Skocz do zawartości
Gość emi

[350Z] Zbiornik paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość emi

Witam. Od pewnwgo czasu jeżdżę 350Z. Z mojej wiedzy wynika , że autko ma 80cio litrowy zbiornik paliwa. Niestety , zauważyłem że nie mogę zatankować do pełna.Od rezerwy do płna mieści się ok 50l paliwa. Prawdopodobnież nie ma przepływu pomiędzy zbiornikami. Proszę o radę lub sugestję co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Edytowane przez emi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WooX

mam taki sam problem. Wskazówka pokazuje że jest empty, zalałem na ful 38 litrów i wskazówka pokazuje max. Co jest nie tak?

gdzieś wyczytałem na angielskiej stronie, że Zetka ma zbiornik paliwa z przegrodą i są tam dwie ee czujki które wysyłają sygnał o ilości paliwa w danej części zbiornika. Tam twierdzą że jedna z tych czujek mi padła. Ktoś coś może o tym powiedzieć? Czy droga jest naprawa czegoś takiego?

pozdrawiam

Edytowane przez WooX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
utaszo

Z racji podobnej dolegliwości odgrzewam temet.

Jak sobie poradziliście z tem zbiornikiem paliwa, bo mam tak samo, mieści mi się 65 litrów paliwa.

Podrzućcie jakieś rozwiązanie.

Pozdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdz

Mi też wchodzi około 66 i nie sądzę żeby mogło się tam zmieścić 80 litrów-ta wartość to jakaś pomyłka lub przekłamanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
utaszo

A jest jakieś odpowietrzenie zbiornika, bo przy tankowaniu pistolet odbija i "ciurkiem" trzeba lać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
worm#21

A jest jakieś odpowietrzenie zbiornika, bo przy tankowaniu pistolet odbija i "ciurkiem" trzeba lać?

 

dokładnie ,tez mam czasem z tym problem:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczureczek

U mnie ameryka wersja i coś nie tak też jest z odpowietrzaniem. Czasem samo zaleje i odbije, czasami trzeba ciurkiem lać. Nie jest to spowodowane EVAP em?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kregon

Hmmm... Nigdy nie nalalem wiecej niz 66 litrow a DTE pokazywalo "---".

Sprawdzilem w instrukcji i faktycznie winno wejsc 80 litrow. Dajmy 5 listrow w przewodach itp. to 70-75 powinno dac sie nalac. Nie mam pojecia o co chodzi. Sadze, ze skoro wszyscy tak mamy, to po prostu zbiornik paliwa nie ma 80 litrow pojemnosci, a 70-75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
utaszo

oby tylko pojemność zbiornika się nie zmniejszała ;-) za tydzień robię chrzest mojej nyski i chcę przejechać 1800km w 24h(wakacje), oby 4 zbiorniki wystarczyły :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdz

Przy średniej prędkości 250 km/h zrobisz ten dystans w 7,5 godziny,tylko zatankujesz 8 razy, 3000 pln nie przekroczysz :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczureczek

Mnie to się zdaje, że dużo zależy od dystrybutorów. A ja daje przykład na moim pickupie, ale wiem że maxima amerykańska znajomego ma podobnie. Albo duża rezerwa jest. Nie jestem taki że wyjadę do zera rezerwę ale może kiedyś będzie trzeba sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kregon

W poprzednim aucie niestety zdarzylo mi sie wyjezdzic do sucha... Musialem nalac jakies 7-8 litrow benzyny zanim auto w ogole odpalilo :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczureczek

To będzie tylko do próby, bo ogólnie pływa u mnie dużo paliwa, bo zawsze gdzieś się człowiek spieszy. Rano się wstaje i tysiąc spraw <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WooX

mi to jeszcze bardzo szybko schodzi wskaźnik poziomu paliwa w dół, a później się utrzymuje na niskim poziomie. Komputer długo również pokazuje, że mogę przejechać koło 100km. Dopiero po jakimś dystansie zaczyna to spadać. W końcu olałem sprawę i się do tego przyzwyczaiłem. Ot wsio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
devi

a może po prostu wskaźnik paliwa mocno przekłamuje i tam jeszcze jest 20 litrów w momencie jak pokazuje, że się kończy. Ja od nowości nigdy nie nalewam więcej jak 60 litrów. Raz może 60 i kilka nalałem. Wielu producentów zabezpiecza w ten sposób właścicieli pojazdów przed zapowietrzeniem układu paliwowego co może skutkować brakiem możliwości odpalenia poza serwisem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Strider

a może po prostu wskaźnik paliwa mocno przekłamuje i tam jeszcze jest 20 litrów w momencie jak pokazuje, że się kończy. Ja od nowości nigdy nie nalewam więcej jak 60 litrów. Raz może 60 i kilka nalałem. Wielu producentów zabezpiecza w ten sposób właścicieli pojazdów przed zapowietrzeniem układu paliwowego co może skutkować brakiem możliwości odpalenia poza serwisem...

 

Ja zauważyłem, że wszystkie nowsze Nissany (Murano, Qashqai, X-trail i inne) mają rezerwę coś pomiędzy 10, a 15 litrów paliwa - to całkiem sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
utaszo

Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał :dribble:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sirtrojan

hehehe G35 też ma ten problem.

Konkluzja - trzeba założyć gaz :devil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
devi

Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał :dribble:

 

no tak, to kwestia odpowietrzenia albo takiej klapki co zapobiega powracaniu paliwa do korka. jak miałem volvo to ta klapka się zupełnie przekręciła przez co w ogóle nie mogłem wlewać paliwa. naprawa polegała na przesunięciu klapki i przykręceniu jej ponownie. 2h roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prezes_Karol

U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L.

 

Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BossNY

U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L.

 

Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki ;)

u mnie również dokładnie wszystko tak jak napisałeś, łącznie z tym odbijaniem dopiero przy pełnym baku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pieto83

No właśnie.... TO SAMO

a ten,

u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam,

właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest.

nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa

bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne..

 

a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ?

może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
devi

No właśnie.... TO SAMO

a ten,

u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam,

właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest.

nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa

bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne..

 

a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ?

może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm

 

co bym nie lał nigdy nie miałem check engine, może sprawdź katalizator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
worm#21

co bym nie lał nigdy nie miałem check engine, może sprawdź katalizator...

 

 

ja podobnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prezes_Karol

u mnie też problem z Check Engine jest nieznany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×