Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 16.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Właśnie się wyłoniło najszybsze auto RWD z Płocka, pojedynek między Kaktusem a HellCatem:
  2. 2 punkty
  3. 1 punkt
    W sumie doszedłem do wniosku, że może kogoś zainteresuje jak kończą samochody gdy "nikt" ich już nie chce... i jak przepotwarza się autko by trochę "polatać" w ekstremalnych warunkach za małe pieniądze Dla tych którzy nie są w temacie to mój poprzedni "Wrak" czyli Peugeot 106 1.6 po jego ostatnim występie na XXII MWR (brak koła to najmniejszy problem), wiecej info w stopce chyba, że ktoś leniwy to mój film z XX MWR No ale do sedna... Nissan Micra k11 1.0 99r. lift Plany: wyskórować wnętrze (edit. 2018-07-07) zamontować kierownicę sportową (edit. 2018-07-07) legitnie zamontować fotel kubełkowy obspawać trochę progi itp. wsadzić przewody paliwowe do środka "nowy" zbiornik spryskiwaczy (MB W210) w środku + dodatkowe dysze aftermarketowy przelacznik do spryskiwaczy akumulator na tył + mocowanie + hebel do masy wsadzić gumy w sprężyny pomalować w płomienie lub coś innego (+5KM) mocowania na kamery + prąd do nich Prawdopodobne dodatkowe modyfikacje: klatka/pół klatka tylna szyba z "plastiku" przyciemnić tylne szyby przewody hamulcowe do środka hydro lapa ... 2018-06-30 jeszcze cywil oczywiście jeżeli ktoś chętny to Strona główna > Giełda > Sprzedam > Części Micra k11 WrakRace edyszyn 2.0 2018-07-07 już nie ma odwrotu ostatnie mycie i zabawa się zaczeła... wyskórowanie chwilę zajeło (wyjęcie deski było trudniejsze niż myślałem). wpadło nowe/stare kółko Momo wraz z chińskim klonem naby HKB z s13 (oczywiście nie obyło się bez małych modyfikacji), oraz narazie przypasowany kubeł Bimarco (lewa strona stoi na drewnianych deskach)... ...no i w sumie stałem się szczęśliwym posiadaczem nowej książki do biblioteczki
  4. 1 punkt
    Jestem nowy na forum, więc przede wszystkim się przywitam. Czołem wszystkim ! Od 2-3 lat jestem posiadaczem Nissana Navary D22 z 2000 roku, przedlift ze starym silnikiem 2,5 diesel 103 km Jak dla mnie auto nie do zdarcia. Auto ogólnie do tej pory wyglądało tak: Na wiosnę wziąłem się trochę za ogarnięcie ramy – szczególnie nie podobała mi się tylnia część ( pod paką ). A więc cyk – paka zdjęta. Wycinamy pseudołaty (blacha ok 2 mm) poprzedniego właściciela a tu taki obraz: Więc niedługo myśląc zacząłem poszukiwania drugiej ramy, po kilku tygodniach znalazłem ładną w całkiem dobrej cenie. Rama po przyjeździe od razu wzmocniliśmy – tam gdzie poprzednia była w najgorszym stanie. Wzmacnianie z blachy 5mm. Rama poleciała do piaskowania, poszła w ocynk a następnie pomalowana proszkowo. Efekty widzimy poniżej: No i tak z drobnej naprawy pojawił się pomysł, skoro i tak wszystko zwalamy to trzeba to dobrze przygotować żeby zrealizować wszystko co się da za jednym zamachem. Więc szykuje się kompleksowa odbudowa. To co już przygotowałem i co chce zrobić: ( ogólnie to patrząc na kolegę saydack'a to najchętniej poszedłbym po kredyt do banku ) - Wymiana wszystkich tulejek na Polibusze - Lift zawieszenia ( na ten moment wersja tańsza: amory, drążki skrętne, natomiast na tył póki co podkładki pod resory – w razie czego resory mogę zawsze wymienić ) - Wszystkie nowe przewody hamulcowe i paliwowe - Konserwacja budy od dołu po zdjęciu z ramy - Stalowe zderzaki Z racji, że jestem dopiero przed odbudową liczę na Was na dodatkowe sugestię co jeszcze warto zrobić przy okazji zwalonej budy z ramy? Teraz od razu pytania jakie mi się nasuwają: 1. Na Ebayu widziałem zestaw do liftu budy, jest sens to również robić? Jakich przeróbek trzeba wtedy dokonać? 2. Czym najlepiej zakonserwować budę od dołu? Prace mam zamiar zacząć w sierpniu, będę starał się zdawać relacje z bieżących postępów.
