Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak wysokich obrotów


martinos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Primerke p12 2.0 benzynka. Wczoraj pojawił się problem a mianowicie po odpaleniu silnik chodzi nierówno i nie chce się wkręcić na obroty powyżej 2500.Świece , cewki są ok po zdjęciu rury od przepustnicy widać że otwiera sie tak jak powinna.Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć szukając usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na clipie owszem wyszedł błąd przepływomierza ale według mechaniora to coś z wiązką a nie z samą przepływką.i co dziwne oprucz kontrolki silnika pali się też kontrolka ABS I ESP.co to ma wspólnego to nie rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to najlepiej sprawdzić i zmierzyć jakie idzie napięcie i będziesz wiedział czy to wiązka,

drugi błąd nie ma nic wspólnego tylko może dodatkowo masz coś z czujnikiem ABS bo te systemy sa połączone i współzależne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fachura wykluczył wszystkie możliwe przyczyny typu: czujnik położenia wału , przepustnica (była podmieniona z innej p12), przewody wszystkie łączące przepustnice i przeplywomierz, został błąd który wskazuje tylko na przepływke.zorientowałem sie w cenach i jest to jakaś tragedia.zamienniki wszyscy mi odradzają a orginały zaczynają się od tysiaka.pytanie o używki bo tylko takie biorę pod uwagę czy ktoś ma namiar jaki nr fabryczny powinien być żeby nie trafić na jakieś dziadostwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem na zamienniku i było OK, do tego zobacz jaki masz numer wkładu i takiego szukaj a cena mile Cię może zaskoczyć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy zamiennik brałeś bo na allegro jest tego sporo?czy po wymianie robi się jakąś adaptacje czy nie ma potrzeby.

Edytowane przez martinos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakiej kosztował coś koło 150zł :D nie robisz żadnych adaptacji wpinasz i jedziesz a ECU dostaje prawidłowy sygnał :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ten Twój mechanik wykręci świece , owinie je  wszystkie na gwintach drutem miedzianym  a jego końcówkę podłączy do masy samochodu . Swiece wlozyc w swoje fajki .Podczas kręcenia rozrusznikiem będzie widać czy świece dają taka iskra jaka trzeba , prawdopodobnie siadła cewka zapłonowa której wymiana powinna pomoc . Miałem taki przypadek w renowce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz wymieniony i teoretycznie problem rozwiązany czyli nie gaśnie na wolnych obrotach i bezproblemowo się wkręca , ale zawsze jest jeszcze to coś tzn. obroty na biegu jałowym są równe ale za niskie ok 600 max 700 a najgorsze że w momencie dojazdu np. do skrzyżowania przy redukcji na dwójkę przed skrętem obroty potrafią spaść do zera i sam. gaśnie.coś jak by łapał lewego powietrza.Przepustnica podmieniona i dzieje się to samo na clipie nie ma żadnych błędów już nie mam pomysłu gdzie jeszcze szperać i czego szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...