostatnio je kontrolowalem. Po 3 latach (w innym aucie) sa w idealnym stanie :o Tylko dyfra w zetce nie zrobilem i zaluje.

Jezdzi sie za***iscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam kotleta:

jestem świeżo po wymianie tulei tylnego wózka i dyfra na czerwone Strongflex. Tuleje wózka załatwiły problem podskakiwania auta na mokrym przy zrywaniu trakcji, więc super. Ale mimo, że tuleje dyfra miałem dobre, to zleciłem wymianę również tych na Strongflexy, bo lubię robić rzeczy kompleksowo (a to czasami szkodzi, jak tutaj). Efekt? Stukanie przy zmianie biegów (dosyć ciche, jednak przed wymianą nie było nic słychać), z tym jeszcze można żyć, ale powyżej 100km/h przenoszą się wibracje z dyfra i w aucie słychać gwizd... Czy to normalne na poliuretanach?

Czy ewentualnie jest jakieś źródło zamienników, aby dostać normalne tuleje pływające? W serwisie jedna przednia tuleja dyfra (są 2) kosztuje 500 zł, natomiast tylna duża tuleja w/g serwisanta jest dostępna w oryginale tylko razem z tylną belką (!), a to kosztuje grubo ponad 5.000 zł ... W lokalnych sklepach oczywiście nic (nie chodzi mi o dostępność od ręki, ale nawet nie ma opcji sprowadzenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poli to bardzo słuszny wybór, sprawdź poduszkę skrzyni możne już niedomaga i stad to uderzanie, ja nic takiego nie miałem a wymieniłem wszystkie możliwe na poli czyli 39 sztuk (parę żółtych reszta czerwona) obecnie strongflex ma tez poli wkładkę do poduszki skrzyni, tez będę lada dzień montował. Dyfer słychać owszem, ale tu wszystko słychać, także... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, green1985 napisał:

Odgrzewam kotleta:

jestem świeżo po wymianie tulei tylnego wózka i dyfra na czerwone Strongflex. Tuleje wózka załatwiły problem podskakiwania auta na mokrym przy zrywaniu trakcji, więc super. Ale mimo, że tuleje dyfra miałem dobre, to zleciłem wymianę również tych na Strongflexy, bo lubię robić rzeczy kompleksowo (a to czasami szkodzi, jak tutaj). Efekt? Stukanie przy zmianie biegów (dosyć ciche, jednak przed wymianą nie było nic słychać), z tym jeszcze można żyć, ale powyżej 100km/h przenoszą się wibracje z dyfra i w aucie słychać gwizd... Czy to normalne na poliuretanach?

Czy ewentualnie jest jakieś źródło zamienników, aby dostać normalne tuleje pływające? W serwisie jedna przednia tuleja dyfra (są 2) kosztuje 500 zł, natomiast tylna duża tuleja w/g serwisanta jest dostępna w oryginale tylko razem z tylną belką (!), a to kosztuje grubo ponad 5.000 zł ... W lokalnych sklepach oczywiście nic (nie chodzi mi o dostępność od ręki, ale nawet nie ma opcji sprowadzenia).

ktoś kiedyś wspominał że odwrotny montaż poduszek (do góry nogami) pomaga na te wibracje. Nie pamiętam już ale ja chyba swojemu mechanikowi mówiłem, żeby od razu je montował odwrotnie i nie odczuwam żadnych wibracji z dyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogólnie lipa... no nic, coś jeszcze poszukam, w UK chwalą sobie zestawy od firmy Whiteline, poczytam więcej i ew. tym się poratuję. A jak nie, to pozostanie się przyzwyczaić do nowych "sportowych" dźwięków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2019 o 17:32, Hudyvolt napisał:

ktoś kiedyś wspominał że odwrotny montaż poduszek (do góry nogami) pomaga na te wibracje. Nie pamiętam już ale ja chyba swojemu mechanikowi mówiłem, żeby od razu je montował odwrotnie i nie odczuwam żadnych wibracji z dyfra.

Coś w tym chyba jest co piszesz, bo kilku użytkowników z forum my350z.com miało ten problem i pomógł im właśnie odwrotny montaż niż podany w instrukcji od producenta tulei, załączam foto, chodzi o to, żeby grubsza część tulei była na górze. Zobaczę czy uda się obrócić te Strongflexy, jak nie, to zamówię zestaw Whiteline KDT911 z brytyjskiego eBay (wychodzi ok. 500 zł z wysyłką) i podejdę do tematu jeszcze raz ;)

pitstop_revised_install_b40ba849dc7b06605368aa9ee9e963adb7b72c2d.thumb.jpg.2761a8fc4f2117a541d8ab672e9d74e2.jpg

Edytowane przez green1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawa rozwikłana - okazało się, że mechanik już za pierwszym razem zamontował te tuleje prawidłowo (grubszą stroną do góry), bo skojarzył, że inaczej kąt wchodzenia wału do dyfra będzie zły. Przy montażu podgięła się jakaś blaszka (do odgięcia palcami), a rezonowała jakby dyfer miał się zaraz rozlecieć.

Ogólnie teraz i tak minimalnie słychać wibracje z dyfra, ale właściwie tylko przy wyłączonym radiu, a takie coś jak dla mnie nawet ma swój urok (Zeta robi się jeszcze bardziej "mechaniczna" niż jest z w serii) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

znowu odpowiem sam sobie: na dłuższą metę jednak irytowało mnie to wycie z dyfra (nawet takie ciche) i szczególnie stuki przy zmianie biegów, więc zamówiłem zestaw Whitline KDT911 - te tuleje mogę szczerze polecić. Sztywne i bezpośrednie przeniesienie napędu na koła pozostało, bo to w końcu też poliuretan, ale jednak są inaczej zrobione. Jak tłumaczył mi mechanik - główna różnica wynika z budowy tylnej tulei - w Strongflex jest ona jednolita, a w Whiteline jest dziurkowana, co lepiej rozprasza wibracje. Przypuszczam, że mieszanka też jest ogólnie nieco bardziej miękka, bo na tych jeździ się jak na oryginałach jeśli chodzi o komfort - absolutnie żadnego wycia i stuków przy zmianie biegów. Jest importer w PL, z przesyłką wyszło ok 400 zł, także taniej niż z brytyjskiego eBay. Różnica w cenie między Strongflexem niecałe 100 zł, także nie ma się nad czym zastanawiać, tylko brać Whiteline ;)

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...