  5. 1 punkt
    Pomimo tego, że jeszcze nie wszystko mam skompletowane zabraliśmy się za robotę. Jeszcze trochę i buda wyjeżdża do góry. Customowy tylni most Środek całkiem ładny, zastanawiam się tylko czy zabezpieczać w środku czy przelecieć tylko gumą zgrzewy i spawy??
  6. 1 punkt
    Ale tam nie było co czyścić, była czysta. Procedura jest opisana w ECH, załączam strony 19-20. Wszystkie kroki od 1 do 3 robiłem na rozgrzanym silniku, udało się bez problemu. Dla kroku #3 pomocny jest rysunek z instrukcji. Spalanie z 23 l/100km spadło do poziomu 6,5-7 l/100km. Adaptacja przepustnicy HR16DE.pdf Wszystkie kroki wykonałem na rozgrzanym silniku, z wyłączoną klimatyzacją oraz wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu: światła, etc. 1. Nauka ustawienia pedału gazu w pozycji spoczynkowej Upewnij się że pedał gazu znajduje się w pozycji spoczynkowej Włącz stacyjkę na co najmniej 2 sekundy Wyłącz stacyjkę na co najmniej 10 sekund Włącz stacyjkę na co najmniej 2 sekundy Wyłącz stacyjkę na co najmniej 10 sekund 2. Nauka ustawienia przepustnicy w pozycji zamkniętej Upewnij się że pedał gazu znajduje się w pozycji spoczynkowej Włącz stacyjkę Wyłącz stacyjkę na co najmniej 10 sekund Upewnij się że w czasie w/w 10 sekund przepustnica poruszyła się samoczynnie, słyszalny dźwięk (ja żadnego dźwięku nie słyszałem) 3. Nauka ustawienia przepustnicy na biegu jałowym Wykonaj kroki 1 & 2 Silnik musi być rozgrzany Napięcie ładowania na akumulatorze musi wynosić powyżej 12,9V Auto na "luzie" Wyłączona klimatyzacja oraz wszystkie możliwe odbiorniki prądu Kierownica ustawiona na wprost Wyłącz stacyjkę i poczekaj co najmniej 10 sekund Upewnij się że pedał gazu znajduje się w pozycji spoczynkowej, włącz stacyjkę i poczekaj 3 sekundy W przeciągu 5 sekund wciśnij do oporu i zwolnij nogę z pedału gazu 5 krotnie Poczekaj 7 sekund, wciśnij pedał gazu do oporu i trzymaj wciśnięty około 20 sekund, aż lampka "check engine" przestanie migać i zapali się na stałe Zwolnij pedał gazu do 3 sekund po tym jak lampka "check engine" zapali się na stałe Włącz silnik i pozostaw na biegu jałowym Poczekaj 20 sekund Do zrozumienia kroku #3 pomocny jest poniższy wykres: To wszystko. Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie, obroty biegu jałowego wrócą na około 650 rpm.
