Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie kupię czujnik ciśnienia oleju


BlackBomb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam dalej problem z błędem P0845, dot. błędu odczytu ciśnienia oleju skrzyni biegów. Mierząc napięcia prawdopodobnie padł, ale nigdzie w internecie nie mogę znaleźć nawet używanego, ma to jakąś inną nazwę czy jest to element niewymienialny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w książce serwisowej, przy tcm. 5V do niego dochodzi, a na drugim kablu gdzie ma być 3.7V są jakieś mV. To że sam kabel nie przewodzi prądu to bardzo wątpię. Pasowałoby mi mieć ten czujnik zanim zleje olej, żeby nie robić tego dwa razy. Stało się to w sumie zaraz po wymianie oleju na nowy i to jedyne moje przypuszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowy pomiar jest możliwy jedynie poprzez CIII+, wartość przy pozycji N jest 07-3,5 V , pomiar musi być przy pomiarze czujnika temparatury CVT w sakresie 1,0-2,0 V . Inne pomiary to wrózenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem.. ale stawiam ,że raczej nie bo to jest dość drogie urządzenie i dedykowanei tylko do Nissan / Infiniti... więc raczej tylko ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie bez powodu pytałem gdzie był robiony pomiar.

Jedynym wiarygodnym miejscem jest złącze główne (F6) skrzyni.

 

Mieści się ono jak wiadomo w miejscu narażonym na wilgoć i brud (pod podstawą aku).

I często dochodzi tam do "niekontaktów", mimo całej złożoności tego gniazda.

 

Tudność pomiarów polega na braku odpowiedniego extendera.

PIN: 19 masa, 20 +5V, 25 wyjście pierwszego czujnika ciśnienia (rolki zdawczej B - 0,7V do 3,5V)

23 wyjście drugiego czujnika ciśnienia (rolki odbiorczej A - ok. 0,8V).Błąd DTC 0840.

Ważny jest też błąd złej korelacji między tymi dwoma czujnikami.

 

Jeżeli wyświetla się tylko P 0845, to jest duża szansa na brak kontaktu.

 

Dobrze po rozpięciu złącz zastosować spray KONTAKT U, później KONTAKT S.

To można zrobić zawsze, bez skomplikowanych pomiarów (bezprądowo).

 

Obawiam się, że czujniki ciśnienia zespolone są na płycie głównej sterownika hydraulicznego ( tak jest napisane w Serv.M. A ja nie wyciągałem skrzyni).

 

Proponuję spróbować, bo wymiana sterownika to koszt od 1,5 tyś. do ok. 7 tyś.

 

Pozdrawiam wkar

 

Bez ciśnienia w sterowaniu rolki zdawczej, łańcuch będzie się ślizgał i auto nie pojedzie

(taka "złota myśl").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie bez powodu pytałem gdzie był robiony pomiar.

Jedynym wiarygodnym miejscem jest złącze główne (F6) skrzyni.

 

Mieści się ono jak wiadomo w miejscu narażonym na wilgoć i brud (pod podstawą aku).

I często dochodzi tam do "niekontaktów", mimo całej złożoności tego gniazda.

 

Tudność pomiarów polega na braku odpowiedniego extendera.

PIN: 19 masa, 20 +5V, 25 wyjście pierwszego czujnika ciśnienia (rolki zdawczej B - 0,7V do 3,5V)

23 wyjście drugiego czujnika ciśnienia (rolki odbiorczej A - ok. 0,8V).Błąd DTC 0840.

Ważny jest też błąd złej korelacji między tymi dwoma czujnikami.

 

Jeżeli wyświetla się tylko P 0845, to jest duża szansa na brak kontaktu.

 

Dobrze po rozpięciu złącz zastosować spray KONTAKT U, później KONTAKT S.

To można zrobić zawsze, bez skomplikowanych pomiarów (bezprądowo).

 

Obawiam się, że czujniki ciśnienia zespolone są na płycie głównej sterownika hydraulicznego ( tak jest napisane w Serv.M. A ja nie wyciągałem skrzyni).

 

Proponuję spróbować, bo wymiana sterownika to koszt od 1,5 tyś. do ok. 7 tyś.

 

Pozdrawiam wkar

 

Bez ciśnienia w sterowaniu rolki zdawczej, łańcuch będzie się ślizgał i auto nie pojedzie

(taka "złota myśl").

Kolego taki pomiar nie jest miarodajny. Jedynie CIII+ jest w stanei go wykonać i aby był właściwy potrzebne sa odpowiednie warunki ( mój post ). Inaczej to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest CIII+ ?

:)

 

Jeżeli CONSULT 3, to bez sensu bo pomiarów NAPRAWCZYCH  w tym jak i w innych współczesnych (również niemieckich) autach dokonuje się za pomocą

 

cyfrowych wielostrumieniowych oscyloskopów lub (i) multimetrów  !

 

CONSULT jak i inne mniej dokładne analizatory OBD służą przede wszystkim do określania miejsc uszkodzeń.

 

Jak wiadomo bardzo wiele usterek w obecnych samochodach ( przy stosunkowo dużej elektronizacji układów), spowodowanych jest przez niekontaktujące złącza styki

 

do wiązek przewodów ulegających biodegradacji ( jak w przypadku niektórych samochodów niemieckich ).

 

Poza tym Murano Z50 powstało w czasie gdy do serwisu zaprojektowano aparat CONSULT II.

 

Serdecznie pozdrawiam.  wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru polemizować bo wiem lepiej :) ... wiele lat pracy robi swoje.. 

Swoją drogą CIII+ ma wszystkie cechy poprzednich modeli... jak byś nie wiedział  Nie mniej jestem tutaj, aby pomagać... a nie uczyć innych... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę WYŁĄCZNIE po to by pomóc kolegom, posiadaczom tego auta.

Wzorem są dla mnie portale amerykańskie, gdzie znajdujemy naprawdę fajne i pomocne

posty.

 

Sorry, ale porady typu podłącz OBD analizer a usterka zniknie irytują strasznie.:)

 

Pozdrawiam wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...