Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Micra K12 2003 1.4 przednie wycieraczki same się włączają po deszczu


budzik100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Problem dotyczy auta Nissan Micra K12 2003 1.4 benzyna --> przednie wycieraczki same się włączają, po każdej nocy kiedy pada lub jest wilgotno po odpaleniu auta od razu załączają się przednie wycieraczki. Manetka jest na OFF i nie można tego wyłączyć. Raz pojechałem do pracy przy ciągle włączonych wycieraczkach, po 11 godzinach jak cały dzień nie padało przestało - "naprawiło" się na chwile. Dziś ładna pogoda i wszystko było ok. po myciu auta zwykłym wężem, nie myjnia znów wycieraczki zaczęły wariować.. Nie wiem co robić, może ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn co mam zrobić? sprawdzić czy jest mokry? dziś patrzyłem, plastik zasłaniający tą maskownice odkręciłem choc nie dokładnie bo musiłąbym odkręcić wycieraczki żeby się tam dostać, woda była, ale nie na silniczku, chyba że zlę patrze?
a może inne propozycje? jutro po pracy sprawdził bym wszystkie sugestie :)
Może być winny moduł BCM ? Gdzie on się znajduje? Mogę kupić i wymienić? Czy wymiana wiąże się z jakimś kodowanie programowaniem?

Edytowane przez budzik100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś moduł pod lewym reflektorem czy nie dostała się do niego woda?

Jeśli suchy, to na Elektrodzie jest temat odnośnie likwidacji tej przypadłości K12 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

U mnie pojawił się problem ze po użyciu tylnego spryskiwacza przednie wycieraczki włączają się w trybie ciągłym i przestają pracować dopiero po zgaszeniu auta. Jest tak po każdym użyciu tylnego spryskiwacza. Tylna wycieraczka działa jak należy. Co może być przyczyną? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną może być słaba masa E6 (na grodzi czołowej) - wówczas "bierze sobie" masę E1 (położoną obok, bliżej słupka) dla zamknięcia obwodu zasilania silnika spryskiwacza. A właśnie masa E1 jest w obwodzie zamknięcia zasilania przednich wycieraczek.

  Inna opcja to zwarcie na stykach przełącznika spryskiwacza przy kierownicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...