  7. 1 punkt
    Fergul11 Nissanmaniak Redaktor 175 2623 odpowiedzi Skąd:Co.Clare Ennis Model:Qashqai 1.6 / Galant 2.0/Peugeot 308 Silnik:HR16DE /4G63 Napisano 17 Kwiecień 2017 Chińczycy mają zamiennik ekranu , radio pozostaje , zamieniasz fabryczny ekran na dotykowy z dodatkowymi funkcjami . https://www.aliexpress.com/item/MTK3360-512Mb-faster-speed-WINCE-6-0-car-DVD-player-gps-for-nissan-Qashqai-2010-2011/32781439690.html?spm=2114.10010108.1000014.17.R6f4Pc&scm=1007.13338.79672.000000000000000&pvid=9d5bc1f2-7ce8-453c-ada6-56f65ef338bb&tpp=1 https://www.aliexpress.com/item/Roadrover-multi-function-Car-DVD-Player-GPS-Navigation-Bluetooth-Audio-Radio-Ipod-for-NISSAN-QASHQAI-2011/32692389515.html?spm=2114.10010108.1000014.8.OTm71s&scm=1007.13338.79672.000000000000000&pvid=f28d8ec6-d169-4992-9c48-6e4345bfcc59&tpp=1 https://www.aliexpress.com/item/Car-GPS-navigation-for-Nissan-QASHQAI-with-7-inch-digital-LCD-and-GPS-Bluetooth-A2dp-PIP/1579320474.html?spm=2114.10010108.1000014.10.BiwPEB&scm=1007.13338.79672.000000000000000&pvid=7584f43b-9c77-46f2-bc62-eafb5fd1eea2&tpp=1 Tylko za Chiny ludowe nie mam pojęcia czy wszystkie funkcje ze starego radia pozostają , a dochodzą nowe i np. dublują się czy coś w starym zostaje zablokowane ?
  8. 1 punkt
    Cześć, Przyznam, że w natłoku roboty i codziennych obowiązków troszkę zapomniałem o tym forum, także przepraszam za opóźnienie. Niestety temat skończył się na tym, że centrala Nissana odesłała mnie do ASO, które po całym dniu testowania potwierdziło moją wersję, ale nic nie mogą zrobić bo skrzynia nie ma błędów a nowszej wersji softu do niej nie ma. Rozważam czy nie męczyć dalej centrali i nie stać się trochę wrzodem na tyłku otwierając kolejne i kolejne zgłoszenia. Mam taką cichą nadzieję, że gdyby było nas więcej i zaczelibyśmy zgłaszać te problemy może wreszcie coś by z tym zrobili. Ostatnio znalazłem na YT film, z którego wychodzi na to, że wersja poliftowa jest pozbawiona tego problemu: https://www.youtube.com/watch?v=Wx35t7-Se8o Zgadzam się, że nie jest to Januszowanie, bo osobiście nie robi mi różnicy czy spalę 5,5 czy 6,5 litra - z czego część i tak wrzucam w koszta firmy. Bardziej irytuje mnie, że w kabinie jest głośno a mogłoby być ciszej. Na szczęście ostatnio pracuję więcej z domu niż z biura więc mam mniejszy kontakt z tym problemem, ale to nie jest żadne rozwiązanie. Edit: A co mi tam, napisałem do nich znowu. Wysłałem dwa filmy z mojego samochodu: https://www.youtube.com/watch?v=xUW1exkuTNA https://www.youtube.com/watch?v=YHDaAVd07jc I ten film, który zamieściłem kilka linijek wyżej z wersji po FL. Tym razem obiecuję, że jak dostanę jakąś konkretną odopowiedź to wrzucę na forum.
  9. 1 punkt
    Jacko wierny jednej marce [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. 1 punkt
    Czy ten silnik nie miał być czasem oferowany w 2 wersjach mocy? Diesel wypada z oferty? Jeśli tak to pewnie dlatego że planują wstawić układ hybrydowy. Co do nowego modelu to wygląda ładnie i o ile nie będzie z nim większych problemów i rodzina jakoś mocno mi się nie powiększy w przeciągu kilku lat to pewnie będzie propozycja do rozważenia. Oczywiście też zobaczę w jakim stanie będę sprzedawał swój obecny samochód
  11. 1 punkt
    Ta osłona nie ochroni przed niczym niestety. Temat był wałkowany. Nawet nie ma do czego przykręcić. To kłopot tylko. Jak kamień ma wgnieść miskę to wgniecie razem z osłoną.
