Skocz do zawartości
Bombel

Chcesz kupić Sunny?? Zapytaj tutaj

Rekomendowane odpowiedzi

Bombel

Tu zadajemy pytania o auta które chcemy kupić i tylko tui

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kropa

Witam,

 

to mój pierwszy post na tym forum (i mam nadzieję że nie ostatni :)).

 

Noszę się z zamiarem zakupu Nissana Sunny hatchback. A dokładnie na oku mam ten model >

http://moto.allegro.pl/item214570942_okazj...egocjacji_.html (to nie reklama, więc proszę o nie usuwanie linka przez admina). Co szanowni forumowicze o nim sądzą?

Niestety na żywo go jeszcze nie widziałem (mam nadzieję dziś podjechać i obejrzeć). Właściciel w rozmowie telefonicznej twierdził że oleju nie bierze, silnik jak żyletka.

Aktualna cena do zbicia, myślę, że max. ok. 500zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel

kropa po to powstał ten temat :) Zwroc uwage na dwie sprawy. Kielichy z tylu (trzeba rozebrac plastiki w bagazniku) oraz czy auto jest z Niemiec czy z Polski. Niemieckie maja 90 KM a nie 100 jak w opisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość elokolo

Hej. to moj 1st post na forum wiec witam wszystkich;)

Mam do Was pytanko:

 

Mam możliwość zakupy Nissana Sunny z 1987 roku, 1.5 LPG.(sedan) i w związku z tym mam do Was pare pytan:

- ile pali GAZU taka maszyna (bo wiadomo, ze własciciel nie powie calej prawdy)

- czy autko z tego roku ma szanse miec jakiekolwiek wyposazenie (wspomaganie, c. zamek, el. szyby?)

- jak ogolnie oceniacie te starsze rocznikiem samochody? czytalem na forum, ze sa spoczko bardzo, ale chcialbym sie upewnic czy te strasze (duzo:P) rocznikiem tez sa warte zachodu:)

 

Czekam na odpowiedzi i z gory za nie barrrdzo dziekuje :)) tylko piszcie szybciutko bo mi ktos sprzatnie sprzed nosa słoneczne autko:) pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel
Mam możliwość zakupy Nissana Sunny z 1987 roku, 1.5 LPG.(sedan) i w związku z tym mam do Was pare pytan:

- ile pali GAZU taka maszyna (bo wiadomo, ze własciciel nie powie calej prawdy)

 

Zależy od jazdy i regulacji. Moze 7 a moze 15 l

 

- czy autko z tego roku ma szanse miec jakiekolwiek wyposazenie (wspomaganie, c. zamek, el. szyby?)

 

Wspomaganie to wersje 1,6 GTi a elektryka tylko wersja 1,8 GTi. Centralny zamek mam wstawiłem sam

 

- jak ogolnie oceniacie te starsze rocznikiem samochody? czytalem na forum, ze sa spoczko bardzo, ale chcialbym sie upewnic czy te strasze (duzo:P) rocznikiem tez sa warte zachodu:)

 

Jeżeli ktoś go nie katował to 500.000 spokojnie przejedzie. Najczestsze awarie to nawiew nie dziala na 4 biegu i tlumiki koncowe padaja :D Zawieszenie prawie nie do zabicia, ale na polskich drogach wszystko mozliwe :D Silnik E15S czyli prawie jak moj (roznica w pojemnosci), wiec mi osobiscie nie sprawia zadnych klopotow. Wyposażony jest w pasek rozrzadu i jego wymiana powinna byc co 60 tyś km. Koszt z wymiana ok 300 zł.

 

CO do rdzy to zależy od poprzedniego wlasciciela, ale ogolem blachy standardowe sa malo na nia podatne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość elokolo

Dzieki wielkie za odpowiedz.

dzis bylem obejrzec autko..

to jest jednak silnik 1.3.. i benzyna, bo mimo, ze ma LPG to nie jest podłączone (dziwne:|).. i tu pytanie - czy silnik bedzie normalnie pracował po zagazowaniu?

sprawa druga - ciężko pali i sie dusi, gaśnie na niskich obrotach..

i trzecia - półośki do wymiany - ile taki zabieg moze kosztować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel

elokolo 1,3 ma 60 KM. Jezeli gasnie i ma klopoty z tym, to możliwe, że do wymiany swiece, kopulka, palec i kable WN oraz filtr powietrza (zobacz w jakim jest stanie). Do tego czyszczenie i regulacja gaźnika. Co do gazu to sie zastanow czy go wogole nie wywalic. W trasie pali ok. 6 l, w miescie ok.8 l w zaleznosci od stylu jazdy :)

 

Co do polosiek to ok. 120 zł / sztuke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość elokolo

dzieki wielkie za odp, ponoc pali 6 benzyny.. ale z gazem taniej i skoro juz jest to...

a uzywane da sie kupic? czy 120 za sztuke to cena uzywanych? pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel
a uzywane da sie kupic? czy 120 za sztuke to cena uzywanych? pozdro

 

Takich rzeczy sie nie kupuje uzywanych. Ceny podałem za nowe. CO do gazu to zalezy jaka instalka i jaki gazownik co wyreguluje. Sadze jednak, ze zmulisz strasznie to auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lunek2

Witam!Mam zamiar kupić samochód i własnie mam problem z wyborem.Zastanawiam się nad sunny i astrą I.Doradzcie mi co jest lepsze i czy ciężko dostać częsci i czy są w przystępnych cenach do sunny.Osobiście bardziej mi sie podoba sunny,ale znajmi doradzają żeby wziąć astre(1.6 ecotec) i sam nie wiem.Podobno nissany mają bardzo dobre silnik,gorzej z blacharką i zawieszeniem?ooo i który byście doradzali silnik w sunny 1,4 16v czy 1.6???

