Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tarcie przy skrecaniu


mkosteq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem jeszcze podobnego problemu na forum.

 

Przy skrecaniu na nierownosciach mam odgłos tarcia z przedniego zawieszenia, który nawet czuć pod butem. Nie jest to tarcie jednostajne tylko jak koła "dobijaja" na nierównościach. Przy kołach na wprost nie ma żadnych objawów. Jeśli pokonam zakręt bardzo powoli to też nic nie słychać. 2 różne serwisy i przegląd nie znalazły nic w zawieszeniu - wszystko sztywne. Rozkładają ręce.

 

Objawy ustały na kilka dni po wymianie opon na zimowe i odwrotnie oraz po przeglądzie tech po sprawdzeniu zawieszenia na szarpakach.

 

Nie ma znaczenia pora roku, pogoda, opony - jeżdze tak już rok ale trochę mnie to zaczyna irytować.

 

Ma ktoś pomysł co to może być? Jakieś gumy może? Jakie? Gdzie?

 

Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska kolumny... standard w notesie i nie tylko...

post-106750-0-76655200-1517573920_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska kolumny... standard w notesie i nie tylko...

Heh nie spodziewałem się tak szybkiej diagnozy:) a one nie powinny halasowac przy kreceniu kierownica "na sucho" na postoju?

 

Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy w jakim jest stanie... najczęściej to pada w notesach.. owsze może być inny element zawieszenia... ale trzeba eliminować od tych znanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok niedługo i tak biorę się za amortyzatory to zwrócę uwagę w serwisie żeby wymienili i łożyska. Dzieki

 

Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to wymienić, ale i tak padnie... taka jakość.... ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Miał ktoś uszkodzona poduszkę silnika tylna? Jakie objawy?

 

Może to jest powodem?

 

Występuje tylko przy działaniu dużej siły odsrodkowej i tylko przy skręcie w lewo, np. przy obejezdzaniu wyboistego ronda, występuje takie pojedyncze tarcie przy wjechaniu na nierownosc jakby coś się przesuwalo pod podwoziem.

 

Edit: gdzieś wcięło post przed edycją - nie jest to nic w zawieszeniu ani łożysko amortyzatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Zrobione sworznie, łączniki stabilizatora, tuleje na wahaczach i przy okazji wymiany amortyzatorów włożone nowe łożyska - mocowania wg mechanika nie kwalifikowały się do wymiany.

 

Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Update

Przyczyna okazała się dość blaha. Z jakiegoś powodu stabilizator był przesunięty mocno w lewo tak ze stykal się chyba z ramą(?). W każdym razie po obu stronach jest tak z 1,5cm luzu od stabilizatora do innej metalowej części a u mnie było 3cm z jednej a z drugiej na styku. Przy przechylach nadwozia podczas skretu stabilizator tarł o ta metalowa część. Po wyrównaniu jest cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...