  12. 1 punkt
    Piotrek3 zaczął temat trochę od d*** strony - czyli "jak rozwalisz to będzie d*pa bo to i tamto". Jak rozwalę przód auta wartego ~14k (optymista!) to go wezmę i zezłomuję. Nie dajmy się zwariować Pokrywa ma mnie chronić przed: rozwaleniem misy, przed rozwaleniem obudowy/osłony wylotu tłumika (ta tuż pod silnikiem a już jest popękana) oraz przed zbieraniem błota i syfu po łapy silnika.
  13. 1 punkt
    Niestety przy włóżonym skaner ze nie da się założyć maskownicy
  14. 1 punkt
    Wszystko co dotyczy osłony pod silnik przeniosłem do istniejącego już od dawna tematu
  15. 1 punkt
    Też zamontowalem dodatkowe radio tylko z tym że ori radio ma dalej napięcie i nie ma napisu secure i działa wszystko. Zauważyłem że jak jest napis secure to nie działały ustawienia.
  16. 1 punkt
    raczej powinna być, a wycieraczki Alco sam używałem w wielu samochodach i mogę je polecić
  17. 1 punkt
    To dodam że QQ nie lubi niskich obrotów i wbrew pozorom mniej pali jak jeździmy powyżej 2 tys. sprawdziłem na własnej bryczce.
  18. 1 punkt
    Dziś jeździłem testowym Capturemz tym silnikiem. Tragedia. Jeśli ktoś myśli, że silnik QQ 1.2 jest za słaby to niech przejedzie się 0.9 90KM. Nie ma sensu porównywać tych dwóch silników.
  19. 1 punkt
    Z własnego doświadczenia: Sosnowiec - przy każdym zostawieniu samochodu zostawiłem zastępczy, nawet wybierałem taki jakim jeszcze nie jeździłem. Dąbrowa Górnicza - żaden problem. Inna sprawa trzeba zawsze się upomnieć - ale czy to problem.
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
    Tyle CO2 to ja mam zaoszczędzone po 4 tysiakach Mam w nosie wyłączanie S&S skoro jest to niech sobie działa
  22. 1 punkt
    Jestem w temacie, bo niedawno wymieniałem kierownicę w swojej Kaśce
  23. 1 punkt
    Pawelcypr - gratulacje:) mnie rodzi sie 1 sierpnia:)) w piatek zamawiam Maxi-Cosi Pebble 2Way
  24. 1 punkt
    Skrzynie K11 są przystosowane go GL-4. Np. Shell Spirax S4 Gl4 75w90 Ja bym nie lał tego "uniwersalnego", nie wiem czy nie zaszkodzi.
  25. 1 punkt
    ja zalewam do 2.0 dci shell ultra helix profesional 5w30 AR-L, kupuje na allegro od sprawdzonego sprzedawcy a wymiane robie w ASO, jest to dedykowany olej do tego silnika przez ASO, niskopopiolowy z uwagi na suchy DPF, dodatkowo olej dedykowany do silnikow z gamy renault. ASO zaleca wymiane co 20kkm. Olej tej zostal wyprodukowany z mysla o uzytkownikach lubiacych szybką, dynamiczna jazde jak rowniez z mysla o sporych obciazeniach jednostki 2.0dci ktora wg mnie jest najlepszym silnikiem w J10, Ciekawe jest tez to ze do ukladu silnika wchodzi 7,4 l tego oleju, gdzie np w silniku 2.0 HDI koncernu PSA (peugeot, citroen) wystarczy 4,5 l. Kazdy silnik z filtrem DPF musi byc zalalny olejem niskopowiolowym. moj QQ to J10 z 2009, aktualny przebieg 184kkm, dzis w aso zapalcilem 150 zł za wymiane oleju, filtra powietrza, filtra oleju (oryginał), uszczelki pod korek, olej mialem swoj
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
RockOil


×