Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana linki gazu


BartF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wczoraj wracając do domu pedał gazu zabokował się w pozycji pełny gaz. Dosyć stresująca sytuacja. Według mnie pekł plastik przy pedale gazu łaczacy linke i jak puszczam gaz ten nie wraca. Kiedy otworzyłem maske recznie cofnąłem przepustnice. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się ze to linka. Czy możecie podpowiedzieć jak samemu ja wymienić? I czy to w ogóle to.

Dziekuje za pomoc

BArtosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czesc, mialem podobny problem - uszkodzil sie pancerz linki gazu i sama linka wadzila co skutkowalo wysokimi obrotami.

Poradzilem sobie w ten sposob ze zregenerowalem linkw (koszt 120zl) i pozniej ja wymienilem. Nie ma z tym duzo roboty.

Troche gimnastyki przy odczepieniu linki od pedalu gazu i odkreceniu przy grodzi od strony kierowcy.

Najlepiej zdemontuj stara linke i zobacz gdzie jest uszkodzenie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jedna uwaga co do linek. Wg nissan parts 4u  do nissana po lifice pasuej taka linka "182019F610" . Co ciekawa takie symbole miala linka wyciagnieta z mojego auta. Kupilem zamiennik, ale od raz jebnal gwint  na regulacji jak tylko zakrecilem sruba. Dalem to do naprawy za 20 zl i sie okazalo, ze ta linka to jest ogolnie za krotka i nie pasuje. Juz na regulacji nie moglem poluzowac jej bardziej, a obroty na cieplym silniku 1500 i opadaly po podniesieniu pedala gazu noga na sile max do gory (pchajac od dolu)

OK, czyli jest dwoch producentow linek - linex i adra cos tam "wloski producent", 25 lat tradycji. I ja zakupilem wlasnie ta druga linke.
Skonczylo sie u linkarza, ktory dorobil linke na 2000 mm (z pomiaru), korzystajac z pancerza i regulacji z oryginalnej linki. 

Roznice w parametrach linek: [dl/dl pancerza]
oryginal - 2000 mm / 1750mm (pomiar)
zamiennik - 1980/1700 mm (katalog)