Z góry dzięki za odp

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel

lunek2 Ty słuchaj znajomych to bedziesz chodził w sandałach zimą :D

 

Nic bardziej nie rdzewieje jak Ople a szczególnie Astry i Kadety.

 

Po 2 silnik masz nie do zajechania w Nissanie, a porównaj sobie rankingi TUV miedzy Sunnym a Astra. Pierwsza 10 VS daleko, daleko

 

Co do silnika to szukaj auta po 1993 roku. Wtedy były już na wtrysku (nie daj sie zwiesc elektronicznemu gaźnikowi, bo to nie jest jednopunkt w autach sprzed 1993 r.)

 

Co do silnika to 1,4 ma 75 KM (wersja niemiecka) lub 87 KM (inne kraje), a 1,6 90 KM (niemiecki) lub 102 KM inne kraje.

 

Wersje gaźnikowe maja odpowiednio 75 i 90 KM na wszystkie rynki.

 

Oba pala mniej wiecej tyle samo, ale chyba 1,4 jest bardziej popularny i jednak mniej z nim problemow.

 

Mankamentem Sunnych jest tylny kielich. Trzeba rozebrac plastiki w bagazniku by sprawdzic jego stan. Oczywiscie jak w kazdym aucie ponad 10 letnim trzeba obejrzec nadkola i progi, ale jak ktos choc troche dbał to nie ma z tym problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TeroM

Powiem tak:

brat ma Astre I 1.4 60 KM

Ja mam N14 w Sedanie 1.4 75 KM

Ojciec ma N14 5d też 1.4

 

Nie ma co porownywac, dynamika, komfort, no i awaryjnosc.. Moja N14-tka jeszcze mnie nie zawiodla.. A Astra od brata, kilka dni po kupnie, sprawiła że wracajac z pracy miał niezle cyrki...

 

Wiec ja, jak i mój father, możemy śmiało polecić :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lunek2

A jak jest z dostaniem części do N14?Czyli polecacie 1.4 16V 87KM i 1.6 102KM,75 i 90 nie ma co brać na gaźnikach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel
A jak jest z dostaniem części do N14?

 

Otwórz allegro. Milion ofert

 

Ja bym brał na wtrysku, chociaz te gaźniki są nie do zabicia. Pamietaj tez ze wersje z niemiec mimo ze na wtrysku to tez maja nizsza moc.

 

Generalnie jakbym teraz szukał to bym brał N14 GTi (2,0 141 KM) lub 1,6 SRi (102 KM - oczywiścia na rynkach innych jak niemiecki).

 

Są zdecydowanie atrakcyjniejsze wizualnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lunek2

Czytając troche forum zauważyłem,że sunny maja nie za ciekawe skrzynie biegów:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TeroM
nie ma co brać na gaźnikach?

 

Imo zalezy jak wyglada u Ciebie sytuacja finansowo.

Jak Cie stac, bierzesz na wtrysku, jak nie - bierzesz na gazniku, proste.

 

Czytając troche forum zauważyłem,że sunny maja nie za ciekawe skrzynie biegów:/

 

Wszystko zalezy jak auto było użytkowane. U mnie, jak i u ojca problemu ze skrzynią nei ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lunek2

No właśnie,a na giełdzie nie sprawdzę czy skrzynia jest dobra czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel
No właśnie,a na giełdzie nie sprawdzę czy skrzynia jest dobra czy nie.

 

Zawsze masz prawo do jazdy próbnej

 

itp_itd_cdn przeczytaj klika postów wyżej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaciekQBN

Mając wybór pomiędzy Nissanem Sunny N14 a Astrą I nie zastanawiałbym się nawet ułamka sekundy: oczywiście Sunny. Moze troche dłużej bym się zastanawiał gdybym miał wybrać Astrę II a Sunny, kto wie, czy nie wybrałbym Astry - ale musiałby być stan techniczny perfect i cena zblizona (a wiadomo, że Astry II są dużo droższe).

 

Co do blach to Astra I ma dużo słabsze od Sunny. zwłaszcza przed końcem 1996 (od konca 96 dopiero zaczeli cynkować Astre), kupując astrę z początku 96 lub starszą - kupujesz złom.

 

Co do części - z japońców chyba najwięcej części jest dostępnych do Sunny N14, i sa chyba jedne z najtańszych (w porównaniu do Hondy czy Toyoty), tak patrząc na Allegro specjalnie nie widzę by części do N14 były droższe niż do Opli.

 

No i zauważ, że jeśli dostaniesz dobry egzemplarz N14 (tzn. nie bity i dobrze eksploatowany), to bedziesz miał jeden z najbardziej niezawodnych samochodów lat 90. W przeciwieństwie do Astry I, która wg. moich znajomych nalezy do najbardziej zawodnych (bardziej narzekają tylko ci, którzy mają star Vectry). W miarę dobre dobre samochody to Opel zaczął robić tak po 2000 roku (poza Atra I, która była robiona chyba do 2002), wczesniej to szroty. To tak w krótkich zołnierskich słowach.

 

pozdr.

 

P.S.

 

Podstawa, to by samochód był nie bity. Pisze Ci to jako właściciel nie bitego N14 i wcześniej bitej Primery W10. Nie ma porównanie, zwłaszcza jeśli chodzi o blachy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bombel

Nie ma jednopunktów w sunnych. Do 1993 roku to gaźniki. Cena jak cena wyglada ze jest warty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
qwasar

Dzięki. W gaźnik z tego roku to chyba lepiej się nie pchać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
soul

lepiej nie :) często występują problemy niestety i rzadko kto chce sie podjąć naprawy tego... no i chyba warto poszukać czegoś ze wspomaganiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×