Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z wysokimi obrotami


Mathajzen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam Primere P11 1.8 16V z 2001 roku po lifcie (benzyna). 

Od ponad miesiąca samochód był u elektromechanika, gdyż wyskoczył błąd czujnika położenia przepustnicy, a samochód po odpaleniu utrzymuje cały czas obroty od 3 - 3,5 a nawet  4 tys obrotów. Elektromechanik wykluczył czujnik położenia przepustnicy ale nie ma już pomysłów gdzie może być problem. Wcześniej był wymieniany silnik krokowy bo samochód gasł po odpaleniu i trzeba było go przygazować, żeby się rozgrzał. Mechanik nie ma pojęcia co robić, a nie widzi mi się odstawiać samochód do aso.

 

Może ktoś z Was miał podobny problem?

 

Z góry dzięki za porady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp do sprawdzenia, czujnik pedału gazu jeśli takowy jest. Nie wykluczam także czujnika położenia przepustnicy mimo ,że został on sprawdzony.

Krokowy wymieniałeś na ori?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp do sprawdzenia, czujnik pedału gazu jeśli takowy jest. Nie wykluczam także czujnika położenia przepustnicy mimo ,że został on sprawdzony.

Krokowy wymieniałeś na ori?

Krokowy wymieniany na używkę sprawną (podobno) - robił to jeszcze poprzedni właściciel. Mój mechanik to niby wykluczył ale nie sprawdził na oryginalnej części. Bardziej właśnie zastanawiała mnie sytuacja z pedałem gazu. Jak samochód był na luzie to po lekkim wciśnięciu pedału gazu obroty spadały tak do ok 1 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowy wymieniany na używkę sprawną (podobno) - robił to jeszcze poprzedni właściciel. Mój mechanik to niby wykluczył ale nie sprawdził na oryginalnej części. Bardziej właśnie zastanawiała mnie sytuacja z pedałem gazu. Jak samochód był na luzie to po lekkim wciśnięciu pedału gazu obroty spadały tak do ok 1 tyś.

Ogarnij kumatego mechanika. sam nie podołasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczy wyczyścić przepustnicę.

Zasyfiona się przycina. Sam pisałeś że po lekkim wciśnięciu gazu obroty spadły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Mechanikami są problemy bo ogarnięci niby są ale rozkładają ręce. Jeden zasugerował kupić takiego samego uszkodzonego blacharsko i robić przekładkę części. Spróbuje jeszcze z tym krokowym i przeczyszczeniem przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie, obroty rowniez sie zawieszaly (na 1500-2000). Jak kopnalem w gaz to sie potrafilo odwiesic. Przeczyszczenie przepustnicy pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze? Miałem rzypadek taki w fordzie jak odme szlag trafił i brał lewe powietrze, po odpaleniu obroty rosły do 3tys i nie chciały spadać, w czasie jazdy brak możliwości hamować silnikiem. Łatwo sprawdzić, ściągnij rure przy przepustnicy, zatkaj ręką, jak auto zgaśnie od razu to ok, jak będzie chodził dalej, to ewidentnie lewe, jak będzie kulał ale dalej jednak pracował to lewe ale w mneijszej ilości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jakis czas temu mialem podobny problem, sprawdzalem wszytstko, od przepustnicy, czujniki po przepływkę a problem okazal sie prozaiczny...

linka gazu miala juz uszkodzony korpus i haczyla na grodzi. Wymienilem linke i problem zniknął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...